Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset aina sanoo, ettei ne laittaudu hyvännäköiseksi miehiä varten?

Vierailija
09.08.2020 |

Sitten kun sitä huomiota saavatkin joltain mieheltä niin ovat aivan innoissaan.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset önönnnööö

Vierailija
22/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi u l i t tekevät aina näitä "kaikki naiset" sitä-tätä -aloituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne eivät ole koskaan päässeet niin lähelle naista että olisivat voineet tajuta tämän olevan yksilö ja samanlainen ihminen kuin he itse. He joutuvat havainnoimaan naisia vain etäältä kun nämä liikkuvat porukoissa, ja siksi kuvittelevat että "naiset" on jokin lauma jonka jäsenet eivät ole ihmisyksilöitä, vaan josta he voivat toivoa ikäänkuin lohkaisevansa itselleen palan eli "naisen" joka on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset.

Vierailija
24/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne eivät ole koskaan päässeet niin lähelle naista että olisivat voineet tajuta tämän olevan yksilö ja samanlainen ihminen kuin he itse. He joutuvat havainnoimaan naisia vain etäältä kun nämä liikkuvat porukoissa, ja siksi kuvittelevat että "naiset" on jokin lauma jonka jäsenet eivät ole ihmisyksilöitä, vaan josta he voivat toivoa ikäänkuin lohkaisevansa itselleen palan eli "naisen" joka on samanlainen kuin kaikki muutkin naiset.

No minulla ei kyllä ole mitään tekemistä näiden palstaulien kanssa.

Vierailija
25/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä niitä "KAIKKI MIEHET" ulinaisiakin.

Vierailija
26/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautuminen on kivaa. Ikä suojaa muiden kuin oman miehen huomiolta. Hyvä niin.

Vierailija
27/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies jaksaa jankuttas tällaista vuodesta toiseen? Välillä laittaudun itseäni varten, jotta olisi itsevarma olo. Tai omaa miestäni varten. Hyvin usein lähden ulos ovesta meikkaamatta. Mutten koskaan muita "miehiä varten".

Vierailija
28/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun omaa miestäni varten ihan spesiaalisti, koska haluan näyttää hänen silmisään viehättävältä ja seksikkäältä. Töihin laittaudun vähäsen näyttääkseni pirteältä ja siistiltä. Lopuksi minusta on mukavaa ja itsetuntoa kohottavaa katsoa peilistä hieman nätimpää versiota itsestäni. Miten se on ap sinulta pois ja miksi se ärsyttää? Anna ihmisten elää ja elä omaa elämääsi. Unohda pikkuasioista ärsyyntymiset. Avain onnellisuuteen.

Vierailija
29/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin epätoivoinen ja surullinen yritys tuntea olevansa tärkeä. Mieheltä, joka ei saa huomiota naisilta. Nimittäin jos naiset meikkaavat miehiä varten on totta niin naiset meikkaavat Ap:ta varten on myös totta. Huoh.

Vierailija
30/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osalla totta.

Vierailija
31/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innoissaan? Ei naisia yleensä kiinnosta kuin sen oman ihastuksen tarjoama huomio ja senkin toivotaan keskittyvän muuhun kuin ulkonäköön.

Te palstan miehet tunnette todella huonosti naiset.

Voi jeesus... Voisitko olla vielä hiukan enemmän tekopyhä ja valehdella lisää itsellesi ja muille :'D Samoin te, jotka peukutitte.

Vierailija
32/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täälläkin palstalla on niitä keskustelunaloituksia joissa naiset kerskuu kuinka joku mies antoi huomiota, jos miesten huomio on heille yhdentekevää?

Miksi sinäkin puhut niin kuin tarkoittaisit kaikkia naisia? Emme me naiset ole lauma jossa kaikki toimivat, kuten kaikki muutkin

Osa naisista varmasti laittaitua saadakseen huomiota miehiltä, suurin osa ei. Itse en halua huomiota miehiltä, ja yritän varmistaa sen olemalla laittautumatta ja olemalla ruma ja lihava. Siltikään en ole asiassa onnistunut

Vierailija
33/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin epätoivoinen ja surullinen yritys tuntea olevansa tärkeä. Mieheltä, joka ei saa huomiota naisilta. Nimittäin jos naiset meikkaavat miehiä varten on totta niin naiset meikkaavat Ap:ta varten on myös totta. Huoh.

Kyllä arvelisin että yksin autiolla saarella naisella kuin naisella loppuisi ne itsensä takia meikkailut siihen.

Vierailija
34/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oletitte minun olevan mies? Ihan nainen olen. Olen vain kyllästynyt naisten yleiseen tapaan piilotella todellisia motivaatioitaan näyttää mahdollisimman viettelevältä julkisilla paikoilla.

Ap

Vierailija
35/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun (lievästi) lähinnä siksi, etteivät toiset naiset töissä pidä minua rumana homssuna. Jos olisin ainoa ihminen maailmassa en todellakaan laittautuisi "itseäni varten".

Vierailija
36/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innoissaan? Ei naisia yleensä kiinnosta kuin sen oman ihastuksen tarjoama huomio ja senkin toivotaan keskittyvän muuhun kuin ulkonäköön.

Te palstan miehet tunnette todella huonosti naiset.

Voi jeesus... Voisitko olla vielä hiukan enemmän tekopyhä ja valehdella lisää itsellesi ja muille :'D Samoin te, jotka peukutitte.

Hei, Älä itse viitsi. Et voi tietää mitä toiset ajattelevat ja miksi toiset toimivat kuten toimivat. Itse olen samaa mieltä.kuin tuon kommentin kirjoittaja, jota kritisoit. En välitä vieraiden ihmisten huomiosta, mukaanlukien miehet, koska en pidä siitä.

Vierailija
37/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen a-seksuaali. En laittaudu miehiä, vaan yleisesti ottaen itseäni varten. Itsetuntoa kohottaa, kun pystyy katsomaan peiliin ja näyttämään hyvältä :)

Se on aseksuaali, ei "a-seksuaali" 🤦‍♂️

Vierailija
38/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täälläkin palstalla on niitä keskustelunaloituksia joissa naiset kerskuu kuinka joku mies antoi huomiota, jos miesten huomio on heille yhdentekevää?

Miksi sinäkin puhut niin kuin tarkoittaisit kaikkia naisia? Emme me naiset ole lauma jossa kaikki toimivat, kuten kaikki muutkin

Miksi te naiset puhutte kuin tarkoittaisitte kaikkia naisia? Tuollakin moni nainen kirjoittelee kuin edustaisi koko naiskuntaa. Mutta kaipa se silloin on ihan jees kun miehiä näpäytellään?

Vierailija
39/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska me ei ajatella, että "meikkaampa itseni nätiksi, laitan tukan ja päälle kauniit vaatteet, että olis miehille silmän ruokaa". Ei. Itse en ainakaan ikinä ole ajatellut noin laittauessani. Jos joku muu on, kertokaa ihmeessä. Mulle pukeutuminen ja laittautuminen on oman persoonan ja tyylin esiin tuomista ja se tuo mulle itselle hyvää oloa. Ihan sama mitä muut ajattelee.

Vierailija
40/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oletitte minun olevan mies? Ihan nainen olen. Olen vain kyllästynyt naisten yleiseen tapaan piilotella todellisia motivaatioitaan näyttää mahdollisimman viettelevältä julkisilla paikoilla.

Ap

Koska puhuit oman sukupuolesi ulkopuolelta. Eli kun moitit kaikkia naisia, moitit siis itseäsikin? Vastaapa omaan kysymykseesikin sitten.

Ps. Me kaikki muut naiset emme ajattele sinun laillasi. Jos sinä haet huomiota laittautumalla, me muut välttämättä emme.