Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuttavissasi pariskuntaa josta ajattelet etteivät he koskaan eroa?

Vierailija
30.07.2013 |

Onko siis ystäväpiirissäsi kavereita, jotka vaikuttavat niin onnellisilta ja tyytyväisiltä elämäänsä, etteivät koskaan eroa? Miten reagoisit, jos heille kuitenkin tulisi ero? Olisiko se sinulle järkytys? Pistäisikö se miettimään oman parisuhteesi tulevaisuutta? Ajattelemaan, että jos NUOKIN eroavat, niin meillä ei ole mitään saumaa...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meidän tuttavapiirissämme me olemme se pari, joka todennäköisimmin ei eroa. Tietenkin meillekin voisi niin käydä, emmekä siihen kuolisi.

En nyt ottanut tässä huomioon yli 70-vuotiaita pariskuntia, jotka tosiaan varmaan pysyvät yhdessä vielä meitäkin varmemmin.

Vierailija
2/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne muita kuin itseni ja mieheni sekä veljeni ja kälyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... No, tai siis on pariskuntia joista ajattelen, että nuo ovat varmaan vielä vanhakin yhdessä.

Mutta yhdenkään toisen parisuhde ei vaikuta mun omaani. Koska se eroaminen voi johtua niin monesta asiasta, joilla ei ole kosketuspintaa mun elämääni. Mun eroamiseni on omasta toiminnasta lähtöisin.

Vierailija
4/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin ei näy todellisuus kenelläkään. 

Vierailija
5/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

Vierailija
6/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 13:33"]

Ulospäin ei näy todellisuus kenelläkään. 

[/quote]

Siksi vastasinkin noin. T:3 

Vierailija
7/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin muutamista kuvitella että ei tule eroamaan. Mutta useimmista ihan päinvastoin. Meitä taidetaan pitää myös tällaisena "ikuisena parina", minusta se on vähän hassua, koska ikinä ei voi oikeasti tietää....toivon toki että pysytään aina yhdessä.

Vierailija
8/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli, mutta he kuitenkin erosivat. :/

Vierailija
9/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 13:34"]

Oli.

[/quote]Joskus lyhytkin vastaus voi kertoa uskomattoman paljon. =(

Vierailija
10/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietämäni parit ovat sellaisia etten jotenkin voi nähdä heidän eroavan. Itse olen sinkku, enkä usko päätyväni enää sellaiseen suhteeseen/tunteeseen että uskoisin sen kestävän ikuisesti.

Vierailija
11/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystäväpiirissä, mutta ajattelen noin vanhemmistani :) Ovat tänä vuonna olleet 30 vuotta naimisissa, en voisi ikinä uskoa, että eroaisivat :)

Vierailija
13/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kuukausi sitten uskoin että minulla on itsellä sellainen suhde!

Vierailija
14/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minullakin OLI omat vanhempani, shokki oli aivan järkyttävä kun äiti kertoi, että muuttaa pois. Olin tässä vaiheessa jo yli parikymppinen, en siis asunut kotona. Asuivat erillään vuoden, jonka jälkeen palasivat yhteen. Nyt ovat taas yhdessä, olen siitä todella onnellinen.

Kaveripiirissäkin on monta paria, joista ajattelen, etteivät eroa koskaan. Tai oikeastaan, ajattelen lähes kaikista, että vaikuttavat onnellisilta eivätkä varmaan koskaan eroa. Ehkä olen vähän naiivi tai sitten vaan esittävät onnellisempaa, mitä oikeasti ovat. 

Vierailija
15/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia on kyllä, joiden koko elämä on ollut jo pitkään niin yhteenkietoutunutta, että ero olisi katastrofi. En tiedä ovatko onnellisia.

Vierailija
16/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että me ollaan sellainen pariskunta, että kaikki luulee (ja toiset toivoo) että erotaan. Ja itse me ajatellaan, että ei erota. Joitakin pariskuntia on, joista ajattelen että eivät eroa koskaan, mutta ei siksi, että olisivat hirvittävän rakastuneen oloisia vaan siksi että ovat vain sellaisia, etteivät saisi aikaiseksi erota silloinkaan kuin kannattaisi.

Vierailija
17/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, mutta vain pari. Useampi on kuitenkin sellainen, että uskon eron olevan vain ajan kysymys ja ikävä kyllä aika moni on jo eronnutkin, kuten minä itse. Toivon toki olevani väärässä näiden ajatuksieni suhteen. Ihmiset, jotka eivät tunteneet ex-miestäni kovin hyvin, uskoivat ettemme mekään eroa koskaan. Lähimmät kyllä varmasti arvasivat, että ero tulee.

Ei muiden ero masenna enää juurikaan. Kun miehen sisko erosi, niin se tuli aika yllätyksenä. Selvisi tosin, ettemme tienneet alkuunkaan heidän suhteensa oikeaa tilaa. Toisena esimerkkinä veljeni liitto. En ikinä uskonut, että kestää, mutta niin vain tulee kohta 10 vuotta täyteen. Ihmettelen kyllä miten vaimo jaksaa...

kuten moni on jo sanonut, niin ikinä ei voi tietää, mitä muiden parisuhteessa oikeasti tapahtuu. Aina kun ei tiedä siitä omastakaan.

Vierailija
18/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tällainen pariskunta, joka oli ollut yhdessä kolmisenkymmentä vuotta ja neljä lastakin, erosi ykskaks. Oltiin koko perhe aika järkyttyneitä, kieltämättä.

Vierailija
19/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En heidän onnestaan mene takuuseen, mutta molemmat ovat konservatiivisia, materia ja kiiltävän julkisivun ylläpito juuri oikeanlaisine valintoineen on äärimmäisen tärkeää. Avioero olisi heille aivan liian noloa.

Vierailija
20/22 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Alkoivat seurustella opiskeluaikoina, ja ovat nyt olleet siis yli kymmenen vuotta yhdessä. Erosivat jossain vaiheessa noin vuodeksi, kun toinen osapuoli alkoi epäröidä, aika perinteinen kriisi taisi tulla heille kun olivat olleet kuitenkin parikymppisistä saakka yhdessä ja kasvaneet nuorista aikuisiksi. Ero oli aikamoinen järkytys koko kaveripiirille, mutta niinhän siinä kävi että palasivat sitten yhteen :)

En tiedä miltä oma parisuhteeni näyttää muiden silmiin, mutta itselläni on ainakin sellainen olo että sovimme niin hyvin yhteen etten voisi kuvitella että tällaista olisi jonkun muun kanssa - en siis pysty uskomaan että voisimme koskaan erota, tosin ei kai kukaan jos on onnellisessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi