En vooi uskoa, että istun täällä av:lla 5-kymppisten kans
Eikö teille olisi jossain ET-lehden sivuilla omaa palstaa? Vai mitä näitä nyt onkaan. Olisiko martoilla?
Kommentit (25)
Voe elämä teidän kanssa! =D
T: Ap.
Mä epäilen että ap. on itse viiskymppinen. MOT
t. vasta nelikymppinen
Kuule, me ollaan just täällä. Meillähän on just sitä elämänkokemusta jakaa teille nuoremmille.
Aiotko ap itse olla viisikymppisenä jossain ET-lehden keskustelupalstalla? Jos sulla on tuollaiset tulevaisuuden suunnitelmat, niin good luck vaan urpo. Elämä menee nopeasti, olet kohta viisikymppinen itsekin joten älä ole turhaan niin kovin ylimielinen :)
Minkähän ikäinen mahdat itse olla? Etkö IRL koskaan juttele muiden kuin ikätovereidesi kanssa? Kannattaisi ehkä hiukan uskaltaa laajentaa tuttavapiiriä. Voit vaikka yllättyä kuinka eri-ikäisillä voi olla samanlaisia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Ja erilaisuuskin on ihan kiinnostavaa.
t. täti 43v.
Ap:lle suosittelen Demiä.
Terv. 35-vuotias täti
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:34"]
Ap:lle suosittelen Demiä.
Terv. 35-vuotias täti
[/quote]
x 2
Mua taas hirvittää ajatuskin, että täällä roikkuu parikymppiset, joilla ei välttämättä ole vielä mitään sanottavaa mistään. Tai ehkä kannattaisi puida niitä omanikäisten kesken.
No miksi sitten istut? Lue vaikka kirja tai seiso.
Olishan tässä vielä 24v että täytän 50v. :)
Mutta hei, olen lähempänä sitä kuin syntymääni :D
hauska- tein lapset 38 vuotiaana...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:16"]
Eikö teille olisi jossain ET-lehden sivuilla omaa palstaa? Vai mitä näitä nyt onkaan. Olisiko martoilla?
[/quote]
minä oon ollut täällä vuodesta 1997 joten painu sinä sanonko minne
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 23:56"] [quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:16"]
[/quote] minä oon ollut täällä vuodesta 1997 joten painu sinä sanonko minne[/quote]
Hanki hyvä ihminen jo se elämä ennen kuin se on jo myöhäistä! :D
Ap on ikärasisti. Oletko yhtä ilkeä työpaikallasikin?
Kuulepas tyttöseni kun minä olin täällä jo paaljon ennen sinua. Olen nyt nelikymppinen ja aloitin av:lla 26-vuotiaana. Minkäs ikäinen olit silloin..9? =)
Vaihda itse vaikka demiin jos ei av:n OIKEA luonne kiinnosta.
Viiskymppisenä mun nuorin lapsi on teini-iässä. Kakskymppisenä olisin tuntenut itseni viiskymppiseksi, jos olisin viettänyt aikaa vauvapalstalla.
Eikö et ole eläkeläisten lehti? Tietääkö ap mikä Suomessa on keskimääräinen eläkeikä?
nnöstöö