Mies lähti eilen viemään kaverin kotiinsa n 1,5h matkan päähän
Töiden jälkeen ja piti tulla kotiin siitä toisen kaverin kautta.
Puhelimessa suutahdin hänelle tästä toisesta kaverista kun olen yksin lasten kanssa paljon ja kauppa asiat piti autolla hoitaa jne
No ukko ei tullut yöksi kotiin, ei ilmottanu mitään eikä vastannut puhelimeen koko yönä.
Aamulla suvaitsi soittaa ja oli kun kaikki ok!!
Kysyi mitä soitan koko ajan ja suutun jos menee kaverille? Näin ei ole ennen käynyt...
Alkaakohan se pikkulapsiarki olemaan ukolle liikaa.... 😞
Kommentit (10)
Alkaisi se mullekin olemaan ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit?
Ei vaan jaksa.
Teidän kantsis jutella toi kokonaisuus auki. Kuka menee milloinkin ja kuka hoitaa milloinkin ja milloin menette yhdessä ja mllliin ootte kotona.
Helposti unohtuu oma jaksaminen ja yhteys toiseen.
Pitäkää säännöllisesti palavereita kahdestaan ka silleen, että lapsetkin on.
Puhukaa. Puhukaa.
Yhteinen juttu.
Kuunnelkaa. Kuunnelkaa.
Tsemppiä!
Ja ottakaa välillä pieniä yhteisiä hetkiä.
No kai tuo on teillä ok ettei tarvitse edes ilmoittaa jos ei vaivaudu kotiin yöksi. Kai myös tämä oikeus koskee ap:tä? Vuoroin vieraissa.
Sellaista se on,kun tekee lapsia lapsen kanssa. Oma oli valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit?
Sitä että jos on monta pientä lasta niin se on uuvuttavaa ja raskasta. Siksi minulla on vain yksi lapsi eikä hänkään ole enää pieni.
Jos mun miehellä olisi tuollaisia vapauksia, niin olisi mullakin
Ehkä mies ei tajua kuinka raskasta naiselle on olla yksin lasten kanssa kotona? Onko aloittajan mies usein yksin lapsista vastuussa iltoja?
Meillä mies kävi pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa saunailloissa kun lapset pieniä. Lupasin mutta pyysin että tulisi viimeistään 12-1 aikoihin kotiin. Aina tuli sovitusti kotiin. Sitten kerran kävin itse illanvietossa ja jo kymmeneltä illalla mies soitti voisinko jo tulla kotiin. Kun tulin niin selitti että tauotta ainakin toinen lapsi itki ja siksi tarvii apua. Katsoin hämmentyneenä miestä ja kerroin että näin se on sillioinkin kun sinä olet miesten saunaillassa. Etten ole kertaakaan kerennyt nukkua ennenkuin mies tulee sieltä kotiin. Sen jälkeen meni monta vuotta että mies ei lähtenyt kertaakaan saunailtoihin. Lopulta piti ihan selittää että lapset ovat kasvaneet ja allergiat hellittäneet eli selviän kyllä yksinkin lasten kanssa.
Eli ap voi olla että mies on väsynyt lapsiarkeen ja toisaalta ajattelee että sinä valitat turhasta jos ei ole itse ollut oikeasti lapsista iltoja vastuussa. Osalla miehiä ei ole kykyä tajuta että naisetkin rasittuvat kotitöistä ja lasten hoidosta. He vain keskittyvät siihen kuinka epäreilua on ettei heidän elämä ole enää samanlaista kuin sinkkuina jne.
?