Veljeni vaimo on hirveä
Sellainen reilusti ylipainoinen, röökiä vetävä amismuija. Kertakaikkisen epänaisellinen. Pirttihirmu. Ajattelematon töksäyttelijä joka ei tiedä hienotunteisuudesta mitään. Määräilijä.
Emme tule toimeen enkä pääse samalle aallonpituudelle hänen kanssaan. Koulutettujen ja lukeneiden ihmisten kanssa sen sijaan tulen loistavasti juttuun. Pikkuveljeni avovaimo opiskelee lääkiksessä, ja vaikka on minua paljon nuorempi, niin pystyn loistavasti keskustelemaan hänen kanssaan. Kyllä sen koulutuksen, tai ainakin lukeneisuuden tason, ihmisestä useimmiten huomaa, ei siitä mihinkään pääse.
Sitä toisen veljeni valintaa on moni ihmetellyt.
Kommentit (39)
Miksi sinun pitää huolehtia aikuisesta veljestäsi? Vai onko hän jotenkin vajaa? Eikö sinulla ole omaa elämää? :D
Ap on koulukiusattu luuseri jonka voisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää huolehtia aikuisesta veljestäsi? Vai onko hän jotenkin vajaa? Eikö sinulla ole omaa elämää? :D
Tykkäisitkö sinä jos omalla veljelläsi olisi tuollainen eukko? Vai oletko itse sen kuvauksen kaltainen? Saattaisitte tulla juttuun.
Onneksi sinä et olekaan naimisissa sen veljen vaimon kanssa. Mitä se oikeastaan sinulle kuuluu millaiseen naiseen veljesi rakastui? Muiden ei tarvitse elää sinun standardien mukaisesti. Veljesi on selvästikin onnellinen vaimonsa kanssa, vaikka tämä vaimo kuuluukin rahvaaseen.
Juu olet erinomainen ihminen. Sydämen sivistys vain puuttuu.
Kuullostat ilkeältä anopilta, et sisarelta.
Veljesi on valinnut vaimon jonka kanssa viihtyy ja on onnellinen. Sinun mielipiteelläsi ei silloin ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hänpä saa veljeltäsi kullia ja sä et :D
Kipeetä keittoo. 💩
Vierailija kirjoitti:
Mutta hänpä saa veljeltäsi kullia ja sä et :D
No meidän suvussa ei sukurutsausta harrasteta, toisin kuin ilmeisesti teillä.
Mitä haittaa. En näe veljeni vaimoa kuin kerran kahdessa vuodessa vähän aikaa. Saa olla ihan millainen vaan.
Meillä just toisenlainen. Fiini rouva, joka ei tee mitään oikeita töitä.
Eilen käytiin veljen kanssa mustikassa, poimittiin niitä vanhemmillemme talveksi. Fiini rouva tulee töistä suoraan sinne illalla (!)ja katsoo vain kun puhdistamme marjoja. Mitenkään ei osallistu.
No kai veli tykkää, kun on aina niin laitettuna eikä koskaan tee mitään, missä hiki tulisi.
Taas yksi muusinuija joka kuvittelee olevansa a) fiksu ja b) muiden yläpuolella, koska ei pysty tulemaan toimeen muuta kuin korkeakoulutettujen ihmisten kanssa. :D
Newsflash aapeelle; se ei tee sinusta fiksua ja sivistynyttä vaan törpön ja ylemmyydentuntoisen höhlän.
En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät tule toimeen toisten kanssa. Ei todellakaan tarvitse pitää kaikista, mutta kyllä toimeen pitäisi sivistyneen ihmisen tulla kenen kanssa tahansa.
Se että on korkeakoulutettu ei takaa mitään. Se antaa ihmisestä pintapuolin fiksun ja asiallisen vaikutelman(usein) mutta todellisuudessa meitä on joka lähtöön joka koulukunnassa..
Itse käyn yliopistoa parhaillaan ja tiedän vaikka kuinka monta tympeää ja ylimielistä kiusaajaa.
Sori nyt vaan, mutta kirjoja lukemalla ja opiskelemalla ei voi oppia todellista sydämen sivistystä ja toisten huomioonottamista. Jos on moukka ja ei omaa hienotunteisuutta ei se tohtoriksi lukemalla muuksi muutu. Aika pintapuolisia taitavat olla nuo sinun kaikki "sivistyneet" lukeneet ihmissuhteesi. Tai sitten olet vain itse tässä se torvi.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta kirjoja lukemalla ja opiskelemalla ei voi oppia todellista sydämen sivistystä ja toisten huomioonottamista. Jos on moukka ja ei omaa hienotunteisuutta ei se tohtoriksi lukemalla muuksi muutu. Aika pintapuolisia taitavat olla nuo sinun kaikki "sivistyneet" lukeneet ihmissuhteesi. Tai sitten olet vain itse tässä se torvi.
Ajattelisin pikemminkin niin, että ei sellaiset edes pyrkisi kouluttautumaan korkeammin ja lukemaan, ei heillä sellaiseen varmaan riitä kiinnostus. Moukka ei siis muutu lukemalla tohtoriksi, moukka tuskin tuntee kiinnostusta sellaiseen.
Jotenkin voisi kuvitella ja luulla, että siskona olisit onnellinen veljesi puolesta, että hän on löytänyt rinnalleen ja elämäänsä ihmisen, jonka kanssa haluaa olla.
Sen sijaan käyttäydyt kuin nirppanokkainen, jopa jollain tavalla näyttäydyt mustasukkaisenakin, joka luulee, että hänellä on oikeus puuttua toisen ihmisen rakkauden ja kiintymyksen kohteeseen.
Veljellesi toivotan onnea ja menestystä. Sinulle toivon kasvua ja kehitystä aikuiseksi. Anna veljesi elää omaa elämäänsä ja opettele tulemaan erilaisten ihmisten kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä just toisenlainen. Fiini rouva, joka ei tee mitään oikeita töitä.
Eilen käytiin veljen kanssa mustikassa, poimittiin niitä vanhemmillemme talveksi. Fiini rouva tulee töistä suoraan sinne illalla (!)ja katsoo vain kun puhdistamme marjoja. Mitenkään ei osallistu.
No kai veli tykkää, kun on aina niin laitettuna eikä koskaan tee mitään, missä hiki tulisi.
Itse olen juuri enemmänkin tuon kaltainen, tosin en varmaan noin fiini.
Pelkään mm. punkkeja, joten marjapuskiin en mene. Eikä marjanpoiminta yksinkertaisesti kiinnosta. Ostan kaupasta valmiiksi poimitut tuoreet marjat, jos sellaisia haluan syödä. Maksaahan se, mutta maksakoot. Jokainen tekee niin kuin itse haluaa.
Ja se ongelma tässä veljeni vaimossa on, että hän yrittää tyrkyttää muille omaa elämäntyyliään. Esim. jos hän poimii marjoja niin kaikkien muidenkin naisten pitäisi toimia samoin.
Ok