Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että miten pettynyt olo, kun huomaa kaverin kusettaneen...

Vierailija
31.07.2013 |

Kysyin häntä seurakseni yhteen tapahtumaan, mutta hän sanoi, että on töissä silloin, eikä pääse. Nyt sain muuta kautta tietää, että ei hänellä silloin töitä ole, vaan on menossa toisen kaverin kanssa siihen tapahtumaan.

Voi arg. Ärsyttää, kun pitää valehdella. Olis vaikka ennemmin sanonut suoraan, että sori, oon menossa, mutta mulla on jo muuta seuraa sinne. Perkele....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että olisit arvostanut enemmän jos olisi voinut sanoa todellisen syyn eikä valehdella. Eikö hänelle tullut mieleen että saatatte tavata tuolla tapahtumassa, jos menet sinne sitten jonkun muun kanssa?

Vierailija
2/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset on juuri niitä, jotka eivät kauaa mun kavereita ole. Mä en kestä tuollaista epärehellisyyttä. Tulee väkisinkin olo, että kaveri ei kunnioita ystävyyttämme/minua yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 13:49"]

No sano sille että olisit arvostanut enemmän jos olisi voinut sanoa todellisen syyn eikä valehdella. Eikö hänelle tullut mieleen että saatatte tavata tuolla tapahtumassa, jos menet sinne sitten jonkun muun kanssa?

[/quote]

Oletti varmasti, että en mene, jos en saa häntä seurakseni. Muita kavereita mulla ei juurikaan ole.

Vierailija
4/4 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen möläytellyt joskus sammakoita ihan sen takia etten kehtaa tuottaa pettymystä jollekin. Tuollaisessa tilanteessa on tosin niin suuri kiinni jäämisen vaara etten mäkään olis varmaan onnistunut sössimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme