Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö naista joka myöntää pettäneensä?

Vierailija
30.07.2013 |

Myöntää sen edes itselleen...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä myöntävätkö (ne kaksi, jotka tiedän) itselleen, mutta eivät ainakaan muille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän. Itselleni ja parille ystävälle.

Vierailija
4/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kieroja kusipäitä...näin se vain on.

Vierailija
5/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Kyllä ystävät puhuu noista asioista keskenään. Tiedän että on petetty, tiedän syyt ja tiedän tietääkö mies ja mitä sitten tapahtui. Miesten pettämiset on paljon arvoituksellisempia.

Vierailija
6/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni myöntää, että ihastui toiseen, mutta vakuuttaa, että mies tiesi niin pian kuin oli suinkin mahdollista. En tiedä, mikä tämä "suinkin mahdollista" oli. Pettämis-sanaa ystäväni ei käytä.

Vierailija
7/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myöntänyt miehelle ja parille ystävälle. 

Vierailija
8/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen.Olen myöntänyt kolmelle ystävälleni.Ja itselleni.Mitä tässä nyt haettiin, ap....?

Vierailija
9/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
10/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Itselle, ystäville, sukulaisille ja sille exälle, jota petin. Enkä kadu, koska petoskumppani on nyt mieheni.

Vierailija
11/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi myöntää sitä mitä ei ole tehnyt. 

Vierailija
12/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen pettänyt

Vierailija
13/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin sellaista, että ei ole ollut kuulemma pettämistä kun vanha suhde oli jo käytännössä ohi. Miehelle ei tosin ollut ehtinyt vielä kertoa sitä...

Sama ihminen tietysti tuomitsee uskottomuuden jyrkästi. Omat tekonsa oikeuttaa sillä että kyseessä on "rakastuminen", "kerranhan täällä vain eletään" ja "nopeat syövät hitaat".

Vierailija
14/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kaveriani on minulle kertonut pettämisistään.

Vierailija
15/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa..

Vierailija
16/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 11:44"]

Oksettaa..

[/quote]

Reagoiko joku oikeasti noin vahvasti tuntemattomien syrjähyppyihin? Kannattaisko koittaa ottaa vähän vähemmän tunteella?

Vierailija
17/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorin tekevät pitäisi laittaa maalaamaan kirkonkattoja, siellä voisi nähdä yllättäviä ja mielenkiintoisia tapauksia :)

t.sivusta seuraajan jolla ei ole meriittiä päästä maalaamaan

Vierailija
18/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 11:25"]

Minä. Itselle, ystäville, sukulaisille ja sille exälle, jota petin. Enkä kadu, koska petoskumppani on nyt mieheni.

[/quote]

Tämä on vähän sama kuin varas sanoisi, ettei kadu, koska saaliilla ostimme omakotitalon. :D

Kyllähän sen homman olisi kai voinut hoitaa ilman pettämistäkin, sitä omaa puolisoa kunnioittaen ja hyvässä hengessä. Se, että pettämisestä on seurannut jotain hyvää, ei estä sitä, etteikö fiksusti hoidettuna olisi tullut sitä samaa hyvää ja roppakaupalla vähemmän toista satuttavia asioita.

Tuomitsen pettämisen, en sitä, että rakastutaan toiseen. Avo-/avioerot voi hoitaa fiksusti eikä aina niin, että ensin varmistetaan, että tämän haluan ja suhde toimii ja vasta sitten kerrotaan puolisolle. Se on yököttävää toimintaa, ja monet naiset kuvittelevat sen oikeutetuksi, kun kyseessähän oli rakastuminen eikä mitään likaista seksiä. Ei ymmärretä, että pettäminen on pettämistä, vaikka siihen salarakkaaseen olisikin rakastunut!

Vierailija
19/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä,olen myöntänyt itselleni,joillekin kavereille ja miehelle.

Vierailija
20/32 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mua ärsyttää nämä "Hyikauheetakuoottekamaliamuaksettaa".Oikeesti, jos voitte pahoin jonkun tuntemattoman syrjähypystä niin menkää psykiatrille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme