Seksi naisten kanssa, miehen kanssa parisuhteessa
Onko kenelläkään miehen kanssa seurustelevalla/aviossa olevalla naisella intiimiä suhdetta toiseen naiseen? Tai vain satunnaista seksiä naisten kanssa? Miehen tietäessä/salliessa vai salassa?
Onko tämä polyamoriaa? Kokisin, että voisin itse elää noin - aviossa miehen kanssa ja tyttöystävä tai satunnaisia naisia seksi- ja läheisyyskumppaneina enkä koe, että se olisi mieheltäni pois.
Kommentit (27)
Eihän pettäjä ikinä koe että se on siltä toiselta pois.
Homma ok jos miehesi tietää asiasta ja hyväksyy kuvion.
Hmm. Onhan sitä kautta aikain ollut ihmisiä, joka elävät virallisesti parisuhteessa ja joilla on liiton ulkopuolisia seksisuhteita / rakasajattaria. Ka se jollekin myös sopii ja käy mutta itse suhtaudun vähän kriittisesti, vaikka hämmästyttääkin joidenkin mustavalkoisuus asiassa. - Jos oma parisuhde olisi kestänyt useamman vuosikymmenen ja kumppani tunnustaisi avoimesti itse, että on käynyt ns. vieraisssa, niin se olisi saman tien toiselle merkki siitä, että hänen mielestä keskinänen vuosikymmenien parisuhde on näin tullut päätökseen. - Aika kova hinta vieraissa käymiselle.
Mihin sä ap tarviit sitä miestä sitten?
jos mies kysyisi onko ok pettää niin mitä palstamammat vastaa?
Mua ei haittaisi jos mun vaimo olis toisten naisten kanssa. Ne naiset voi kuitenkin antaa jotain sellaista jota mulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
jos mies kysyisi onko ok pettää niin mitä palstamammat vastaa?
Mielestäni tässä ei ollut aiheena, onko ok pettää? :D
Saako miehesi tulla mukaan panemaan toisia naisia satunnaisesti, vai sallitko itsellesi vain "lisäkivan" ?
Vierailija kirjoitti:
Saako miehesi tulla mukaan panemaan toisia naisia satunnaisesti, vai sallitko itsellesi vain "lisäkivan" ?
Saapi tulla, jos kiinnostaa
Naisten kanssa seksi on ihan parasta, kun voi peuhata tuntikausia, vanha mies pari minuuttia ja, se on siinä.
No kai sinulle on myös ok että miehesi panee miehiä halutessaan?
Aika yleisiähän nämä alkaa olemaan suomalaisten keskuudessa. Erillaiset polyamoria hässäkät.
Tuli apsta mieleen tämä
Itse asiassa mua ei kyllä kauheasti haittaisi jos oma ukko olis bi ja omais tällaisia mieskavereita.. Ei mitään yksityiskohtia tarvis kertoo, mutta jos nyt joskus kävis vähän jonkun luona kylässä niin en näkisi ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mua ei kyllä kauheasti haittaisi jos oma ukko olis bi ja omais tällaisia mieskavereita.. Ei mitään yksityiskohtia tarvis kertoo, mutta jos nyt joskus kävis vähän jonkun luona kylässä niin en näkisi ongelmaa.
Eikö tuntuisi pahalta ottaa kapulaa suuhun ja sisään mikä on ollut toisen miehen peffassa? Tai suudella miestä minkä suussa on ollut kakkanen kalu?
Vierailija kirjoitti:
No kai sinulle on myös ok että miehesi panee miehiä halutessaan?
Jos tykkää ja kokee saavansa niiltä jotain niin miksipäs ei. Ja jos hän tulee siitä iloiseksi ja onnelliseksi, mutta haluaa silti kanssani seksiä ja läheisyyttä niin totta kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuntuisi pahalta ottaa kapulaa suuhun ja sisään mikä on ollut toisen miehen peffassa? Tai suudella miestä minkä suussa on ollut kakkanen kalu?
Sunki miehen kalu on saattanu olla vaikka hollantilaisen katutyöläisen perseessä, miltäs se ajatus kuulostelee
Mua ei vaivaisi muuten, mutta tunteet tuossakin väkisin tuppaa mukaan ja se ei taas mulle sovi. Pelkkä paneskelu kun ei vaan ihmisiltä onnistu, aina joku ihastuu ja sit on hässäkkä valmis.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kanssa seksi on ihan parasta, kun voi peuhata tuntikausia, vanha mies pari minuuttia ja, se on siinä.
Taitaa vanhoilla naisillakin halut vähetä iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä ap tarviit sitä miestä sitten?
Rahaa ja turvaa.
Ei haittaisi. Olisi nimittäin pieni toivonkipinä, että pääsisi molempien kanssa yhtäaikaa sänkyyn. Jotain mitä odottaa.
M39
Jos miehelle sopii niin anna palaa vaan. Toiselta salaa ei pidä mennä sänkyyn kenenkään kanssa, oli mies tai nainen. Se on pettämistä, piste.