Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia herää, kun näette keski-ikäisiä, joilla huulet alaspäin aina?

Vierailija
08.08.2020 |

Ei hymyä. Vaikuttaako teidän mielialaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. tiedän itsesäni, että ne ovat vain uurteet, jotka ovat jääneet noin. Riippuu niin paljon kasvojen mallista.

Vierailija
2/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto! Mulla on hyvä fiilis, mut minkäs teet kun naama on alkanut valahtaa!!!

N44

Ps. Tulee eteen sullekin eli ulos sieltä tynnyristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee surullinen olo toisen puolesta.

Vierailija
4/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla sen luontainen ilme. Älä anna sen häiritä.

Vierailija
5/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään. Omiani koetan kyllä nostaa kun perusilme nyt kuitenkin on valahtanut. Aika hölmöltä kyllä tuntuu jatkuva yksin hymyilykin.

Vierailija
7/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja muutamalla kaverillanikin on ”huulet alaspäin aina”, kun kasvonpiirteemme nyt vain sattuvat olemaan sellaiset. :D Ja olemme ihan parikymppisiä.

Joten ei herätä sen kummempia ajatuksia sama ilme keski-ikäisilläkään.

Vierailija
8/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen miettii keski-ikäisten suupieliä? Minulla oli nuorena ihan muita asioita mielessä.

Moni esim. aspa-töitä tekevä nuori ajattelee, että keski-iässä ollaan lähtökohtaisesti tietynlaisia. Katkeria, onnettomia, ilottomia ja kuunnellaan humppaa. Kohdellen sen mukaan. Jotenkin huvittavaa. Sitten ihmettelevät kun hymyillen, puhun, olen iloinen ja hyväntuulinen vaikka minulla on jo ryppyjä, hui kauhistus.

Laajentakaa ajatusmaailmaanne niin saatte elämästänne enemmän irti.

Vierailija
9/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sellainen perusilme. Ei liity ikään vaan ihmisen kasvojen lihaksiin.

Vierailija
10/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota asiaan. Pitäisikö?

Vierailija
12/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä keski-ikäisiä? Jotain tuttuja vain ylipäätään kadulla ketä tahansa? Vieraista en ajattele mitään, kun harvalla hymy on perusilme. Tuttujen kohdalla taas arvioin heidän luonteitaan ja käytöstään muiden kuin suunpielien perusteella. 

Vierailija
13/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on voimakkaat juonteen suun- ja nenänpielissä, mutta yritän kohentaa tilannetta hymyilemällä paljon (se kohentaa omaakin oloa jos tuntuu kurjalta).

PS 8/11 nykynuoret tuskin tietävät mitä humppa, eiköhän nykyajan toivottomat keski-ikäiset kuuntele progea, glam rockia tai jotain vastaava ikivanhaa kamaa.

14/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin, jos hymyievä keski-ikäinen tulee vastaan hiljaisella kylätiellä. Juoksen pakoon, ennen kuin se alkaa nauraa.

Vakavasti puhuen olen iloinen siitä, ettei meillä ole amerikkalaista keep smiling -kulttuuria. Ne ilmeet on oikeasti pelottavia.

Vierailija
15/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse varmaankin oikea ilopilleri. Miettii ihanan kesäisenä lauantai-iltana keski-ikäisten suun asentoa.

Vierailija
16/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Karen.

Vierailija
17/17 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian herkkää, jos kaikkien vastaantulijoiden ilmeet vaikuttavat omaan mielialaan. Eiköhän kypsettyminen auta tässäkin ongelmassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä