Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako kukaan neuvoa tässä asiassa, omaisen pankkiasiaa

Vierailija
15.12.2025 |

S-pankista on todella vaikeaa löytää asiakaspalvelua, chattibotti vastaa mitä sattuu enkä ehdi virka-aikana soittamaan.

Haluaisin ihan yleisellä tasolla kysyä, miten saataisiin vanhukselle tiliotteet. Hän ei saa niitä postissa ja väittää, ettei hänellä ole nettipankkitunnuksia. En tarvitse oikeuksia tilille tms. mutta tarvittaisiin vain toimittaa eteenpäin viranomaisille ne.  Vanhus itse on pyörätuolissa ja asuu 60 km päässä lähimmästä S-pankista. Kaikenlisäksi hänellä on vain vanhentunut passi - ei vain ole saanut aikaiseksi uusia sitä. 

Tiedän että vanhuksen pitäisi itse soittaa, mutta hän ei saa sitä tehtyä. hänellä on nepsyongelmia, joten tietynlaista saamattomia virastoasioissa on. Voi nuo nettipankkitunnukset hänellä ollakin, mutta ei tiedä missä tai on hävittänyt. Ainoa ongelma tässä on, että meidän pitäisi hakea eräästä maksusta alennusta, mutta emme saa sitä jos emme saa pankin tiliotetta. Minä teen hänelle nämä anomukset, muuten hän kyllä osaa tilinsä hoitaa itse. Tuo S-tili on vain sivutili, mihin hän saa bonuksia, ei muuta ja välillä käyttää sitä tiliä ostoihin. Hänen asuinpaikkakunnallaan on S-ryhmän kauppa kyllä. En asu itse samalla paikkakunnalla edes ja hänellä ei asu siellä sukua, joka voisi auttaa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen alennusta pankin tiliotteella saa? Kai ennemmin päätös eläkkeestä olisi sellainen dokumentti.

Oikeastaan asia ei taida sinulle kuulua. 

Vierailija
2/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit tältä vanhukselta valtakirjan. Ja kävisit hänen puolestaan s-pankin asiakaspalvelussa. Nehän on auki klo 17-18 asti ja osa lauantainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan taida olla mitään muuta vaihtoehtoa kuin soittaa sinne aspaan ja kysyä sieltä ohjeet miten toimitaan kun pankin asiakas haluaa tiliotteet mutta hänellä ei ole verkkopankkitunnuksia eikä voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta ja voiko asian hoitaa hänen puolestaan jos hän antaa valtakirjan.

S-Pankin Asiakaspalvelu p. 010 76 5800 mape 916 (puheluhinta on matkapuhelu- (mpm) tai paikallisverkkomaksu (pvm).)