Miksi naiset aina sanoo, ettei ne laittaudu hyvännäköiseksi miehiä varten?
Sitten kun sitä huomiota saavatkin joltain mieheltä niin ovat aivan innoissaan.
Kommentit (81)
Nämä röllipojut eivät tajua, että nainen nauttii omasta ruumiistaan ja ulkonäöstään. Röllikäthän inhoavat itseään ja taikinaista cokisvartaloaan
Vierailija kirjoitti:
Mistä te oletitte minun olevan mies? Ihan nainen olen. Olen vain kyllästynyt naisten yleiseen tapaan piilotella todellisia motivaatioitaan näyttää mahdollisimman viettelevältä julkisilla paikoilla.
Ap
Ei kaikille naisille se miesten huomio ole elämää tärkeämpi asia. Osa ei laittaudu esim ollenkaan. Isä laittaitua itsensä takia ja osa toisten naisten takia. Osa varmasti laittaituu saadakseen huomiota miehiltä
En minä ainakaan jaksa meikata, jos en ole ajatellut käydä missään enkä todennäköisesti tule tapaamaan ketään. Jos taas muutan suunnitelmiani, niin laittaudun. Jos joudun tapaamaan ihmisiä (niin miehiä kuin naisia) naturellina, niin hävettää ja harmittaa. Kyllä, on huono itsetunto ja olen pinnallinen. Mitäs sitten?
Tällä tarkoitetaan sitä, että laittaudutaan omasta mielestä hyvännäköiseksi. Eli jos mies sanoo, ettei tykkää naisen violetista huulipunasta, niin naista ei kiinnosta, koska nainen ei ole laittanut violettia huulipunaa miestä miellyttääkseen, vaan koska pitää siitä itse. Jos huulipunasta saa positiivista huomiota mieheltä, se tietenkin ilahduttaa, koska miehellä on tällöin samankaltainen maku kuin naisella ja huulipuna on lisäksi asia, jonka nainen on itse valinnut ja johon hän voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täälläkin palstalla on niitä keskustelunaloituksia joissa naiset kerskuu kuinka joku mies antoi huomiota, jos miesten huomio on heille yhdentekevää?
Laita muuta linkki, jossa naiset kerskuu miesten antamasta huomiosta.
Mulle se on rituaali, hemmottelua. En minäkään autiolla saarella meikkaisi, olisi paljon stressiä ihan selviytymisestä. Nyt kun ei ole, on ihanaa töpsötellä ja supsutella. Toisenkin aviomiehen kanssa ollaan oltu jo niin kauan, että on ihan sama, meikkaanko vai en. Nyt en, ollaan pitkällä kalareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täälläkin palstalla on niitä keskustelunaloituksia joissa naiset kerskuu kuinka joku mies antoi huomiota, jos miesten huomio on heille yhdentekevää?
Miksi sinäkin puhut niin kuin tarkoittaisit kaikkia naisia? Emme me naiset ole lauma jossa kaikki toimivat, kuten kaikki muutkin
Miksi te naiset puhutte kuin tarkoittaisitte kaikkia naisia? Tuollakin moni nainen kirjoittelee kuin edustaisi koko naiskuntaa. Mutta kaipa se silloin on ihan jees kun miehiä näpäytellään?
Se on juuri sitä, naiset ei koskaan ole samanlaisia kun mies yleistää, mutta kas kun silloin ovatkin yhtä samanlaista massaa naisen sanomana kun v*ttuillaan miehelle.
Aina yhtä hauskaa luettavaa nämä naisten vastaukset. Eivät tietysti totuudenmukaisia mutta sehän tiedettiin jo otsikon lukemisen jälkeen.
Naiset ei koskaan laittaudu miehiä varten, joten naisten on ihan turha kitistä jos miehet ei laittaudu naisia varten. Asia on loppuun käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te oletitte minun olevan mies? Ihan nainen olen. Olen vain kyllästynyt naisten yleiseen tapaan piilotella todellisia motivaatioitaan näyttää mahdollisimman viettelevältä julkisilla paikoilla.
Ap
Koska puhuit oman sukupuolesi ulkopuolelta. Eli kun moitit kaikkia naisia, moitit siis itseäsikin? Vastaapa omaan kysymykseesikin sitten.
Ps. Me kaikki muut naiset emme ajattele sinun laillasi. Jos sinä haet huomiota laittautumalla, me muut välttämättä emme.
Totta hitossa mietin miltä näytän kun menen ulos. Jos tuolla ulkona ei kulkisi yhden yhtä miestä ja tietäisin ettei tule enää koskaan enää kulkemaankaan, niin totta hemmetissä jättäisin meikkaamatta ja miettimättä mitä laitan päälleni. Voisin vihdoin olla rennosti. Suurimmalla osalla meistä on niin syvälle identiteettiin upotettu käsitys, että pitää olla tietyn näköinen (ja se tietyn näköinen toki vaihtelee eri ihmisillä) että sitä ulkonäköä pitää yllä sen kummempia miettimättä, että miksi.
Naisten miellyttämishalusta kertoo mm. se, miksi kaikki ripsien alapuolella olevat näkyvät ihokarvat sheivataan pois. Ne jotka eivät aja, toteavatkin ääneen että "minähän en miehiä varten karvojani ajele" eli toisin sanoen tuo lause paljastaa, miksi niitä karvoja sitten ajellaan, kun ajellaan.
Ap
Tää on just tätä, että nainen nähdään vain objektina, joka on kaunis vain miehiä varten. Onko tullut mieleen, että se nainen on itsekin visuaalinen olento, joka nauttii kauniista asioista = nauttii näyttäessään itse kauniilta ja hyvältä omasta mielestään ja on tyytyväinen voidessaan ihailla itseään? Mun mielestä tässä ei ole mitään yllättävää tai ihmeellistä, mutta ilmeisesti miehet omassa itsekeskeisyydessään ei voi käsittää tätä.
Joskus on päiviä, etten näe ketään ja tiedän sen ja silti meikkaan viimeisen päälle ihan huvin vuoksi. Joskus menen lähikauppaan ilman meikkiä. Töihin mennessä yritän näyttää siistiltä ja raikkaalta ja siksi meikkaan hieman. Ihan teen kuten sattuu minäkin aamuna huvittamaan.
No se positiivinen huomio tuo _itselle_ mielihyvää. Ymmärrätkö? Oma mieli paranee ja itsetunto kohenee kun saa katseita ja kauniita kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tarkoitetaan sitä, että laittaudutaan omasta mielestä hyvännäköiseksi. Eli jos mies sanoo, ettei tykkää naisen violetista huulipunasta, niin naista ei kiinnosta, koska nainen ei ole laittanut violettia huulipunaa miestä miellyttääkseen, vaan koska pitää siitä itse. Jos huulipunasta saa positiivista huomiota mieheltä, se tietenkin ilahduttaa, koska miehellä on tällöin samankaltainen maku kuin naisella ja huulipuna on lisäksi asia, jonka nainen on itse valinnut ja johon hän voi vaikuttaa.
Tässä on kyse siitä, että nainen uskoo niin vahvasti siihen, että vain tuo kyseinen mies on väärässä, joka ei tykkää violetista huulipunasta. Hän uskoo, että kyllä muut miehet varmasti tykkäävät. Mutta kun tarpeeksi moni mies sanoisi, että huulipuna näyttää hirveältä, niin ehkäpä nainen alkaisi kyseenalaistaa sen viehättävyyttä.
Itsekin olen lakannut käyttämästä tiettyjä meikkituotteita sen jälkeen, kun riittävän moni mies oli kertonut rehellisen mielipiteensä ko. meikeistä. Nyt jälkeenpäin tajuan itsekin, että oikeassahan he olivat.
Ap
Voi luoja. Saan kaikista eniten positiivista huomiota miehiltä kun olen ilman meikkiä juoksulenkillä tai uimassa tai heti sen jälkeen levähtäessä. Silti meikkaan töihin vähän. Tällä logiikalla että hakisin aina miesten huomiota, en meikkaisi koskaan. Olisin aina vähän hikinen ja punaposkinen ja huohottaisin sydän rinnassa pamppaillen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyse siitä, että nainen uskoo niin vahvasti siihen, että vain tuo kyseinen mies on väärässä, joka ei tykkää violetista huulipunasta. Hän uskoo, että kyllä muut miehet varmasti tykkäävät. Mutta kun tarpeeksi moni mies sanoisi, että huulipuna näyttää hirveältä, niin ehkäpä nainen alkaisi kyseenalaistaa sen viehättävyyttä.
Itsekin olen lakannut käyttämästä tiettyjä meikkituotteita sen jälkeen, kun riittävän moni mies oli kertonut rehellisen mielipiteensä ko. meikeistä. Nyt jälkeenpäin tajuan itsekin, että oikeassahan he olivat.
Ap
Kukaan mies ei ole koskaan oma-aloitteisesti kommentoinut mun meikkiä, ei varsinkaan negatiivisesti. Oma mies on saattanut sanoa, että hyvältä näyttää tms., jos olen itse kysynyt. Aika törkeitä miehiä sun elämässä, kun oikein joukolla ovat "kertoneet rehellisen mielipiteensä" meikistäsi. Itse en välittäisi moisten kommenteista.
Kyllä minä laittaudun ihan muita varten. Laittaudun myös tyttöjen illanistujaisiin ja veljen luona vierailuun. Ehkä tuolla tavalla sanojat tarkoittavat, että eivät laittaudu saadakseen (kaikilta) miehiltä seksuaalista huomiota. Yleensähän näin sanotaan nimenomaan tilanteessa, kun joku setämies kuolaa ja kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on just tätä, että nainen nähdään vain objektina, joka on kaunis vain miehiä varten. Onko tullut mieleen, että se nainen on itsekin visuaalinen olento, joka nauttii kauniista asioista = nauttii näyttäessään itse kauniilta ja hyvältä omasta mielestään ja on tyytyväinen voidessaan ihailla itseään? Mun mielestä tässä ei ole mitään yllättävää tai ihmeellistä, mutta ilmeisesti miehet omassa itsekeskeisyydessään ei voi käsittää tätä.
>nainen nauttii omasta kauneudestaan
>nainen on tyytyväinen voidessaan ihailla itseään>miehet ovat itsekeskeisiä
Huutopihinää
Nuoret miehet kuvittelevat usein kaikenlaista, muun muassa olevansa naisten elämän keskipiste. Aika parantaa tuonkin.
Sinä asut.