Onko pettämistä, jos harrastaa seksiä vieraan kanssa, ja oma mies katselee vieressä ?
Mun mielestä ei, koska eihän siinä tehdä mitään salaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aloittajan kysmykseen liittyen... kuina moni nainen oikeasti haluaisi harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa, jos oma mies katselisi vieressä ja sen myöskin hyväksyisi ? Yksi sadasta, yksi kymmenestä vai mitä arvelette ?
Minusta on meilko järkyttävää, jos oman miehen läsnäolo on tuossa se suurin kynnys. Kertoo aika paljon kyseisistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännetäänpä tuo asia toisin päin. Haluaisiko joku nainen harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa, jos oma mies katselisi ?
Olisi aika seksikästä tulla toisen miehen panemaksi samalla, kun oma mies katselisi ja vetäisi käteen. En tosin ikinä ehdottaisi tuollaista miehelleni, en usko, että hän tykkäisi tuollaisesta. Onneksi fantasiointi ei ole mitenkään kiellettyä.
No mutta eikö ne fantasiat toisista olekaan loukkaavia?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se naisen ja miehen ero. Naisille tuo "vieressä katseleminen" on ahdistavaa, miehille se on helpompi hyväksyä.
Ei taida olla eroa kummin päin asia on. itse tuskin pystyisin edes koskemaan häntä sen jälkeen, jos olisin joutunut näkemään kun toinen mies panee häntä. Se olisi enemmän kuin ahdistavaa.
Eiköhän se ole jokaisen omassa mielessä, mikä on pettämistä ja mikä ei. Monihan harrastaa parinvaihtoa ihan sovitusti ja heillekin joskus tulee mustasukkaisuutta, ja toisaalta jotkut pettävät kumppaniaan avoimesti, varsinkin jos on joki konsti millä pitää petetty parisuhteessa. Monipiippuinen kysymys johon jokaisen pitää miettiä oma kantansa ja keskustella puolison kanssa suhteen pelisäännöt selviksi.
Miksi tehdä tästä jutusta niin vaikeaa... mikä sopii kummallekkin osapuolelle, ei ole pettämistä.
Lähtökohtaisesti, kuka mies oikeasti haluaa nähdä kun omaa vaimoa kuksii joku muu..😂 Kyllä mun mielestä paneskelu jonkun muun kuin oman puolison kanssa on pettämistä. Vaikka toinen vierestä katsoiskin.
Miesporukassa tuota on joskus oikein äänestetty:) Haluaisitko katsella, kun vaimosi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Aika monta kättä nousi n. 25.stä ylös. Liekö syynä humalatila vai oikeastikko olisivat sitä mieltä ?
Ja mikä oli kyselyyn vastanneiden ikä ja montako noista 25:stä ?
Ei ole pettämistä vaan stag / hotwife tai cuckold -asetelmaa. Itse olen ollut se toinen mies muutamalle pariskunnalle kun naisen oma mies katsoi tai kuvasi videolle. En aistinut minkäänlaista mustasukkaisuutta vaan innostusta toteutuneesta fantasiasta.