IS: Oululaisia ei korona pelota
Livemusiikki soi ja lämpötila nousi jopa +27 asteeseen – Johanna tiivisti, miksi festarit korona-aikana eivät pelota
- Kaikki ihmiset ottavan saman riskin tulemalla paikalle. Ei voi elää koko aikaa neljän seinän sisällä, ei pelota, Johanna Polojärvi tiivisti tilanteen.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ei kuulu riskiryhmään niin miksi pelätä
Koska tartutat _muita_. Mikä kohta empatiassa on vaikea ymmärtää? Onko tuo vaivannut lapsuudesta saakka, vai kasvatuksen tulosta?
Eli pitää pelätä, koska tartuttaa muita? Hmmm..
Nimenomaan se on pahin asia, mitä voin kuvitella. Että levittäisin oireettomana virusta, niin että osaltani olisin pahentamassa pandemiaa Suomessa. Ja joku tartunnan minun kauttani saava voisi joutua sairaalaan tai hänelle voisi jäädä jotain vaurioita vuosiksi.
En pelkää juurikaan omasta puolestani, sillä olen kuitenkin täysin terve eikä minulla ole lapsiakaan, jos jostain syystä kävisikin huonosti.
Millainen ihminen tätä ei ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun nuoriso unohti turvavälin harrastaessaan seksiä :(
(ennen oltiin huolissaan esim. ehkäisyn puutteesta, raiskauksista tai morkkiksesta).
Oletpa nokkela, sata pistettä.
Kiitos paljon, nyt on kyllä voittajafiilis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tartutat _muita_. Mikä kohta empatiassa on vaikea ymmärtää? Onko tuo vaivannut lapsuudesta saakka, vai kasvatuksen tulosta?
Nimenomaan se on pahin asia, mitä voin kuvitella. Että levittäisin oireettomana virusta, niin että osaltani olisin pahentamassa pandemiaa Suomessa. Ja joku tartunnan minun kauttani saava voisi joutua sairaalaan tai hänelle voisi jäädä jotain vaurioita vuosiksi.
En pelkää juurikaan omasta puolestani, sillä olen kuitenkin täysin terve eikä minulla ole lapsiakaan, jos jostain syystä kävisikin huonosti.
Rationaalinen ihminen, joka ei ymmärrä, että miksi pelkääminen on jonkun mielestä ainoa motivaattori järkevästi toimimiselle.
Jatketaan siis kesälomien jälkeen etätöillä Oulussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rationaalinen ihminen, joka ei ymmärrä, että miksi pelkääminen on jonkun mielestä ainoa motivaattori järkevästi toimimiselle.
Sosiopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt ymmärrä, ei järkevästi toimiminen ole oleellista, vaan se että voit kiillottaa sädekehääsi kertomalla kaikille, että pelkäät niin että puntti tutisee! (ja nimenomaan toisten puolesta, et omastasi). Koronan tulee olla kaikkien pahin painajainen, maanpäällinen h*lvetti, joka aiheuttaa hirmuista kärsimystä ja tuskaa JOKAISELLE täällä asuvalle ja tätä ei saa koskaan UNOHTAA ja tuntea minkäänlaista iloa tai onnentunnetta tämän hirvittävä tragedian keskellä.
Koita nyt tyhmä vihdoinkin tajuta!
Vierailija kirjoitti:
Korona on ajanut koloistaan nettiin kaikki katkerikot jotka eivät kestä sitä että muilla on elämää :D Mussutetaan muiden matkoista, festareista ja siitä että seurustelee ulkomaalaisen kanssa (satatonnisessa jaksetaan vinkuvänkyä näistä kaikista).
Nämä itsekkäät matkaajat, jotka eivät jää karanteeniin, aiheuttavat tartunnoillaan yhteiskunnalle hallaa rajoitusten muodossa.. Jos maaliskuussa olisi ollut älyä olla matkustamatta tai älyä jäädä karanteeniin, voisi Suomen talous olla paremmalla tolalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL :D Katsokaa nyt ne kuvatkin hyvät ihmiset, jokaisessa kuvassa näkyi ihan riittävät turvavälit. Mikä ihme tämä meno nyt on että kaikki pitäisi kieltää vain kieltämisen ilosta ja kauhistella kaikkea, vaikka ihmiset toimii täysin järkevästi ja ohjeiden mukaisesti?
Kuvat otettu päivällä kun kaikki on vielä selviä ;)
No katsellaan sitten huomenna millaisia kuvia tulee, kun ihmiset on vähemmän selviä. Kaikkihan voi mennä just niinkuin on tarkoituskin.
Oulussa on niin vähän koronaa, että vaikka joku urpo sääntöjä rikkoisikin, niin tuskin siitä mitään korona-aaltoa seuraa.
Arveletko tuolla olevan vain oululaisia? Tai vain ihmisiä, jotka eivät ole juuri saapuneet jostain ulkomaan matkalta? Kotona tuli Ouluun ulkomaan laskettelureissaajien mukana.
Korona tuli Ouluun Iranista tulleen henkilön mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL :D Katsokaa nyt ne kuvatkin hyvät ihmiset, jokaisessa kuvassa näkyi ihan riittävät turvavälit. Mikä ihme tämä meno nyt on että kaikki pitäisi kieltää vain kieltämisen ilosta ja kauhistella kaikkea, vaikka ihmiset toimii täysin järkevästi ja ohjeiden mukaisesti?
Kuvat otettu päivällä kun kaikki on vielä selviä ;)
No katsellaan sitten huomenna millaisia kuvia tulee, kun ihmiset on vähemmän selviä. Kaikkihan voi mennä just niinkuin on tarkoituskin.
Oulussa on niin vähän koronaa, että vaikka joku urpo sääntöjä rikkoisikin, niin tuskin siitä mitään korona-aaltoa seuraa.
Arveletko tuolla olevan vain oululaisia? Tai vain ihmisiä, jotka eivät ole juuri saapuneet jostain ulkomaan matkalta? Kotona tuli Ouluun ulkomaan laskettelureissaajien mukana.
Korona tuli Ouluun Iranista tulleen henkilön mukana.
sekä että
Tää on paska kaupunni. Hyi hitto miltä tuolla keskustassa nytkin haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaatti?
Mitä väliä sillä on? Eikö tässä nyt ole pointtina se, että toimittaisiin järkevästi, eikä se, että kaikkien on nyt pakko pelätä joko oman tai toisten hengen edestä, niin että hyvä jos saa öisin nukuttua?
Huoh, tunneihmiset..
🤣🤣🤣🤣🤣