Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit hyvän ystäväsi 20 v. takaiselta exältä kaveripyynnön Facebookissa, miten reagoisit?

Vierailija
08.08.2020 |

Exä ei välttämättä löydä ystävääsi sieltä koska tämä on mennyt naimisiin. Mitään viestiä ei ole laittanut minulle. En vastaa tuohon pyyntöön kyllä mitään (jätän siis roikkumaan) mutta kerronko ystävälle vai en?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauheaa tapahtuu, jos kerrot ystävälle? Ihan sama.

Vierailija
2/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miksi se pitäisi kertoa kaverille? Reaktioni riippuisi tietysti siitä, oliko kyseinen ihminen omakin ystäväni siihen aikaan. Jos oli ja minua kiinnostaisi kuulla hänen kuulumisiaan, niin ottaisin. Jos ei, en ottaisi. Mutta miksi minä jonkun 20 vuoden takaisen eksän yhteydenotosta juoruilisin heti ystävälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän huomiotta. Jos jossain kahvipöydässä muistuisi mieleen niin kavereille mainitsisin. Tuskin sitäkään kiinnostaa.

Vierailija
4/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan mainitsisin ystävälle, onhan tuo vähän erikoista kuitenkin. Jos en siis ollut exänkin kaveri silloin muinoin.

Vierailija
5/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauheaa tapahtuu, jos kerrot ystävälle? Ihan sama.

No mua ainakin itseäni ärsyttää toisen hyvän ystäväni juoruaminen aina jos on nähnyt mun 20 v. takaista exää jossain. Kertoo aina vaikka olisivat esim. kaupassa törmänneet tms neutraalissa paikassa. Ei kiinnosta hänen asiat pätkään.

Vierailija
6/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin muutenkin hänen kanssa tekemisissä niin silloin kyllä, muuten en hyväksyisi kaveripyyntöä.

Vierailija
7/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vielä miettimään tätä että jos tuo exä olis multa kysynyt että hei millä nimellä löydän marjatan = ystäväni, hänen exänsä Facebookista niin sitä olisin ystävältäni voinut kysyä saanko ilmoittaa uuden sukunimen mutta kun ei ole mitään tällaista, pelkkä kaveripyyntö. Eikä meidän välillä ollut mitään ystävyyttäkään oikein silloin, ihan oltiin tekemisissä kuten nyt yleensä ystävän poikakaverin kanssa ollaan, auttoi mun muutossa kerran tms.

Vierailija
8/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin FB-tilin.

Vierailija
9/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti pyytäisin exää lopettamaan stalkkaamisen, ja jos se ei lopu niin tarvittaessa otan yhteyttä poliisiin. Minulla on traumoja vuosienkin jälkeen stalkkaamista yrittävistä existä.

Vierailija
10/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut turhaan lähettävät niitä kaveripyyntöjä, vaikka voisi laittaa pelkän mesen, jos asiaa on. Itse skippaan kaveripyynnöt joissa ei mitään sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme