Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi naisten kanssa, miehen kanssa parisuhteessa

Vierailija
08.08.2020 |

Onko kenelläkään miehen kanssa seurustelevalla/aviossa olevalla naisella intiimiä suhdetta toiseen naiseen? Tai vain satunnaista seksiä naisten kanssa? Miehen tietäessä/salliessa vai salassa?

Onko tämä polyamoriaa? Kokisin, että voisin itse elää noin - aviossa miehen kanssa ja tyttöystävä tai satunnaisia naisia seksi- ja läheisyyskumppaneina enkä koe, että se olisi mieheltäni pois.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle sopii niin anna palaa vaan. Toiselta salaa ei pidä mennä sänkyyn kenenkään kanssa, oli mies tai nainen. Se on pettämistä, piste.

Vierailija
2/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pettäjä ikinä koe että se on siltä toiselta pois.

Homma ok jos miehesi tietää asiasta ja hyväksyy kuvion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Onhan sitä kautta aikain ollut ihmisiä, joka elävät virallisesti parisuhteessa ja joilla on liiton ulkopuolisia seksisuhteita / rakasajattaria. Ka se jollekin myös sopii ja käy mutta itse suhtaudun vähän kriittisesti, vaikka hämmästyttääkin joidenkin mustavalkoisuus asiassa. - Jos oma parisuhde olisi  kestänyt useamman vuosikymmenen ja kumppani tunnustaisi avoimesti itse, että on käynyt ns. vieraisssa, niin se olisi saman tien toiselle merkki siitä, että hänen mielestä keskinänen vuosikymmenien parisuhde on näin tullut päätökseen. - Aika kova hinta vieraissa käymiselle.    

Vierailija
4/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä ap tarviit sitä miestä sitten?

Vierailija
5/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies kysyisi onko ok pettää niin mitä palstamammat vastaa? 

Vierailija
6/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi jos mun vaimo olis toisten naisten kanssa. Ne naiset voi kuitenkin antaa jotain sellaista jota mulla ei ole.

Vierailija
7/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos mies kysyisi onko ok pettää niin mitä palstamammat vastaa? 

Mielestäni tässä ei ollut aiheena, onko ok pettää? :D

Vierailija
8/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehesi tulla mukaan panemaan toisia naisia satunnaisesti, vai sallitko itsellesi vain "lisäkivan" ?

Vierailija
9/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako miehesi tulla mukaan panemaan toisia naisia satunnaisesti, vai sallitko itsellesi vain "lisäkivan" ?

Saapi tulla, jos kiinnostaa

Vierailija
10/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa seksi on ihan parasta, kun voi peuhata tuntikausia, vanha mies pari minuuttia ja, se on siinä.

Vierailija
11/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinulle on myös ok että miehesi panee miehiä halutessaan?

Vierailija
12/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleisiähän nämä alkaa olemaan suomalaisten keskuudessa. Erillaiset polyamoria hässäkät.

Tuli apsta mieleen tämä

Vierailija
13/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mua ei kyllä kauheasti haittaisi jos oma ukko olis bi ja omais tällaisia mieskavereita.. Ei mitään yksityiskohtia tarvis kertoo, mutta jos nyt joskus kävis vähän jonkun luona kylässä niin en näkisi ongelmaa.

Vierailija
14/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mua ei kyllä kauheasti haittaisi jos oma ukko olis bi ja omais tällaisia mieskavereita.. Ei mitään yksityiskohtia tarvis kertoo, mutta jos nyt joskus kävis vähän jonkun luona kylässä niin en näkisi ongelmaa.

Eikö tuntuisi pahalta ottaa kapulaa suuhun ja sisään mikä on ollut toisen miehen peffassa? Tai suudella miestä minkä suussa on ollut kakkanen kalu?

Vierailija
15/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai sinulle on myös ok että miehesi panee miehiä halutessaan?

Jos tykkää ja kokee saavansa niiltä jotain niin miksipäs ei. Ja jos hän tulee siitä iloiseksi ja onnelliseksi, mutta haluaa silti kanssani seksiä ja läheisyyttä niin totta kai

Vierailija
16/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuntuisi pahalta ottaa kapulaa suuhun ja sisään mikä on ollut toisen miehen peffassa? Tai suudella miestä minkä suussa on ollut kakkanen kalu?

Sunki miehen kalu on saattanu olla vaikka hollantilaisen katutyöläisen perseessä, miltäs se ajatus kuulostelee

Vierailija
17/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaivaisi muuten, mutta tunteet tuossakin väkisin tuppaa mukaan ja se ei taas mulle sovi. Pelkkä paneskelu kun ei vaan ihmisiltä onnistu, aina joku ihastuu ja sit on hässäkkä valmis.

Vierailija
18/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kanssa seksi on ihan parasta, kun voi peuhata tuntikausia, vanha mies pari minuuttia ja, se on siinä.

Taitaa vanhoilla naisillakin halut vähetä iän myötä.

Vierailija
19/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä ap tarviit sitä miestä sitten?

Rahaa ja turvaa.

Vierailija
20/27 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Olisi nimittäin pieni toivonkipinä, että pääsisi molempien kanssa yhtäaikaa sänkyyn. Jotain mitä odottaa.

M39