Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffikumppani katseli muita naisia!

Vierailija
29.07.2013 |

Olin treffeillä kahvilassa ja jatkoimme rannalle istuskelemaan. Kummallakaan meistä ei ollut uimapukua mukana vaan istuimme hiekalla ja juttelimme. Minua häiritsi että joka kerta kun ohitsemme kulki tai edessämme ui naisia, tämä mies katseli niitä. Katseli vielä persettäkin kun kulkivat ohitsemme.. Jotenkin ällötti vaikka tavallistahan tuo on, Mutta treffeillä! Minä olen 171cm/62kg eli ihan normaali painoinen ja ikää 25v. Treffikumppani 180cm ja hyvä kroppainen 30v.  Olenko yliherkkä tämän asian suhteen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehket ollutkaan niin hyvä kuin kuvittelit.

Vierailija
2/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkinhan sitä pitää silmänsä laittaa. Mies varmaan ajatteli, ettei voi tuijotella sua koko aikaa, ettei sulle tulisi kiusallista oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sellainen olo että olisin ruma :/ Tai että mies panisi kaikkea liikkuvaa jos saisi.. Vai onko miehet vain tuollaisia? 

Vierailija
4/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsominen tarkoita että panisi. Tuleeko toisia treffejä?

Vierailija
5/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsominen tarkoita että panisi mutta jos pää kääntyy naisen perän suuntaan niin.. No, olimme jo toisilla treffeillä mutta asia jäi mieleen, kolmannet treffit tulossa..

Vierailija
6/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
7/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt olla mies?

Itse joskus oikein päätän, etten vilkaisekaan jotain naista.

Vaan ei se onnistu. Keskityn pitämään pään suorassa ja silmät suoraan menosuuntaan tapittaen, mutta väkisin viimeistään ohittaessa huomaan silmämunien muljahtavan naisen suuntaan.

Eli kyse on jonkinlaisesta refleksistä ja vaistosta, jota et saa pois kuin ehkä katkaisemalla joitain hermoratoja.

Vierailija
8/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kolmansille treffeille, jos et pidä miehen käytöksestä? Tai miksi mies haluaisi kolmansille treffeille jos olisit hänen mielestään ruma kuten epäilit? Oletteko olleet sängyssä jo?

Vierailija
9/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä JSSAP tarkoittaa?

Vierailija
10/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika herkkänahkainen olet, kaikki vahtaa kaikkia.

Vierailija
11/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 19:16"]

Mitä JSSAP tarkoittaa?

[/quote]

Tämä on palstan äärifeministilaidan vakiovastaus jokaiseen ongelmaan: "Jätä se sika, ansaitset parempaa".

Vierailija
12/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekemistä noilla teidän mitoilla oli asian kanssa?! mut joo, epäkohteliastahan tuo.

Vierailija
13/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epäkunniottava moukka, jolla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. 

Vierailija
14/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voitte sitten katsoa elokuviakaan yhdessä. Pue treffikumppanisi kaapuun ja pidä nyrkin ja autotallin välissä :D   ...rentoudu hyvä nainen!

Vierailija
15/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yliherkkä. Mies on käytöstavaton juntti, jos sun seurassasi, teidän ollessa treffeillä ja vielä ensimmäisillä/toisilla sellaisilla, aivan tutustumisen alussa, vahtaa muita naisia. Itse en tapaisi tollasta enää, koska hän ei selvästikään kunnioita sua ja voi olla, ettei ulkonäkösikään häntä miellytä tarpeeksi kun ei malta pitää katsettaan kurissa.

Vierailija
16/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä vastauksia,mitä akateemisia tänne taas on kirjotellu? *shaking her head* Ap,älä mene enää toisille treffeille,kohta se ei enää  ole paelkästään katselua.

Vierailija
17/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että et sä heteromiestä löydä, joka ei naisia katselisi.

Et vaikka millainen saatanan lapanen olisi. Kyllä se lässyinkin nörtti ujosti vaivihkaa vilkuilee.

Vierailija
18/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:04"]

Fakta on se, että et sä heteromiestä löydä, joka ei naisia katselisi.

Et vaikka millainen saatanan lapanen olisi. Kyllä se lässyinkin nörtti ujosti vaivihkaa vilkuilee.

[/quote]Et selvästikään ymmärrä mitä eroa on sillä, että mies vilkuilee muita naisia kumppanin huomaamatta kuin tekee se avoimesti hänen silmiensä edessä. Ensimmäinen normaalia, jälkimmäinen kusipäisyyttä/täysjunttiutta.

Vierailija
19/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pelimies, samassa tilanteessa olin ja pisti silmään, myöhemmin paljastui

Vierailija
20/31 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan peruskäytöstapoihin kuuluu pitää huomio seuralaisessa.