Miksi naiset aina sanoo, ettei ne laittaudu hyvännäköiseksi miehiä varten?
Sitten kun sitä huomiota saavatkin joltain mieheltä niin ovat aivan innoissaan.
Kommentit (81)
Monet naiset nyt ovat tottuneet sanomaan kaikenlaista, koska harva mies haastaa heidän sanomisiaan, koska haluavat säilyttää mahdollisuudet päästä sänkyyn...
Minä laittaudun eikä minun elämässä ole ainuttakaan miestä katselemassa minua.
Vierailija kirjoitti:
Asutko komerossa?
Ihmiset sanoo kaikenlaista aivan älytöntä.
Innoissaan? Ei naisia yleensä kiinnosta kuin sen oman ihastuksen tarjoama huomio ja senkin toivotaan keskittyvän muuhun kuin ulkonäköön.
Te palstan miehet tunnette todella huonosti naiset.
Tottahan se on. En laittaudu miehiä varten, vaan yhtä miestä varten ja toissijaisesti kaikkia varten.
Todellakin, on vain yksi mies jonka huomiosta välitän. Silti laittaudun tai olen laittautumatta riippumatta siitä voinko edes nähdä häntä.
Olen a-seksuaali. En laittaudu miehiä, vaan yleisesti ottaen itseäni varten. Itsetuntoa kohottaa, kun pystyy katsomaan peiliin ja näyttämään hyvältä :)
En laittaudu ollenkaan. Oman mukavuuden vuoksi huolehdin hygieniasta ja pukeudun mukavan rennosti.
Miksi täälläkin palstalla on niitä keskustelunaloituksia joissa naiset kerskuu kuinka joku mies antoi huomiota, jos miesten huomio on heille yhdentekevää?
Kukaan ei voi parhaalla tahdollakaan väittää että laittautuisin yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täälläkin palstalla on niitä keskustelunaloituksia joissa naiset kerskuu kuinka joku mies antoi huomiota, jos miesten huomio on heille yhdentekevää?
Linkki tällaiseen aloitukseen? Itselle tulee mieleen vain keskustelut baarilähentelijöistä ja työpaikka-ahdistelusta.
Ehkä nämä on palstan miesten päässä kääntyneet sitten innostukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko komerossa?
Olen erakoitunut tietoisesti.
Laittaudumme hyvännäköisiksi itseämme varten ja tietenkin nautimme, kun saamme kehuja ja ihailua. Se on kaikki itseä varten, ei miehiä.
Miehet aina tykkäävät olettaa, että naiset laittautuvat miehiä varten. Saanko sitten kysyä, että miksi miehet eivät laittaudu naisia varten? Ei se hajuvesi tai meikki (tai ihonhoito ylipäätään!!) sua rumenna, päinvastoin, itsellä ainakin notkuu polvet jos mies oikeasti tekee jotain nättiä naamalleen, ihan vaikka vain siistii kulmakarvat tai tasoittaa ihon meikkivoiteella. Ei meikkaamisen tarvitse saada sua näyttämään drag queenilta, vaan "arkimeikki" voi saada sut näyttämään jopa paljon miehekkäämmältä.
Koska ne ei laittaudu hyvännäköiseksi miehiä varten.
Laittaudun tavan ja suojan vuoksi. Narsistiäiti opetti meikkaamaan ym., kun olin alakoulussa. Jäi päälle. Se ikäänkuin kuului vaan tehdä. Myöhemmin huomasin, että se toimii mulle suojana.
Syyt, miksi Naiset laittautuu, tärkeysjärjestyksessä :
1. Toisia naisia varten
2. Itseään varten
3. Miehiä varten
Kyllä meikkaaminen on hauskaa ihan muuten vain. Itselleen.
Niin?