Millaisia ajatuksia herää, kun näette keski-ikäisiä, joilla huulet alaspäin aina?
Kommentit (17)
No hitto! Mulla on hyvä fiilis, mut minkäs teet kun naama on alkanut valahtaa!!!
N44
Ps. Tulee eteen sullekin eli ulos sieltä tynnyristä.
Tulee surullinen olo toisen puolesta.
Se voi olla sen luontainen ilme. Älä anna sen häiritä.
Eipä mitään. Omiani koetan kyllä nostaa kun perusilme nyt kuitenkin on valahtanut. Aika hölmöltä kyllä tuntuu jatkuva yksin hymyilykin.
Minulla ja muutamalla kaverillanikin on ”huulet alaspäin aina”, kun kasvonpiirteemme nyt vain sattuvat olemaan sellaiset. :D Ja olemme ihan parikymppisiä.
Joten ei herätä sen kummempia ajatuksia sama ilme keski-ikäisilläkään.
Millainen ihminen miettii keski-ikäisten suupieliä? Minulla oli nuorena ihan muita asioita mielessä.
Moni esim. aspa-töitä tekevä nuori ajattelee, että keski-iässä ollaan lähtökohtaisesti tietynlaisia. Katkeria, onnettomia, ilottomia ja kuunnellaan humppaa. Kohdellen sen mukaan. Jotenkin huvittavaa. Sitten ihmettelevät kun hymyillen, puhun, olen iloinen ja hyväntuulinen vaikka minulla on jo ryppyjä, hui kauhistus.
Laajentakaa ajatusmaailmaanne niin saatte elämästänne enemmän irti.
Joillakin on sellainen perusilme. Ei liity ikään vaan ihmisen kasvojen lihaksiin.
En kiinnitä huomiota asiaan. Pitäisikö?
Siis mitä keski-ikäisiä? Jotain tuttuja vain ylipäätään kadulla ketä tahansa? Vieraista en ajattele mitään, kun harvalla hymy on perusilme. Tuttujen kohdalla taas arvioin heidän luonteitaan ja käytöstään muiden kuin suunpielien perusteella.
Minulla on voimakkaat juonteen suun- ja nenänpielissä, mutta yritän kohentaa tilannetta hymyilemällä paljon (se kohentaa omaakin oloa jos tuntuu kurjalta).
PS 8/11 nykynuoret tuskin tietävät mitä humppa, eiköhän nykyajan toivottomat keski-ikäiset kuuntele progea, glam rockia tai jotain vastaava ikivanhaa kamaa.
Pelkäisin, jos hymyievä keski-ikäinen tulee vastaan hiljaisella kylätiellä. Juoksen pakoon, ennen kuin se alkaa nauraa.
Vakavasti puhuen olen iloinen siitä, ettei meillä ole amerikkalaista keep smiling -kulttuuria. Ne ilmeet on oikeasti pelottavia.
Ap on itse varmaankin oikea ilopilleri. Miettii ihanan kesäisenä lauantai-iltana keski-ikäisten suun asentoa.
Liian herkkää, jos kaikkien vastaantulijoiden ilmeet vaikuttavat omaan mielialaan. Eiköhän kypsettyminen auta tässäkin ongelmassa :)
Ei. tiedän itsesäni, että ne ovat vain uurteet, jotka ovat jääneet noin. Riippuu niin paljon kasvojen mallista.