Jos saisisit valita 3 asuinpaikkaa maailmassa, mitkä valitsisit?
Entä minkälaisissa maisemissa ja talossa/asunnossa haluaisit elellä?
Kommentit (53)
Thaimaan transbaari, Columbian transbaari, Japanin transbaari.
Pieni hirsitalo Tammisaari-Hanko alueella.
Pieni hacienda Espanjassa vuorenrinteellä.
Iso ranch Wyomingissa.
Kotikaupunkini Espoo, kesämökki vaikkapa Anttolassa, talvipaikka jossain Kreikan saarella.
New York, Los Angeles ja sitten joku piilopirtti kotipaikkakunnan läheltä Suomesta.
Helsinki, Portugalissa jossain rannalla ja vaikkapa jollain Kreikan saarella tms.
Jossain, missä asuu sydämmellisiä ihmisiä, joille hengelliset arvot ovat materiaa tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupunkini Espoo, kesämökki vaikkapa Anttolassa, talvipaikka jossain Kreikan saarella.
Kreikassa on kylmää talvella. Paras kevät- ja syksypaikkana.
Vierailija kirjoitti:
New York, Los Angeles ja sitten joku piilopirtti kotipaikkakunnan läheltä Suomesta.
Ihmiset, jotka haluaa euroopasta ameriikkaan asumaan on joko tosi nuoria ja naiiveja tai ei-kovin-järkeviä yksilöitä.
Australia/Uusi-seelanti. Olen varma että joskus tulevaisuudessa kaikki valkoiset/länsimaiset ihmiset elää täällä..
Vierailija kirjoitti:
Thaimaan transbaari, Columbian transbaari, Japanin transbaari.
Siis haluaisit asua baarissa? Voisit varmaan myös asua ihan asunnossa ja asioida näissä baareissa ihan erikseen.
Omalla suomi mökillä talviasuttava n. 100m
Jossain lämpimässä, ehkä karibialla.
Englatilaisessa kartanossa cornvallissa.
Vierailija kirjoitti:
Australia/Uusi-seelanti. Olen varma että joskus tulevaisuudessa kaikki valkoiset/länsimaiset ihmiset elää täällä..
Ne maat eivät kyllä päästä kovin helposti asumaan ketään.
Joku ihana pieni mökki maaseudulla Englannissa.
Turusta jostain keskustasta tilava ja melko moderni kerrostaloasunto.
Kolmas olisi ehkä Saksassa, se maa tuntuu läheiseltä. Mulla on saksalaisia kavereita ja olen käynyt siellä usein.
Sveitsi/Lichtenstein, Uusi-Seelanti ja Australia.
En ainakaan missään paikassa, jossa on kuumaa ympäri vuoden.
Suomi, Britannia tai Kanada ehkä.
Helsingissä meren äärellä ja mahdollisimman ylhäällä. Hollannissa pikku talossa, puutarha joen rannalla. Kreikassa saarella, ylhäällä, talossa jossa on kivipiha ja purppuroita kukkia.
Hirsitalossa Päijänteen rannalla, Amsterdamissa ja Toscanassa.
Helsingissä meren rannalla, Espanjassa meren rannalla ja Australiassa meren rannalla.