Treffikumppani katseli muita naisia!
Olin treffeillä kahvilassa ja jatkoimme rannalle istuskelemaan. Kummallakaan meistä ei ollut uimapukua mukana vaan istuimme hiekalla ja juttelimme. Minua häiritsi että joka kerta kun ohitsemme kulki tai edessämme ui naisia, tämä mies katseli niitä. Katseli vielä persettäkin kun kulkivat ohitsemme.. Jotenkin ällötti vaikka tavallistahan tuo on, Mutta treffeillä! Minä olen 171cm/62kg eli ihan normaali painoinen ja ikää 25v. Treffikumppani 180cm ja hyvä kroppainen 30v. Olenko yliherkkä tämän asian suhteen?
Kommentit (31)
Ens kerralla sovit treffit suoraan sun makkariin, eipä muut naiset häiritse enää.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 02:27"]
Ap, olin päivälleen melkein tasan vuosi sitten treffeillä täsmälleen samalla tavalla käyttäytyvän, samanikäisen(silloin 29v) miehen kanssa samoissa paikoissa! Nyt on pakko kysyä kaupunkia?
[/quote]
Jaa, montako kaupunkia tiedät, jossa ei olisi 29 vuotiaita heteromiehiä?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:13"]
Et selvästikään ymmärrä mitä eroa on sillä, että mies vilkuilee muita naisia kumppanin huomaamatta kuin tekee se avoimesti hänen silmiensä edessä. Ensimmäinen normaalia, jälkimmäinen kusipäisyyttä/täysjunttiutta.
[/quote]
Miehenä en ymmärrä tätä naisten logiikkaa. Eli on oikein vilkuilla salaa toisia naisia? Eikö rehellisyys ja avoimmuus olekaan hyvä asia?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 08:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:13"]
Et selvästikään ymmärrä mitä eroa on sillä, että mies vilkuilee muita naisia kumppanin huomaamatta kuin tekee se avoimesti hänen silmiensä edessä. Ensimmäinen normaalia, jälkimmäinen kusipäisyyttä/täysjunttiutta.
[/quote]
Miehenä en ymmärrä tätä naisten logiikkaa. Eli on oikein vilkuilla salaa toisia naisia? Eikö rehellisyys ja avoimmuus olekaan hyvä asia?
[/quote]
En ole tämä johon viittaat, mutta huomaamatta vilkuilu voi tarkoittaa myös sitä kun automaattisesti katsoo kauniita naisia tai ihmisiä ylipäätään. Itsekin katson ihmisiä ja joskus hieman pidempäänkin jos näen huomiota herättävästi komean miehen tai upean naisen. Olen esteetikko joten katselen ihmisiä useimmiten ihan ilman mitään seksuaalisia ajatuksia. Ja jos on todella seksikäs komistus näköpiirissä niin osaan kuitenkin hillitä itseni enkä jää pidemmäksi aikaa miestä kyttäämään sen jälkeen kun olen todennut että olipas komea tapaus.
On täysin eri asia toljottaa ohikulkevaa naista niin että pää pyörii ja kuola valuu, kuin ohimennen vilkaista. Jos miehen itsekuri ei toimi sen vertaa että keskittyisi treffikumppaniinsa, vetäisin johtopäätöksen että mies on melkolailla sosiaalisesti kömpelö kun ei osaa hillitä itseään edes treffeillä, pelimies tai tai muuten viettiensä vietävissä.
Ap.na voisin ehkä jatkaa miehen tapailua ja tarkkailla miehen käytöstä ja itsekuria, todellisia arvoja ja asenteita uskollisuutta siinä sivussa kun tutustumme. Jos alatte viihtyä todella hyvin yhdessä ja mies vaikuttaa juuri sinulle sopivalta, niin ehkä hän olisi uskollinenkin. Ole valpas ja kuuntele tuntemuksiasi. Itse olen sitä mieltä että ennenkaikkea kannattaa olla itselleen rehellinen, jos jokin varoittaa ettei tässä miehessä ole kaikki kohdallaan, tai ettette sovi täysin yhteen, se pitää yleensä paikkaansa.
Itselläni ainoa epäilys mieheni suhteen oli, että kaikki oli liian täydellistä, mitään säröjä tai epäkohtia en löytänyt, joten epäilin että jonkin on pakko olla pielessä, jokin luuranko kaapissa.... No enpä ole löytänyt vieläkään, vaikka olemme olleet jo 8v yhdessä! Toki alkuhuumassa sitä katso toista vaaleanpunaisten lasien läpi eikä edes halua huomata vikoja joita meissä kaikissa väistämättä on. Eli tietenkin miehessänikin (niinkuin minussakin) on pieniä ärsyttäviä piirteitä, mutta ne tärkeimmät, arvomaailma ja arvojen mukaan toimiminen ja fyysinen vetovoima on kohdallaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:16"]
Yksisilmäinen yleistäminen kuuluu typeryyteen, mitä vastauksestasi päätellen itsekin edustat.
[/quote]
Kaikki "-ismi" on typeryyttä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:22"]
Mitä JSSAP tarkoittaa?
[/quote]
Tämä on palstan äärifeministilaidan vakiovastaus jokaiseen ongelmaan: "Jätä se sika, ansaitset parempaa".
[/quote]
Nyt pakko puuttua väärään termistöön, miten ihmeessä se olisi feminismiä jos pitää yksittäistä miestä sikana vähillä tiedoilla netin keskustelupalstalla? HUOH!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 00:02"]
Mitä JSSAP tarkoittaa?
[/quote]
Tämä on palstan äärifeministilaidan vakiovastaus jokaiseen ongelmaan: "Jätä se sika, ansaitset parempaa".
[/quote]
Nyt pakko puuttua väärään termistöön, miten ihmeessä se olisi feminismiä jos pitää yksittäistä miestä sikana vähillä tiedoilla netin keskustelupalstalla? HUOH!
[/quote]
Siksi, koska yksisilmäinen yleistäminen kuuluu feminismiin.
Tuota mitoista mainitsemista minäkin mietin. Teillä toiset treffit, mies katselee ohi käveleviä naisia, sinä mainitset sekä treffikumppanisi että omasi mitat.
Ohjeeni on että jatkatte vaan kevyttä deittailua kumpikin miettimättä mitään sen vakavampaa. Pitäkää hauskaa ja jos hauskaa ei ole niin nätisti vaan sanotte toisillenne että ei kiitos enää tätä, pärjäillään kuitenkin tahoillamme.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 00:02"]
Mitä JSSAP tarkoittaa?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siksi, koska yksisilmäinen yleistäminen kuuluu feminismiin.
[/quote]
Yksisilmäinen yleistäminen kuuluu typeryyteen, mitä vastauksestasi päätellen itsekin edustat.
Ap, olin päivälleen melkein tasan vuosi sitten treffeillä täsmälleen samalla tavalla käyttäytyvän, samanikäisen(silloin 29v) miehen kanssa samoissa paikoissa! Nyt on pakko kysyä kaupunkia?
Mä en toisille treffeille lähtenyt juuri tusota syystä.
Kuulostaa terveeltä ja normaalilta HETEROmieheltä. Treffaile homoa, se ei katsele muita NAISIA.