Aijaijai näin sitä miehiä huijataan meikillä :)
Moni suominainenkin on naamastaan kuin petolinnun perse mutta pakkeloimalla nassunsa tikkurilan värikartaksi huijaa & huumaa miehiä kauneudellaan.
http://www.makeup.com/wp-content/uploads/2012/07/Makeup.com_Haute_half_7.10.jpg
Kommentit (18)
tuossa on kyllä jo uskomaton muodonmuutos.
Ja sä luulet, että mimmit meikkaa miehiä varten?
Ohhoh, toi silmämeikki varsinkin on tosi hyvä!
Eikös Suomessa voi aika pian mennä naisystäväehdokkaan kanssa saunaan, niin silloin näkee, mitä pakkelin alta kuoriutuu. :)
Ei pelkästään meikillä.
Naiset on mestareita feikkaamaan ulkonäkönsä!
Vaatteet on viimeisen päälle tehty rintaliiveistä lähtien muokkaamaan kropasta jumalaisen näköinen, mutta kun vaatteet vähenee, lävähtää paketti levälleen ihan uskomattomasti.
Haha, no minkäs mahtaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:00"]
Silmät eri korkeudella.
[/quote]
Ei ole.
Jos ei meikkaa, niin miehet täällä valittaa, kun suomalaiset naiset eivät ole tarpeeksi naisellisia ja panosta ulkonäköön. Jos taas meikkaa, niin on huijari! :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 18:04"]
Jos ei meikkaa, niin miehet täällä valittaa, kun suomalaiset naiset eivät ole tarpeeksi naisellisia ja panosta ulkonäköön. Jos taas meikkaa, niin on huijari! :D
[/quote]
En minä ainakaan hauku.
Olen vain kokenut hauskana huomata, miten erilaisilta naiset näyttävät puettuina ja meikattuina verrattuna nk. luonnontilaan.
Silti aika rumannäköinen toi on meikin kanssa.
Minua saa ainakin kernaasti huijata meikillä. Huijaan myös itse naisia pukemalla siistit vaatteet päälle, käymällä säännöllisesti parturissa, tuoksumalla hyvälle ja trimmaamalla partani joka aamu. Eivät ollenkaan tiedä, millainen olen todellisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 19:51"]
Minua saa ainakin kernaasti huijata meikillä. Huijaan myös itse naisia pukemalla siistit vaatteet päälle, käymällä säännöllisesti parturissa, tuoksumalla hyvälle ja trimmaamalla partani joka aamu. Eivät ollenkaan tiedä, millainen olen todellisuudessa.
[/quote]
Jekyll- Hyde- ilmiö -visuaalisesti? Eli viikonloppuisin sä olet Jekyll& viikolla Hyde, kun olet poikamies. Naimisiin mentyä se sitten jotenkin kääntyy kokoaikaiseksi hydeilyksi? ;)
Nätti nainenhan tuo olisi, mutta ripset puuttui.
Hieno meikki tytöllä, mutta oli kyllä kaunis nainen ilman meikkiäkin.
Siis eiks kukaan huomaa et toi on kinukkinainen!!?
Suominainen on kaunis, saunassakin!
Mulla on myös syvällä päässä olevat säälittävät tihrusilmät läskisten luomien alla, ja joka päivä laitan tuontapaisen silmämeikin kuin kuvan naisella. Sen kanssa silmäni näyttävät jopa hyviltä, kun ilman meikkiä oudoilta pieniltä siansilmiltä.
No tuossa kyllä ero näkyi :D