Toimistotyötä tekevät, missä pierette?
Kun kirjoittaa uutta keskustelua, otsikkoruutua klikatessa tulee omia vanhoja otsikoita vastaan.
Tällaista olen joskus kysynyt.
Edelleen kyllä ajankohtainen🤔🤷♀️
Kommentit (27)
Onpa hauskoja ja nokkelia vastauksia täällä.
On normaalia pierrä noin 20 kertaa päivässä. Suoli se siellä vain toimii. Ne jotka väittää etteivät piere, tekevät sitä sitten unissaan.
Miesparat..
Onneksi ei tällaista tarvitse miettiä, ei minua normaalisti pieretä töissä. Jos nyt sattuisi pierettämään etsisin lähimmän tilan missä ei ole muita.
Vierailija kirjoitti:
Onko reikä löysällä kun pitää oikein miettiä että missä pierisi? Aamulla pökäle pyttyyn niin ei tarvitse päivällä töissä sitä hautoa.
Onpas se nyt vaikeaa käsittää, että ihmisten mahat toimivat eri tavalla. Oma mahani reagoi todella helposti esimerkiksi hernekeittoon, kananmunaan ja sipuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putki perseestä suuhun ja hengittelen pierut uudestaan.
Ruskean talon touhuja.
Ei ole, meillä kenenkään ei tarvitse haistella omia pierujaan. Olemme aina valmiit antamaan toisillemme auttavan persauksemme.
T: Turun Ruskean Talon keittiömestarin autonkuljettajan ensimmäinen juomanlaskija.
Vierailija kirjoitti:
Onko reikä löysällä kun pitää oikein miettiä että missä pierisi? Aamulla pökäle pyttyyn niin ei tarvitse päivällä töissä sitä hautoa.
Mulla ei tule pökälettä pierun mukana.
Olen ujuttanut mehupillin anukseen niin pierut tulevat itsestään ja äänettömästi