Seksihalut palasi kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois!
Onpas kiva huomata, että vika ei oikeastaan olutkaan minussa, vaan kaiken aiheuttikin se hormoni. Mieskin tuntuu taas oikein ihanalta kaikin puolin.
Kommentit (8)
Mulla seksihalut palasi vaihdettuani e-pillerit ehkäisyrenkaaseen. Tai on ne halut aina olleet mutta nyt tekee mieli jatkuvasti :)
joo minulle ei myöskään ole sopineet kuin minipillerit ja nekin alkoivat puolen vuoden jälkeen kuivattaa limakalvoja..kondomilla mennään. mieluummin niin kuin ilman =)
Minä taas kaipaan kovasti sitä, että saan taas aloittaa pillerit pakollisen kahden kuukauden jälkeen. Olen ilman pillereitä yliherkkä haahuilija, sellainen joka joko itkee tai nauraa mutta jonka päähän ei mahdu kovin montaa loogista ajatusta kerrallaan. Käsittääkseni jotkut ihmiset ovat tällaisia, ja syynä on se, ettei elmistö tuota itsessään riittävästi estrogeenia, ja pillerit auttavat skarppaamaan.
Esimerkki; aloitin päivän murjaisemalla miehelle vitsin koska olin hyvällä tuulella. Mies oli pienessä stressissä eikä se hänen mielestään ollut hirveän hauskaa, otti sen tosissaan ja äyskäisi jotain. Pillereiden kanssa olisin ajatellut, että "jaahas, nyt on universumi tähän suuntaan kallellaan ettei kannata vitsailla. Keitänpä kahvit". Asia ois unohdettu koska se nyt ei ole iso. Koska olen ns. "oma itseni" pahoitin niin mieleni siitä että pahoitin mieheni mielen vaikka halusin vaan ihan jotain muuta, että aloin itkemään (ja juuh, olen 30-vuotias). Ja sitten mun aamu oli pilalla. Ja sitten piti lähteä tekemään mukavia asioita pois kotoa koska alkoi niin nyppiä miehen nassu jota tässä vaiheessa on loman ajan katseltu. Ja niinpä tein koko päivän muita asioita mitä ajattelin aamulla tehdä.
Onneksi ensi viikolla tähän aikaan olen taas saanut päivän pilleriannoksen. :) Ja tämä ihan näin ohiksena, toki olen iloinen kaikkien niiden puolesta jotka pillereitä eivät tarvitse. Ja joilla on hei seksiäkin vielä lisäksi. ;)
Ap, kuinka pian seksihalusi palasivat? En malta odottaa lokakuuta kun saan jättää e-pillerit pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tää elämä on yhtä helvettiä näiden pillereitten kanssa -_-
Ihan sama juttu mulla! 2 viikkoa ilman pillereitä niin tekee mieli naida suunnilleen joka toista vastaantulijaa kadulla.
Mulla e-pillerit vaikutti mielialaan, olin joko raivohullu tai itkin. Pari-kolme kk pillereiden lopettamisen jälkeen normaali olo. Ja sitä seksiäkin tekee eritavalla mieli.
Mulla on sama juttu. Mies pyysikin, etten enää edes harkitsisi hormoniehkäisyä, hän käyttää mieluummin kondomia. Ehkäisytietokonettakin olen harkinnut.
Mulla ne ei koskaan ole kadonnutkaan. Kenties jopa lisääntynyt! 8 vuotta hormoonikierukkaa käyttänyt :)