Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioehtopaperit....

Vierailija
31.07.2013 |

naaman eteen yht´äkkiä. Mitä teillä tulisi mieleen? Mä en allekirjoita vaikka mies (tuleva ex) sanoi että mun olisi pakko allekirjoittaa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleeteko jo naimisissa?

Vierailija
2/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kohta 10v. Aiemmin ollemme sopineet että kun olen sairauteni takia kotona, enkä saa niin paljon rahaa kuin mies töissä että asia ok. Nyt kun pitäisi allekirjoittaa tuo saatanan paperi niin ihmetyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis olleet jo pidempään naimisissa ja nyt eron edellä lykkäsi avioehdon eteen? Siinä tapauksessa et missään tapauksessa allekirjoita, enkä niin tekisi minäkään. Mies ei voi siihen pakottaa. Sinä voit itse laittaa avioeron vireille yksinkin vaikka heti tänään, eikä sen jälkeen ainakaan ole miehellä mitään avioehdon kanssa puljaamista.

Ja omassa liitossani meillä muuten on avioehto. Mutta se on yhdessä ennen häitä laadittu, läpi puhuttu ja sovittu, eikä kumpikaan painostanut toista suostumaan. Molemmat tasapuolisesti sitä halusimme, enimmäkseen toistemme vanhempien tulevien perintöjen ym. takia. Tuollaisessa pakkotilanteessa ei kenenkään pidä sellaiseen suostua.

Vierailija
4/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 13:18"]

Olette siis olleet jo pidempään naimisissa ja nyt eron edellä lykkäsi avioehdon eteen? Siinä tapauksessa et missään tapauksessa allekirjoita, enkä niin tekisi minäkään. Mies ei voi siihen pakottaa. Sinä voit itse laittaa avioeron vireille yksinkin vaikka heti tänään, eikä sen jälkeen ainakaan ole miehellä mitään avioehdon kanssa puljaamista.

Ja omassa liitossani meillä muuten on avioehto. Mutta se on yhdessä ennen häitä laadittu, läpi puhuttu ja sovittu, eikä kumpikaan painostanut toista suostumaan. Molemmat tasapuolisesti sitä halusimme, enimmäkseen toistemme vanhempien tulevien perintöjen ym. takia. Tuollaisessa pakkotilanteessa ei kenenkään pidä sellaiseen suostua.

[/quote]

No kun kuulemma eroa ei ole tulossa. Mutta mä usko. Tosin jos minulta kysytään, se on tulossa. Kunhan saan kerättyä voimia lähteä. ja saa rahaa kokoon. 

Vierailija
5/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen avioehdon kannattaja henkeen ja vereen, mutta onhan tuo nyt ihan älytön tilanne!! En todellakaan allekirjoittaisi!!

Vierailija
6/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä allekirjoita! pysy tiukkana ap. miehellä on joku juoni tuossa takana.

Vierailija
7/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää tosiaan allekirjoita! Jotakin tuossa nyt on takana.

Mekin tehtiin avioehto ennen naimisiin menoa, jos ukko olisi sen yhtäkkiä halunnut vasta 10v päästä, en tosiaan allekirjoittaisi enää.

Vierailija
8/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että voit allekirjoittaa sellaisen version, missä säädetään omaisuudesta kuolemantapauksessa, mutta ero jätetään pois avioehdosta. (Tuskin se mies alkaa sentään murhaa hautoa...)

Vierailija
9/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuittaisi enää tuossa vaiheessa. minäkin kannatan avioehtoja jne mutta tuo kuulostaa oudolta.

meillä on avioehto mutta se tehtiin n puoli vuotta naimisiinmenon jälkeen ja homma oli ok koska minulla oli enemmän omaisuutta siinä vaiheessa. avioliiton aikana hankittu pistetään fifty fifty jos jotain nyt tulee kerrytettyä sukanvarteen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi