Keskiverto seksi kestää 2-10min.??!!!
Eihän siinä ajassa ehdi edes suudella.
Meillä kesto ehkä 1/2-2h.
Kommentit (28)
meillä itse yhdyntä saattaa kestää huimasti jopa minuutin kun mies ei pysty pidättelemään itseään :-D esileikit ym. mukaan luettuna kuitenkin n. 10-15 min :)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:36"]
ei ihme, että porukka valittaa, ettei seksiä ole tarpeeksi usein. kenellä on joka päivä aikaa kaksi tuntia seksiin?
[/quote]
Se on valintakysymys. Ihmiset tuijottaa helposti sen kaksi tuntia telkkaria. Tai harrastetaan joka ilta jotain tai jos ei itse, niin sitten ollaan lasten harrastekuskeja. Ja toisaalta, ei sitä kahta tuntia varmaan joka ilta tarvitse suorittaa. Joskus on niin että laatu korvaa määrän ja sellainen huolella yhdessä tehty parin tunnin nautinto kannattelee useamman päivän tyytyväisenä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:44"]
Eihän siinä ajassa ehdi edes suudella.
Meillä kesto ehkä 1/2-2h.
[/quote]
ja tätä te luonnollisesti harrastatte 4-5 kerta viikossa.
Kyllä mua ihmetyttää, jos perheellisillä ihmisillä on monta kertaa viikossa käyttää seksiin aikaa 2h :O Mä en ehtis nukkua koskaan, jos lasten nukkumaanmenon jälkeen menis vielä pari tuntia seksiin. Mulle sopii paljon paremmin max. vartin setti, ja niin se riittää miehellekin. Meillä on teini-ikäisiäkin lapsia, eipä tule heidän telkkaria katsoessa lähdettyä makkariin sekstaamaan. Mua ahdistais maailman eniten, jos menis toista tuntia aikaa seksiin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:36"]
ei ihme, että porukka valittaa, ettei seksiä ole tarpeeksi usein. kenellä on joka päivä aikaa kaksi tuntia seksiin?
[/quote]
Se on valintakysymys. Ihmiset tuijottaa helposti sen kaksi tuntia telkkaria. Tai harrastetaan joka ilta jotain tai jos ei itse, niin sitten ollaan lasten harrastekuskeja. Ja toisaalta, ei sitä kahta tuntia varmaan joka ilta tarvitse suorittaa. Joskus on niin että laatu korvaa määrän ja sellainen huolella yhdessä tehty parin tunnin nautinto kannattelee useamman päivän tyytyväisenä.
[/quote]te siis valvotte teinien kanssa siellä puoleen yöhön ja sen jälkeen harrastatte kaksi tuntia seksiä tai vaihtoehtoisesti jätätte teinit keskenään siksi aikaa, että pääsette harrastamaan kahdeksi tunniksi seksiä? sanotte joka ilta, että isä ja äiti ei nyt jaksa katsoa teidän kanssanne televisiota vaan me mennään tuonne makuuhuoneen puolelle. oikeasti todella uskottavaa.
Säälittävää, tuossa on jääty teiniseksin tasolle.
Seksielämän tulee kehittyä ja kasvaa nautinnolliseksi molemmille osapuolille. Onnistunut täydellisesti tyydyttävä seksielämä on tavoittelemisen arvoinen asia. Hyvä seksielämä virkistää fyysisesti sekä henkisesti, untakaan ei tarvitse niin paljon kuin jos olisi huono seksielämä.
Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta joissa seksielämä kukoisti. Kelloon ei tuijotettu, joskus huomattiin että aamu sarastaa ja on sekstailtu illasta aamuyöhön. Jos nainen on kiihottunut ja halukas ei paikat tule kipeäksi useammankaan tunnin sessioista.
Olen 100% varma, ettei kaikki ketjuun osallistuneet ole saaneet osakseen täydellisesti tyydyttävää seksiä koskaan.
Nämä sanat sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä.
keski-ikäinen
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 23:03"]
Säälittävää, tuossa on jääty teiniseksin tasolle.
Seksielämän tulee kehittyä ja kasvaa nautinnolliseksi molemmille osapuolille. Onnistunut täydellisesti tyydyttävä seksielämä on tavoittelemisen arvoinen asia. Hyvä seksielämä virkistää fyysisesti sekä henkisesti, untakaan ei tarvitse niin paljon kuin jos olisi huono seksielämä.
Minulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta joissa seksielämä kukoisti. Kelloon ei tuijotettu, joskus huomattiin että aamu sarastaa ja on sekstailtu illasta aamuyöhön. Jos nainen on kiihottunut ja halukas ei paikat tule kipeäksi useammankaan tunnin sessioista.
Olen 100% varma, ettei kaikki ketjuun osallistuneet ole saaneet osakseen täydellisesti tyydyttävää seksiä koskaan.
Nämä sanat sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä.
keski-ikäinen
[/quote]
Kun mä (nainen 32 v.) olen kiihottunut, mua ei tarvi jyystää kahta tuntia. Mä en tiedä jos teinien seksielämä on sellaista kuin mun, että alkulämmittelyjen jälkeen riittää viis minuuttia siihen että nään suunnilleen tähtiä ja ilotulituksia. Voin kertoa että ne teinit on ainakin tyytyväisiä, joilla sellaista on. Minusta tuo että pitää jyystää tuntitolkulla vaikuttaa siltä että on jotain orgasmin saanti vaikeuksia, eikä kai se ole mikään tavoiteltava asia. Toki voi sitten ottaa toisen kierroksen ja vaikka kolmannenkin, jos tuntuu että ei riittänyt, mutta että yhtä ja ensimmäistä jyystöä koko yö. Nou tänk juu. Aamulla saa varmaan ruutata itteensä koko purkin jotain bebantenia tuon jälkeen.
Kestäisikin!! Ihan poikkeuksetta vähintään 30 min jyystöä. Ihan luksusta, jos joskus harvoin kestää vartin.