Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö naista joka myöntää pettäneensä?

Vierailija
30.07.2013 |

Myöntää sen edes itselleen...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Nimittäin itseni. Myöntänyt itselleni, miehelle, joillekin sukulaisille ja ystäville.

Vierailija
22/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöntänyt itselle ja ex-miehelle. En muille, sillä mielestäni minun seksi/rakkauselämäni ei kuulu muille kuin asianosaisille. Onko joku tästä eri mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö,mikä on fariseus? Heidän takiaan huorintekijät eivät mahtuisi kirkonkatolle....

Vierailija
24/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petin exääni. Mutta kyllä, kuulun myös tähän kastiin, että suhde oli jo ohi eikä mies tiennyt sitä.

Hoidin eron asiallisesti eikä mies tänäkään päivänä tiedä pettämisestä.

Olin tehnyt eropäätöksen jo muutamaa kuukautta aiemmin, petin miestä kolme päivää ennen kuin muutin omaan kotiini yhteisestämme.

Tuo toinen mies ei liittynyt eroomme mitenkään, tapasin hänet vasta eropäätöksen tehtyäni. Eikä siitä edes tullut mitään suhdetta, kun en moista halunnut. Kunhan tuli harrastettua seksiä, kun vuoden tauon jälkeen kiinnostava mies moiseen tarjosi tilaisuutta.

Olen kertonut tästä muutamille ystäville sekä nykyiselle miehelleni.

Vierailija
25/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:01"]

Voi mua ärsyttää nämä "Hyikauheetakuoottekamaliamuaksettaa".Oikeesti, jos voitte pahoin jonkun tuntemattoman syrjähypystä niin menkää psykiatrille!

[/quote]

Voihan sille kumppanille lähtiessään ovelta huutaa: Moikka, lähden pettämään sinua. En tiedä monelta tulen, toivottavasti ei mene pitkään. Voin käydä kaupassa samalla reisulla.

Tai

Hyvää työpäivää! Minä menenkin tänään vähänä myöhempään töihin, käyn panemassa Maurin kanssa kun asuu tuossa matkan varrella. Mauri heittää mut töihin. Pidän niitä viime viikkosia yliltyö vapaita samalla. Tule hakemaan mut neljältä, tekstaan jos Mauri on lähtenyt jo kalaan, käyn siellä sitten töiden jälkeen.

Vierailija
26/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
27/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. On myöntänyt itselleen, miehelleen ja ystävilleen. Ei tosin nähnyt siinä mitään pahaa vaan syytti miestään, niinhän pettäjät yleensä.

Vierailija
28/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myönnän/myönsin miehelle, uudelle miehelleni (eri kun kenen kanssa petin), ystävälleni ja siskoilleni

Vierailija
29/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 11:25"]

Minä. Itselle, ystäville, sukulaisille ja sille exälle, jota petin. Enkä kadu, koska petoskumppani on nyt mieheni.

[/quote]

Mulla sama juttu, siis että petoskumppani on nyt mieheni. En tosin kertonut pettämistä kuin parille ystävälleni. Silloinen mieheni kyllä aavisti, luulen. En ole katunut hetkeäkään. Yhdessä uuden mieheni kanssa nyt seitsemän vuotta. Emme alkanert seurustelemaan heti erottuani, emme suunnitellert tuolloin yhteistä elämää, mutta siihen sitten lopulta päädyimme. Onneksi.

Vierailija
30/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on kertonut minulle pettäneensä miestään muutaman kerran.

Vierailija
31/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja olen tämän takia pitänyt heihin niin vähän yhteyttä kuin mahdollista.    Eihän sellaiseen ihmiseen voi luottaakaan ja en halua ottaa sitä riskiä että seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
32/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ex-työkaverini. Oli pakko, kun tuli raskaaksi vieraalle miehelle. Selittely oli kyllä polveilevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi