Tabletin näytön koko.
Olen siis ostamassa itselleni tablettia ja toivoisin vinkkejä näytön tuumakoolle. Onko 8tuumainen ihan onneton vai lukeeko sillä lehtiä, selailee blogeja yms. Minkä kokoiset teillä käytössä ja oletteko niihin tyytyväisiä? Merkkiäkin saa suositella.
Kommentit (12)
Mulla on 7-tuumainen näyttö ja oon tosi tyytyväinen, on kätevä pitää kädessä ja hyvin pystyy katsomaan leffoja / lukemaan kirjoja / jne.
Mulla käytössä 10tuumainen. Oon ollu tyytyväinen.
Meillä oli aiemmin 10 tuumainen, nyt on 7 tuumaa. Musta tuo pienempi on kätevämpi, helpompi lueskella ja katsella leffoja kun pystyy yhdellä kädellä paremmin pitämään.
Isoin ja uusin IPad retina näytöllä käytössä. Ei palstailu ja leffojen katselu ole kivaa pienemmältä.
9,7" IPad retina näyttö. Ei koskaan enää muuta kuin apple, aivan mieletön
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:56"]
[/quote]On niitä ismpiakin. Appelella aika vanhanaikainen käyttöjärjestelmäkin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:56"]
[/quote]On niitä ismpiakin. Appelella aika vanhanaikainen käyttöjärjestelmäkin.
[/quote]
varmasti on isompiakin, mitä sitten? Vastasin vaan mikä mulla on. Minulle applen käyttis on paras ja toimivin.
iPad on ihan paras kaikilta tavoiltaan. Älä tuhlaa rahojasi halpoihin. Niillä ei tee mitään. Enkä ole mainosmies. Hankin iPadin Hesarin kylkiäisenä melko edullisesti (ainakin paperilehteen verrattuna) enkä ikinä luovu, vaikka olin aika skeptinen aluksi.
Nostan vielä jos tulisi lisää kommentteja pienemmän koon puolesta/vastaan. Tuo isompi koko (siis joko iPad tai Samsung) tuntuu tosi isolta mukana pidettäväksi, vaikken laitetta taskuun laitakaan vaan laukku on aina mukana.
Nostan vanhaa ketjua, sillä mulla on aivan sama kysymys. Tabletti ostoslistalla ja jotenkin miellyttäisi pienempi malli, eli 8" Samsung Tab 3 tai iPad Mini. Onko nuo kokonsa puolesta päteviä tapauksia huvikäyttöön, eli nettiselailuun, kirjojen lukemiseen, tv-ohjelmien katseluun vai pitäisikö silti hankkia isompi?
Nyt ei siis ole kyse siitä kumpi noista malleista on parempi vaan ainoastaan kiinnostaa koko. Merkin suhteen olen oikeastaan jo päätökseni tehnyt, mutta se ei ole tässä olennaista.