Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussaa ja plussaa. Tuota on all inclusive lomat.

Vierailija
29.07.2013 |

Mulle ainakin, Lähes kaikkea pitää aina ottaa ja maistaa. Ja sitten löytyy ne omat suosikit. Silnmät syö, vaikka maha jo huutaa armoa. Viikon loma all inclusivellä tietää mulle aina +3-5kg.  Tosin se on kotona sitten aina viikossa kuitattu pois.  Noiden lomien jälkeen tuntee itsensä hetken aikaa ryhävalaaksi. Ja huom niin se syöminen. Alkoholia en juuri nauti lainkaan. Ehkä viikon reissulla pari olutta tms.

Miten muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut all inclusive -lomalla, vaikka paljon matkustankin. Tykkään vaihtelusta, nimittäin. Mutta: jos joskus päädyn AI-lomalle, saan varmaankin hakeutua vieroitushoitoon sen päätyttyä. Olisin varmaankin koko loman ajan viinilasi kourassani.

Vierailija
2/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin nyt kesällä pari viikkoa ai-lomalla eikä painoa kertynyt yhtään, vaikka sitä etukäteen vähän pelkäsinkin. Söin kyllä paljon jälkkäreineen kaikkineen mutta liikuttua tuli myös runsaasti. Paljon uitiin, paljon käveltiin. Koska en jaksa löhöillä auringossa, niin viihdyn lasten kanssa altaassa sillä aikaa kun mies nauttii auringosta. Aamuisin pakattiin reppu selkään ja lähdettiin patikalle. Lisäksi hotellihuonekin oli neljännessä kerroksessa ja hississä aina ruuhkaa. Aika monta porrasta tuli kipitettyä sinnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Kyllä niillä sapuskoilla elossa pysyy, mutta sitä samaa tylsää mättöähän noissa näyttää olevan kaikissa missä ollaan oltu. Loppuviikosta jo kyllästyttää. Samahan se on ottaa, kun sen saa melkein samaan hintaan kuin pelkän hotellin, mutta tulee kyllä yleensä käytyä muuallakin syömässä kuin hotellissa. Lisäksi nuo hotellit on kammottavan suuria. Jonottamista joka ruokailussa niin että otsasuonet lyö kipinää.

Vierailija
4/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusive on ihan hirveää, jos hotellin ravintolan keittiön taso on huono tai edes keskinkertainen, varsinkin "etelän" kohteissa. Tällöin saa huonolla tuurilla vatsataudin, ruuat välillä kylmiä, tai loppu. Tai sitten syöt koko peranan viikon samoja ruokia, eikä mitään vaihtelua ole.

Mutta, jos valitsee hotellin myöskin sen mukaan, että hotellilla on maukkaat ruuat, kannattaa etenkin lapsiperheen ehdottomasti ottaa all inclusive! Olen mm. itse saanut parasta ruokaa ikinä, eräässä Rhodoksen 4 tähden hotellissa... Ruoka oli monipuolista, ja vaihtoehtoja niin paljon, että kaikkea ei edes ehtinyt maistaa. Joka päivä oli eri ruokakulttuuri teemana (italia, kiina, ranska, "amerikka" meksiko jne. Ja ruoka oli aivan järjettömän hyvää! Tuoremehukin oli tuorepuristettua appelsiinimehua jne.

Itse valitsen hotellin aina sijainnin, suosituimmuuden ja ruuan mukaan. Kannattaa maksaa siitä, että loma on rentoa ja luxusta samaan aikaan!

Vierailija
5/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ahmimisongelmaa lomalla, olen ollut useamman kerran all inclusive-lomalla neljän/viiden tähden hotelleissa. Ruoka on hyvää, mutta ei minun ole pakko joka ruokalajia syödä vain siksi ettei tarvitse maksaa erikseen kaikesta.

Koskaan kukaan perheenjäsenistä ei ole saanut vatsatautia ja paremman luokan hotelleissa on ravintoloissakin vaihtuvat listat, viikossa ei kahta kertaa samaa ruokaa näe kuin salaattipöydässä ne perussalaatit.

Suosittelen erityisesti Kreetan kohteissa, parempaa ruokaa kuin useimmissa turistirysäravintoloissa.