Peltikaton puhdistus ja maalaus -hinta?
Onkohan kenelläkään kokemusta, mitä maksaisi vanhan, mutta ehyen peltikaton puhdistus ja maalaus? Pinta-alaa on 200 m2.
Kommentit (12)
Oon kuullut myös 8000 e hinnasta. Puhdistus ja kahteen kertaan maalaus.
Siinä on vielä sitten sekin, että se maali pysyy pari vuotta ja sitten hilseilee pois. Noita kattoja olen nähnyt monta, mukaanluettuna oman piharakennuksen katto. Järkevämpi on jo vaihtaa uusi katto tai antaa vanhan vaan olla.
Me tehtiin itse, eli maksoi sen panssaripesupurkin ja maalin hinnan. ja juuriharjan ja köyden. Valjaat oli ennestään. Tolkuttoman pitkään ukko sitä tuhersi, hyvinkin kolme-neljä viikonloppua, joten kalliiksi olisi tullut tuntitöinä.
Mutta uudelleen pellittämisessä ei olisi ollut mitään järkeä, toi on vanhaa, paksua ja hyvää peltiä, nykykatot on sellaista ohutta foliota, saumatkin mitä sattuu. Nyt kestää taas seuraavat 50 vuotta. (Toivottavasti).
Ap tässä. Oon kuullu, että uudemmilla,muovipinnoitteisilla peltikatoilla uusi maali hilseilee pois. Tämä katto on vanhempi, vanha maali jo kulunut pois ja ruoste uhkaa, jos ei suojata maalilla. Hinta ja kokemukset kiinnostavat vielä!
Saat tarjouksen näppärästi netistä esim. os. http://www.pintamestarit.fi/ Tekivät meille remontin ja hyvää jälkeä tuli.
tännekkin hieman tuoreempaa infoa ja selkeyttä mistä kattojen maalauksen hinta perustuu.
Peltikaton ja myöskin tiilikaton maalauksen hintaan voi vaikuttaa moni tekijä.
Katon jyrkkys? kuinka ruosteinen katto on? paljonko joudutaan mahdollisesti suojaamaan ikkunoita ym. ? myös se kuinka paljon pitää maalata käsin kohtia jota ei korkeapaineruiskulla pääse maalaamaan. Tietenkin myös katon koko, pienemmässä 100m2 voi olla hieman suurempi neliöhinta kuin isossa 400m2 katossa.
Teen kevytyrittäjän pelti- ja tiilikattojen maalauksia ja hinnat ovat väliltä 10e-30e/m2
osoitteesta www.kattojenmaalaus.com voit pyytää tarjouksen maalauksesta.
Maalari kirjoitti:
tännekkin hieman tuoreempaa infoa ja selkeyttä mistä kattojen maalauksen hinta perustuu.
Peltikaton ja myöskin tiilikaton maalauksen hintaan voi vaikuttaa moni tekijä.
Katon jyrkkys? kuinka ruosteinen katto on? paljonko joudutaan mahdollisesti suojaamaan ikkunoita ym. ? myös se kuinka paljon pitää maalata käsin kohtia jota ei korkeapaineruiskulla pääse maalaamaan. Tietenkin myös katon koko, pienemmässä 100m2 voi olla hieman suurempi neliöhinta kuin isossa 400m2 katossa.
Teen kevytyrittäjän pelti- ja tiilikattojen maalauksia ja hinnat ovat väliltä 10e-30e/m2
osoitteesta www.kattojenmaalaus.com voit pyytää tarjouksen maalauksesta.
Tuon takia piti kaivaa ikivanha keskustelu esiin?
Tarvitsetko lisätietoa katon maalausta suorittavista yrityksistä? KodinplazaFI -palvelun avulla vertailet yhdellä tarjouspyynnöllä palveluntarjoajien arvostelut, takuut, palveluehdot ja hinnat.
Halvemmaksi tulee laittaa uuden pellit. Toiselta palstalta luurattuna peltikaton maalaus on vähintään 20-35 euroa neliö.