Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaus kysymykseen: "MIKSI Jumala sallii pahuuden? :("

Vierailija
31.05.2013 |

Sitä jossakin kyseltiin ja minä tiedän vastauksen:

Tämä elämä on valintaa tuonpuoleisesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me kuolemme tänne.Minulla on säännöllisesti ikävä kotiin.

Vierailija
2/4 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue nyt hyvä ihminen raamattua. jumalan on aivan hullun väkivaltainen. kuka tahansa järkevä valitsisi jumalan ja saatanan väliltä saatanan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihminen ei totellut jumalaa, vaan halusi tehdä niin kuin itse parhaakseen luuli tekevänsä.

siksi tuli kuolema

jumala antoi ihmisille mahdollisuuden näyttää pystyvätkö he elämään ja hallitsemaan itseään ilman jumalaa, kuten saatana panettelija väitti, että kykenisi.

no, miten on tilanne ?? on ollut jos jonkinlaista hallitusta..vaan pahuus jatkuuu..

sairauksia ei ole saatu pois, kuolemaa ei ole saatu poi. muistutan, että ihminen luotiin elämään ikuisesti maan pääälle paratiisiin.

ei kuolemaan ja nousemaan taivaaseen,

elämme nyt siis vielä aikaa, jolloin saatana hallitsee ja ihmiset itseään, tuloksen kuulee vaikka uutisista.

tässä ei ole kaikki, vaan jumala puuttuu pian tilanteeseen ja tulee harmagdon, jolloin pahuus, sairaus kuolema, pahat henget, pahat katumattoma t ihmiset saavat ikuisen kuoleman.

ihmiset, jotka uskovat jumalaan ja tekevät hänen tahtonsa saavat elää ikuisesti paratiisissa, jonka tekevät tänne maan päälle.

tässä tuohon kysymykseesi lyhykäisesti vastaus.

eli jumala sallii pahuuden, koska ensimmäiset ihmiset uskoivat pärjäävänsä ilman jumalaa, Rakkaudellinen jumala antoi heille siis mahdollisuuden tehdä niin :)' siksi jumala sallii pahuuden, mutta ei ikuisesti 

Vierailija
4/4 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen vapaa tahto, lyhyesti kiteytettynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän