tuttavani ei ole saanut pildeä 3 kk:en
Voiko olla normaalia, missä vika? Akka kuulemma väittää, et saa aina, mut vähän epäilen. Itse olen siis nainen, tuo mies on mieheni kaveri ja hän tästä asiasta aina pikkupienissään avautuu. Siis onko normaalia, et naisella ei tee esim. 3 kuukauteen mieli? Musta ei...
Kommentit (7)
Ei vaan olla sitä harrastettu.
Välillä ei ole tehnyt mieli tai se on vain jäänyt.
Nyt kun olen lähiaikoinan muutaman kerran yrittänyt vihjailla jotain, niin miestä ei ole paljon kiinnostanut.
Hehe, ei edes haittaa. Meillä ihan ok näinkin.
Se on vain jotenkin jäänyt, mutta tulee varmaan joskus taas takaisin.
Todella hieno homma, jos siitä ei ole ollut haittaa! Tärkeintä ei kai ole harrastetaanko sitä vai ei, jos vaan on tyytyväinen. Itellä kun on välillä muut asiat mielessä, ei haittaa vaikka olisi kauankin viime rakastelusta!
ja synnytyksen jälkeen seksi on ollut EVVK itseasiassa kumminkin päin.
Laihdun raskauden aikana, että lisäkilotkaan eivät ole syynä... Yksinkertaisesti ei vaan tee mieli... kait se alku hankalin
et hänellä on liian pieni... Olen kyllä kysynyt koon ja ihan normikoko oli. T:av
Olen nyt ollut 11 vuotta suhteessa, jossa seksin kanssa on aina ollut vähän niin ja näin. Puolen vuoden välejä on ollut useita kertoja. Keskimäärin seksiä on ollut n. kahden kuukauden välein. Tänä vuonna on ollut hiljasempaa, ainoastaan kerran olen saanut. Tyttöystävääni ei vaan yksinkertasesti juuri koskaan haluta. Vuosien mittaan olen siitä aika paljon kärsinyt. Kerro 5, mitä teillä on taustalla, kun ei suju?