Voisko foorumin naisten miesmaun tutkia näin: Alkukarsinnassa halukkaat ehdottaa suosikkejaan ja niistä yläpeukutetuimmat sitten uuteen ketjuun äänestystä varten.
Eli niin monelle yläpeukkua kun katsoo aiheelliseksi. Niin monta ehdokasta kuin haluaa, jokaiselle ehdokkaalle tietysti oma viesti, muuten peukutus ei toimi laskurina. Kuvia mukaan, jos haluaa. Alapeukkuja ei noteerata. Miehet, annetaan naisten päättää, jooko?
Ehdokasasetteluun aikaa vaikka 1 viikko. Uppailen ketjua ja voin tehdä sitten top 20 varsinaisen äänestysketjun.
Kommentit (279)
Keksinpä juuri muuten ihannemiehen formulan ;
fyysisesti (feromonit ja fysiikka) mahdollisimman erilainen kuin minä, luonteeltaan mahdollisimman samanlainen kuin minä. :)
Joo en keksinyt, on tuo varmaan tieteellisestikin todistettu jossain jo ja lisäksi aika itsestäänselvää.
Mutta totta yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Aragorn - Viggo Mortesen johtaa. On vielä muutenkin siisti tyyppi, eläinaktivisti ym. Komeuden lisäksi.
Tämä, yli kaiken asteikon. On hieno ihminen oikeassa elämässä, ja luulen että juuri se lempeys ja voima hänestä huokuu valkokankaallakin. Ihana.
Tyhmä ketju. Karisma ei välity kuvista, se on koettava livenä.
Ei tarvita jatkoäänestystä. Aragorn on voittaja koska on oikeasti tosi komea ja kaikki tietää hänet. Suurinta osaa mainituista en tunne nimeltä.
Aragornilla eniten plusääniä ja vähiten miinuksia. Kaikilla muilla hajontaa. D. Trump taas sitten jää viimeiseksi 😅
"Naisten miesmaku" käyttämällä äänestystä, jossa miehet voivat myös äänestää ja esittää olevansa naisia tai miten tyypit voi trollata äänestämällä ties ketä "seksikkääksi"
Vierailija kirjoitti:
"Naisten miesmaku" käyttämällä äänestystä, jossa miehet voivat myös äänestää ja esittää olevansa naisia tai miten tyypit voi trollata äänestämällä ties ketä "seksikkääksi"
Enimmäkseen täällä on naisia kuitenkin.
Kiva ketju vaihteeksi. Itse mietin pääni puhki jotain itseäni miellyttävää miestä, mutta en keksi yhtäkään. Olen ollut ehkä liian kauan yksin, kun kukaan ei herätä kiinnostusta. Mutta kiva lukea ketjua kuitenkin.🙂
Paul Banks (Interpolin laulaja).
Miles Teller, oli suloinen nuorena poikana ja komea mies nyt.
Oon yllättynyt että Sean Penn alapeukut johtaa. Sehän oli varsinkin nuorena tosi seksikäs.
Elviksen kohdalla oleellinen kysymys on: nuori vai vanha.
Oma lemppari tähän mennessä ollut Chris Hunman
Jamie Dornan