Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma isäni ahdistelee minua!

Vierailija
31.07.2013 |

Oon 14 vuotias tyttö, ja mä tunnen oloni todella epämukavaksi mun iskän seurassa.

Siis esim. Seison mun huoneessa peilin edessä sovittamassa jotain vaatteita, se tulee sisään ja alkaa jotai jutella mun kaa sit ku se lähtee ni se aina läpsäsee mua perseelle... 

Sit se aina yrittää halailla mua vaikka oon siihen sanonu monta kertaa että lopeta!!

Aina kun äiti on paikalla, se ei tee mitään mutta ku oon yksin sen kaa se aina tekee tollasta...!!?

pelkäsin sitä pienenä koska se aina huus mulle ja aina ootin sitä et se lyö mua mut niin ei oo onneks koskaan käyny.

nykyään osaan pitää puoleni, mutta enää se ei huuda, vaan läpsii perseelle ja halii... Mitä mä teen? Mua ahdistaa... 

Ja sit onhan se saanu mut viiltelemään ja muutenki mun asiat on henkiselt kannalt aika huonosti ku jonkun näköstä syömishäiriööki on ollu... 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele koululääkärin/lääkärin kanssa, älä täällä.

Vierailija
2/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 01:30"]

Juttele koululääkärin/lääkärin kanssa, älä täällä.

[/quote]

anteeks jos ei saa hakea apua täältä!? 

En todellakaan pysty puhumaan kenellekään tästä asiasta!

ja sit mua vietäis kaikkii masennus testeihin ja sellasiin? Enkä kestäis sitä koska mun elämä on muutenkin pilalla ni mä vaan yritin löytää täält jotai kunnon vastausta että onko toi iha normaalia että oma isä läpsii melkein 15 vuotiaan tyttärensä takapuolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse varmaan niin monesta muustakin asiasta, että tavalliset sinua tuntemattomat ihmiset voivat mennä ihan harhaan. Kerroit vain joistakin viimeisimmistä tapauksista. Tuo kertomasi ei sentään ihan tappavan kamalaa mielestäni vielä ollut. Mutta se ratkaisee miten itse sen koet; ei se, mitä minä ajattelen. Hakeudu oikeasti jonkun ammatti-ihmisen luokse. He osaavat kyllä viedä asiaa eteenpäin.

Vierailija
4/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 01:49"]

Tässä on kyse varmaan niin monesta muustakin asiasta, että tavalliset sinua tuntemattomat ihmiset voivat mennä ihan harhaan. Kerroit vain joistakin viimeisimmistä tapauksista. Tuo kertomasi ei sentään ihan tappavan kamalaa mielestäni vielä ollut. Mutta se ratkaisee miten itse sen koet; ei se, mitä minä ajattelen. Hakeudu oikeasti jonkun ammatti-ihmisen luokse. He osaavat kyllä viedä asiaa eteenpäin.

[/quote]

tää on just niinkun mä arvelinkin... Ei kukaan ymmärrä minkälaista helvettiä mun elämä on aina ollu, ja tulee varmaan olemaankin... Mä oon miettiny itsemurhaa vaikka kuinka monta kertaa, ja oon viiltäny "fat" mun lantioon ja vihaan itteäni, mut sitä tunnetta pahentaa se, että kun aina pitäis pystyä puhumaan omille vanhemmilleen jos joku on hätänä, niin mä en vaan pysty siihen!

En todellakaan sit kirjota näitä että saisin sääliä (sillä ei muutenkaan olis enää mitää väliä) oon vaa nii kyllästyny siihe tunteeseen että haluun olla vaan yksin ja vaikka nukkua pois. 

Hirveetä on kans se että mun isä pilkkaa aina viiltelyä! 

"Haha tasko toi joku on teiniangsteissaan viillelly" 

"kauheeta huomionhakua"

MUTTA HELVETTI KUN SEN OMA TYTÄR VIILTELEE JA SEN TOINENKIN 10 VUOTIAS TYTÄR HALUAA KUOLLA!!!!!!!!!! Mun elämä on vaan niin pilalla jo.

Vierailija
5/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä koet isäsi lähentelyt epämieluisina niin hän ei saa koskea sinua. Vastasin sinulle tuolla aiemmin.

Kuten tuolla aiemmin kirjoitin minusta sinun kannattaa soittaa auttavaan puhelimeen. Edellä olevan kommentti kuvaa sitä palautetta mitä saa osakseen osalta ihmisiä. Osa ihmisiä ei kykene käsittelemään tällaisia aiheita eivätkä tajua kuinka tärkeitä ovat ne rajat läheisyydessä.

Istu alas ja hengitä syvään ja rauhallisesti. Mieti. Tiedät ihmiset jotka eivät halua ymmärtää sinua, eikö? Maailmassa on myös ihmisiä jotka tajuavat tilanteesi koska ovat joko itse käyneet lävitse vastaavia taikka luontaisesti tajuavat missä menee sopivan ja sopimattoman rajat. itseasiassa sinä olet aika terve kun kykenet erottamaan missä rajasi menevät ja miten niitä on rikottu.

Sinun täytyisi löytää nyt ihminen joka tukee sinua eikä lyttää. Valitettavasti sitä voi joutua etsimään...aloita soittamalla tuonne auttavaan puhelimeen ja kerro siellä kuinka ahdistavana koet tilanteen ja lääppimisen.

Älä kerro asioitasi ihmisille jotka pilkkaavat sinua taikka vähättelevät, kun huomaat sen etsi uskotuksi toinen.

Vierailija
6/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tyttojentalo.fi/fi/yhteystiedot/ Täällä tyttöjentalossa on myös ihmisiä jotka voivat neuvoa sinua miten toimia. En tiedä mistäpäin olet, mutta voit soittaa kysyäksesi neuvoa silti.

Vierailija
7/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 02:08"]

Jos sinä koet isäsi lähentelyt epämieluisina niin hän ei saa koskea sinua. Vastasin sinulle tuolla aiemmin.

Kuten tuolla aiemmin kirjoitin minusta sinun kannattaa soittaa auttavaan puhelimeen. Edellä olevan kommentti kuvaa sitä palautetta mitä saa osakseen osalta ihmisiä. Osa ihmisiä ei kykene käsittelemään tällaisia aiheita eivätkä tajua kuinka tärkeitä ovat ne rajat läheisyydessä.

Istu alas ja hengitä syvään ja rauhallisesti. Mieti. Tiedät ihmiset jotka eivät halua ymmärtää sinua, eikö? Maailmassa on myös ihmisiä jotka tajuavat tilanteesi koska ovat joko itse käyneet lävitse vastaavia taikka luontaisesti tajuavat missä menee sopivan ja sopimattoman rajat. itseasiassa sinä olet aika terve kun kykenet erottamaan missä rajasi menevät ja miten niitä on rikottu.

Sinun täytyisi löytää nyt ihminen joka tukee sinua eikä lyttää. Valitettavasti sitä voi joutua etsimään...aloita soittamalla tuonne auttavaan puhelimeen ja kerro siellä kuinka ahdistavana koet tilanteen ja lääppimisen.

Älä kerro asioitasi ihmisille jotka pilkkaavat sinua taikka vähättelevät, kun huomaat sen etsi uskotuksi toinen.

[/quote]

joo mä soitan heti sinne ku kerkeen:) kiitos paljon avusta :)

Vierailija
8/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 02:08"]

[/quote]

joo mä soitan heti sinne ku kerkeen:) kiitos paljon avusta :)

[/quote]

Hyvä. Rohkaise mielesi ja soita huomenna. Jos ei vastata heti älä lannistu.Yritä uudestaan.

Vierailija
9/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuonne toiseenkiin ketjuun, että hyvä, kun olet puhunut pikkusiskosi kanssa(kerroit toisessa ketjussa) mutta kuten sielläkin kerroin, pikkusiskollasi on kova taakka kantaa murheitasi. Hae apua ammattiauttajalta, esim. terveyskeskus, kouluterkka jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan