Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset aina sanoo, ettei ne laittaudu hyvännäköiseksi miehiä varten?

Vierailija
09.08.2020 |

Sitten kun sitä huomiota saavatkin joltain mieheltä niin ovat aivan innoissaan.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tätä, että nainen nähdään vain objektina, joka on kaunis vain miehiä varten. Onko tullut mieleen, että se nainen on itsekin visuaalinen olento, joka nauttii kauniista asioista = nauttii näyttäessään itse kauniilta ja hyvältä omasta mielestään ja on tyytyväinen voidessaan ihailla itseään? Mun mielestä tässä ei ole mitään yllättävää tai ihmeellistä, mutta ilmeisesti miehet omassa itsekeskeisyydessään ei voi käsittää tätä.

>nainen nauttii omasta kauneudestaan

>nainen on tyytyväinen voidessaan ihailla itseään

>miehet ovat itsekeskeisiä

Huutopihinää

Mies ajattelee, että kaikki täällä on häntä varten ja hänen nautinnokseen, nainen ei. Kumpi on itsekeskeisempi?

Vierailija
62/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Saan kaikista eniten positiivista huomiota miehiltä kun olen ilman meikkiä juoksulenkillä tai uimassa tai heti sen jälkeen levähtäessä. Silti meikkaan töihin vähän. Tällä logiikalla että hakisin aina miesten huomiota, en meikkaisi koskaan. Olisin aina vähän hikinen ja punaposkinen ja huohottaisin sydän rinnassa pamppaillen :D

No sulla on ilmeisesti hyvä kroppa ja olet luonnostaan hyvännäköinen kasvoista. Ei miehet edes yleisesti ottaen tykkää paklatusta naamasta.

Ja tuo hikisyys, punaposkisuus ja hengästyneisyys yhdistyy miesten mielissä seksin harrastamiseen. Se tuskin on kovin monelle miehelle vastenmielinen mielikuva.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tarkoitetaan sitä, että laittaudutaan omasta mielestä hyvännäköiseksi. Eli jos mies sanoo, ettei tykkää naisen violetista huulipunasta, niin naista ei kiinnosta, koska nainen ei ole laittanut violettia huulipunaa miestä miellyttääkseen, vaan koska pitää siitä itse. Jos huulipunasta saa positiivista huomiota mieheltä, se tietenkin ilahduttaa, koska miehellä on tällöin samankaltainen maku kuin naisella ja huulipuna on lisäksi asia, jonka nainen on itse valinnut ja johon hän voi vaikuttaa.

Tässä on kyse siitä, että nainen uskoo niin vahvasti siihen, että vain tuo kyseinen mies on väärässä, joka ei tykkää violetista huulipunasta. Hän uskoo, että kyllä muut miehet varmasti tykkäävät. Mutta kun tarpeeksi moni mies sanoisi, että huulipuna näyttää hirveältä, niin ehkäpä nainen alkaisi kyseenalaistaa sen viehättävyyttä.

Itsekin olen lakannut käyttämästä tiettyjä meikkituotteita sen jälkeen, kun riittävän moni mies oli kertonut rehellisen mielipiteensä ko. meikeistä. Nyt jälkeenpäin tajuan itsekin, että oikeassahan he olivat.

Ap

Kukaan mies ei ole koskaan oma-aloitteisesti kommentoinut mun meikkiä, ei varsinkaan negatiivisesti. Oma mies on saattanut sanoa, että hyvältä näyttää tms., jos olen itse kysynyt. Aika törkeitä miehiä sun elämässä, kun oikein joukolla ovat "kertoneet rehellisen mielipiteensä" meikistäsi. Itse en välittäisi moisten kommenteista.

No mä välitän, ja onneksi välitin, niin ei tarvitse enää nolata itseään muiden silmissä.

Ap

Vierailija
64/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Saan kaikista eniten positiivista huomiota miehiltä kun olen ilman meikkiä juoksulenkillä tai uimassa tai heti sen jälkeen levähtäessä. Silti meikkaan töihin vähän. Tällä logiikalla että hakisin aina miesten huomiota, en meikkaisi koskaan. Olisin aina vähän hikinen ja punaposkinen ja huohottaisin sydän rinnassa pamppaillen :D

Miten tämä positiivinen huomio ilmenee? Juoksetko ihonmyötäiset juoksutrikoot jalassa ja t-paita päällä? Uimassa ja sen jälkeen olet uimapuku päällä. Etkö todella osaa päätellä, että mistä miesten huomio johtuu?

Vierailija
65/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tätä, että nainen nähdään vain objektina, joka on kaunis vain miehiä varten. Onko tullut mieleen, että se nainen on itsekin visuaalinen olento, joka nauttii kauniista asioista = nauttii näyttäessään itse kauniilta ja hyvältä omasta mielestään ja on tyytyväinen voidessaan ihailla itseään? Mun mielestä tässä ei ole mitään yllättävää tai ihmeellistä, mutta ilmeisesti miehet omassa itsekeskeisyydessään ei voi käsittää tätä.

>nainen nauttii omasta kauneudestaan

>nainen on tyytyväinen voidessaan ihailla itseään

>miehet ovat itsekeskeisiä

Huutopihinää

Käsittääkseni on ihmislajille ihan tyypillistä saada mielihyvää siitä, että näyttää omasta mielestään hyvältä. Koskee myös miehiä. Itsekeskeistä on olettaa, että muut ihmiset ovat olemassa itseä varten ja omaksi mielihyväksi.

Vierailija
66/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on päiviä, etten näe ketään ja tiedän sen ja silti meikkaan viimeisen päälle ihan huvin vuoksi. Joskus menen lähikauppaan ilman meikkiä. Töihin mennessä yritän näyttää siistiltä ja raikkaalta ja siksi meikkaan hieman. Ihan teen kuten sattuu minäkin aamuna huvittamaan.

Tukka hyvin, kaikki hyvin. Minulla on ystävä, joka laittaa aina hiukset, vaikka olisi koko päivän yksin kotona, koska kun hiukset ovat hyvin, tuntee hän olonsa hyväksi, ja päivä.löhtee paremmin käyntiin. Minulla on myös työkaveri, joka aina aamulla meikkaa, oli sitten yksin kotona tai missä tahansa, vaikka mökillä juurikin tuosta samasta syystä-jotta olo olisi hyvä

Vierailija
67/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuja ja tarinoita kiihtyy seuraavalle asteelle. Nyt siirrytään selittelyistä hyökkäykseen. Kohta paikalle saapuu miesvihaaja, joka alatyylisellä kielenkäytöllään keskittyy, niin, miesten vihaamiseen. Aloitusta ei muista enää kukaan. Homma paketissa. Seuraava ketju.

Vierailija
68/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuja ja tarinoita kiihtyy seuraavalle asteelle. Nyt siirrytään selittelyistä hyökkäykseen. Kohta paikalle saapuu miesvihaaja, joka alatyylisellä kielenkäytöllään keskittyy, niin, miesten vihaamiseen. Aloitusta ei muista enää kukaan. Homma paketissa. Seuraava ketju.

Onko oikeasti niin vaikea tajuta, että kaikki tässä maailmassa ei ole vain miehiä varten ja naiset nauttii myös (omasta ja muiden) naiskauneudesta? Aika paksukalloista porukkaa. Eikä täällä mitään hyökätty olla. Hohhoijaa.

Vierailija
69/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se positiivinen huomio tuo _itselle_ mielihyvää. Ymmärrätkö? Oma mieli paranee ja itsetunto kohenee kun saa katseita ja kauniita kommentteja.

Joo, niinhän se tuo, mutta ymmärrätkö paremmin jos annan sinulle toisen esimerkin: Olet menossa ruokakauppaan, koska haluat jotain syötävää. Sinulla on rahaa mukanasi, koska tiedät, että ilman sitä et saa kaupasta mukaasi mitään. Eli sinulla on se raha, mutta ketä varten sinulla se raha on mukanasi kauppaan mennessä? Kauppaa varten. Se, mitä rahalla saat on sinua itseäsi varten.

Ap

Vierailija
70/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaudun seuraavista syistä:

- nautin siitä kun saan miehiltä huomiota

- se piristää ja antaa potkua päivään

- haluan vietellä yhden tietyn miehen ja tuottaa hänelle mielihyvää

- se nostaa itseluottamusta

- haluan "kilpailla" tällä saralla toisten naisten kanssa.

Varsinaisesti vain kolmoskohta on miehiä/miestä varten. Muut ovat minua varten :)

Vierailija
71/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaudun seuraavista syistä:

- nautin siitä kun saan miehiltä huomiota

- se piristää ja antaa potkua päivään

- haluan vietellä yhden tietyn miehen ja tuottaa hänelle mielihyvää

- se nostaa itseluottamusta

- haluan "kilpailla" tällä saralla toisten naisten kanssa.

Varsinaisesti vain kolmoskohta on miehiä/miestä varten. Muut ovat minua varten :)

Olisi pitänyt kirjoittaa otsikko toisella tavalla. Takerrutte nyt ihan liikaa tuohon "miehiä varten" vaikka sillähän tarkoitetaan vain sitä, että saadaan miehiltä huomiota ja ihailua. Mun moka.

Ap

Vierailija
72/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, on vain yksi mies jonka huomiosta välitän. Silti laittaudun tai olen laittautumatta riippumatta siitä voinko edes nähdä häntä.

Eli yksi mies ei kuulu kategoriaan miehet? Miten se laittautuminen yhden miehen ihailun vuoksi on naisten mielestä jotenkin hyväksyttävämpää, kuin jos saisi mielihyvää useamman miehen antamasta ihailusta?

Vierailija
73/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahtaa aviomiestäni harmittaa, jos saa selville, että laittaudun muita miehiä varten! Minä kun en kotioloissa enkä juuri arkena muutenkaan jaksa laittautua, juhliin ja illanviettoihin sitten kuitenkin.

Vierailija
74/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi todeta muuta kuin että on hyvin uponnut markkinamiesten aivopesu naishkuluttajiin, jos oikeasti naiset meikkaavat itsensä yksinollessaankin ja vaikka autiolla saarella "kun siitä tulee niin hyvä olo kun on laittautunut".

Ap

Vierailija
75/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se positiivinen huomio tuo _itselle_ mielihyvää. Ymmärrätkö? Oma mieli paranee ja itsetunto kohenee kun saa katseita ja kauniita kommentteja.

Joo, niinhän se tuo, mutta ymmärrätkö paremmin jos annan sinulle toisen esimerkin: Olet menossa ruokakauppaan, koska haluat jotain syötävää. Sinulla on rahaa mukanasi, koska tiedät, että ilman sitä et saa kaupasta mukaasi mitään. Eli sinulla on se raha, mutta ketä varten sinulla se raha on mukanasi kauppaan mennessä? Kauppaa varten. Se, mitä rahalla saat on sinua itseäsi varten.

Ap

Miten tämä poistaa sen faktan että käyn kaupassa itseäni varten? Ei mua kiinnosta kaupan rahansaanti vain oma ravinnonsaanti. Jos en tarvitsisi ruokaa en menisi sinne kauppaan ikinä rahoineni. Ontuva analogia.

Vierailija
76/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikaudet ymmärtänyt laittautumisen ja meikkaamisen ihan väärin! Minä kun olen meikannut kodin ulkopuolelle ja ollut meikittä siellä kotona, missä se mies on jonka huomiota haluan.

Parannan tapani heti huomenna ja menen meikittä töihin (missä muuten kaikki työkaverini ovat naisia) ja meikkaan vasta kotiin tultuani ennen kuin mies ehtii kotiin.

Vierailija
77/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi todeta muuta kuin että on hyvin uponnut markkinamiesten aivopesu naishkuluttajiin, jos oikeasti naiset meikkaavat itsensä yksinollessaankin ja vaikka autiolla saarella "kun siitä tulee niin hyvä olo kun on laittautunut".

Ap

Enpä usko, että tässä keskustelussa on enää kysymys mistään muusta kuon siitä, että sinulla ap on mielipide tästä asiasta ja sinulla on pakkomielle siitä että vain sinun näkemyksensä on oikein ja muiden näkemys väärin. Lisäksi argumentointityylisi on sellainen, kuten näillä ns inttäjämiehillä ja provoojill: , joten luulenpa että olet intyäjämies, joka vaan provoaa ja inttää. :D

Vierailija
78/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:ta kiinnostaa tämä niin kovasti? Haluaako hän oikeuttaa esimerkiksi seksuaalisen ahdistelun sillä, että nainen oikeasti haluaa huomiota, kun on laittautunut kauniiksi? Mitään muuta motivaatiota tuollaiseen jankkaukseen tuskin on.

Vierailija
79/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enpä usko, että tässä keskustelussa on enää kysymys mistään muusta kuon siitä, että sinulla ap on mielipide tästä asiasta ja sinulla on pakkomielle siitä että vain sinun näkemyksensä on oikein ja muiden näkemys väärin. Lisäksi argumentointityylisi on sellainen, kuten näillä ns inttäjämiehillä ja provoojill: , joten luulenpa että olet intyäjämies, joka vaan provoaa ja inttää. :D

Samaa mieltä -tunnistan tyylin, on vakitrolli

Vierailija
80/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen lesb* ja voin vannoa, että en laittaisi miesten huomion takia😝