Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon pyllyn pesu?

Vierailija
31.07.2013 |

Kuinka pesette vielä vaipoissa olevan taaperon pyllyn?

t. 12kg esikoinen lavuaarilla 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinhoitohuoneen syvässä lavuaarissa. Meidän kolmevuotiaalla ei kyllä ole enää vaippoja, mutta siinä pestä.n edelleen joka aamu ja ilta. Paitsi tietty, jos käydään suihkussa/kylvyssä.

Vierailija
2/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkui ennenkin, meidän 1,5v painaa tällä hetkellä 10,5kg. Kohta kyl pitää varmaan venkslaa jalat lavuaarin ulkopuolella... vielä en oo viittiny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin ennenkin 14-kiloiselta. Tosin kyykistyy ja tukeutuu lavuaarin reunalle. Mutta siis olen ihan riittävän vahva kanniskelemaan ja nostelemaan edelleen, lihasvoima on mukava asia äidille. :)

Vierailija
4/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän vessoissa ole bideetä?

Tiedän ettei sitä kaikilla ole, mut lähinnä kysyn, jos se ei ole tullut mieleen. Meillä poika istui vessan pytyllä ja minä käytin bidee-suihkua suurin piirtein siitä lähtien kun jannu osasi kivasti istua pytyllä. Ja jos kakka siis oli tullut vaippaan.

Tämäkin lienee tyhmä kysymys, mutta miksi vielä 3v pylly pitää pestä lavuaarissa? Mietin, koska meillä on ainakin kakat tehty pönttöön jo n. 2v lähtien ja olen käyttänyt puhdistuspyyhkeitä kun sotkua ei niin siinä synny.

Vierailija
5/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 08:21"]

Eikö teidän vessoissa ole bideetä?

Tiedän ettei sitä kaikilla ole, mut lähinnä kysyn, jos se ei ole tullut mieleen. Meillä poika istui vessan pytyllä ja minä käytin bidee-suihkua suurin piirtein siitä lähtien kun jannu osasi kivasti istua pytyllä. Ja jos kakka siis oli tullut vaippaan.

Tämäkin lienee tyhmä kysymys, mutta miksi vielä 3v pylly pitää pestä lavuaarissa? Mietin, koska meillä on ainakin kakat tehty pönttöön jo n. 2v lähtien ja olen käyttänyt puhdistuspyyhkeitä kun sotkua ei niin siinä synny.

[/quote]

Mä vihaan puhdistuspyyhkeitä, niistä jää niin tunkkainen tunne ja olo että käytän niitä vain ääääärimmäisissä hätätilanteissa (sellaista ei ole vielä ikinä kyllä tullut vastaan, onneksi). Reissussakin kun oltiin ja oli kakka tullut vaippaan niin ostettiin marketista vesipullo ja isänsä lirutteli veden ja minä pesin. Ei ollut siinä maassa missään yleisiä vessoja.

Niin ja valitettavasti meidän vessassa ei ole bideetä, helpottais omaa elämääkin jos sellainen olisi... :-/

Vierailija
6/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että lapsen jalat on lavuaarin ulkopuolella ja vain pylly lavuaarissa.  Hyvin onnistuu :)

Vierailija
7/7 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vielä kodinhoitohuoneen lavuaarissa, vaikka lapset ovat aika raskaita nostaa. 2kpl 18-kiloisia lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi