Onko pettämistä, jos harrastaa seksiä vieraan kanssa, ja oma mies katselee vieressä ?
Mun mielestä ei, koska eihän siinä tehdä mitään salaa.
Kommentit (29)
Kuka mies nyt haluaisi katsella vieressä, kun omaa vaimoa vieraat panee ?
Pettäminen on jotain mitä tehdään salassa toiselta. Petetään luottamus.
Vierailija "Kuka mies nyt haluaisi katsella vieressä, kun omaa vaimoa vieraat panee." Minä ainakin haluan katsella mieluummin, kuin että vaimo kävisi salaa vieraissa.
Käännetäänpä tuo asia toisin päin. Haluaisiko joku nainen harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa, jos oma mies katselisi ?
Jos se mies mielellään katselee sitä touhuamista, niin eihän tuo ole millään mittapuulla pettämistä. Pettäminen on toisen selän takana toimimista.
Miten ihminen on niin tyhmä, ettei tajua, että täällä on seksiaihealue näitä aloituksia varten?
En oo tota pervoilua koskaan tajunnut, paitsi ehkä silloin jos äijällä ei enää seiso.
"Käännetäänpä tuo asia toisin päin. Haluaisiko joku nainen harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa, jos oma mies katselisi ?" Mieheni pettämistä en edes harkitsisi, mutta jos hän olisi paikalla, niin kyllä, joillakin reunaehdoilla tietysti.
Ap ei nyt ihan ymmärrä petoksen käsitettä jos pitää tuollaista kysyä. Jos panet jotakuta salaa ja ilman puolisosi hyväksyntää, se on pettämistä. Jos olette sopineet jostain avoimesta suhteesta tai tuollaisesta cuckold-tyyppisestä toiminnasta, se ei ole pettämistä.
Ei ole pettämistä. Se on fantasian toteuttamista 😉
Vierailija kirjoitti:
Käännetäänpä tuo asia toisin päin. Haluaisiko joku nainen harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa, jos oma mies katselisi ?
Olisi aika seksikästä tulla toisen miehen panemaksi samalla, kun oma mies katselisi ja vetäisi käteen. En tosin ikinä ehdottaisi tuollaista miehelleni, en usko, että hän tykkäisi tuollaisesta. Onneksi fantasiointi ei ole mitenkään kiellettyä.
Käännetääpä tämä toisinpäin. Haluaisiko kukaan nainen katsella kun hänen miehensä harrastaa seksiä vieraan naisen kanssa? Nainen voi samalla masturboida vieressä.
Minusta olisi kiihottaava katsoa, kun vaimo harrastaisi seksiä toisen naisen kanssa.
Tässä on se naisen ja miehen ero. Naisille tuo "vieressä katseleminen" on ahdistavaa, miehille se on helpompi hyväksyä.
Monella tapaa hyvin toimiva suhde löytyy kaavasta -20v/+40v/+60v :) Minä olen tuo +40v ja mieheni +60v ja minulla on ollut monia 20v panoja. Tuossa kaikki ovat tyytyväisiä elämäänsä. Ja kyllä, juuri noin, kuten tuolla aiemminkin esitettiin, mies saa katsella, jos tahtoo. Eikä se ole pettämistä.
Niinpä, ihmisten biologinen perimä on suosinut tuollaista käyttäytymistä seksin suhteen. Siksi se on juurikin noin.
Tuohon aloittajan kysmykseen liittyen... kuina moni nainen oikeasti haluaisi harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa, jos oma mies katselisi vieressä ja sen myöskin hyväksyisi ? Yksi sadasta, yksi kymmenestä vai mitä arvelette ?
Olen töissä naisvaltaisella alalla, isossa yrityksessä ja noistakin asioista on joskus keskusteltu "tyttöjen kesken." Valistunut arvio on että vähemmän kuin yksi kymmenestä. Tuo arvio on kyllä alakantissa noista ulkopuolisista suhteista yleensä. Tuossa on se toinenkin osapuoli, jonka asenne vaikeuttaa objektiivisen vastauksen saamista.
Jos asia on miehelle ok, niin ei.