Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaana on kivaa. Jos annan varani yksityiseen varainhoitajan käsiin, saatan saada 45% vuosituoton pörssistä

Vierailija
08.08.2020 |

Mikä tekee 90 000 euroa, jos sijoitettavaa varallisuutta on 200 000 euroa. Ja kustannukset tästä ovat noin 4000 euron luokkkaa. Jos varainhoitaja ei menesty maailman osakemarkkinoiden kasvuprosenttia PAREMMIN, maksan vuodessa 400 euroa siitä, että hän sijoittaa varoilleni esim. 13% tuoton.

Kommentit (272)

Vierailija
261/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ois ollut niin siistiä olla ollut mukana v. 2010 asti, jos silloin olisi sijoittanut 100 000 euroa nostamatta varoja, niin jo vajaassa neljässä vuodessa (jos kasvu olisi vuosittain lineaarista) summa olisi tuplaantunut. 4 vuodessa!

Ap

Vierailija
262/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin esim. 2015:kin ajatellut, että maailma loppuu ja ainakin osakekurssit romahtavat ja kaikki firmat Suomessa menevät konkkaan. Mutta ei. Sen jälkeenkin on ollut hienoja vuosia sijoittaa.

Tietenkin sijoittaminen varainhoidonkin kautta tuntuu riskille, mutta toisaalta myös tosi kiehtovalle. Teitä varmaan harmittaa sijoittaa omilla taidoillanne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun vaan on sellainen tilanne, että suht lyhyen ajan sisällä olisi sijoitettava 200 000 - 250 000 euroa ylipäätään jonnekin. Sen takia se olisi parempi tehdä jonkun joka homman hallitsee avulla, kuin itse. Mutta eihän teillä ole samanlaisia tilanteita koskaan ollutkaan.

Ap

Vierailija
264/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että sijoitan osinko-osakkeisiin, mutta kun aloin perehtyä hyvien sellaisten osakepoimintaan tuli heti seinä vastaan. Plus luvassa oli sitten mahtavia, 5-8% tuottoja. Toki nekin kelpaisivat, mutta... pääsisikö ammattilainen parempaan?

Tiedän kyllä sanonnan, että kukaan ei ole niin kiinnostunut sinun rahoistasi, kuin sinä itse, mutta toisaalta jos näen sieluni silmin jonkun palkkaa nostavan pankin meklarin sijoittavan rahojani tai suosittelevan minun sijoittaa rahani jollain lailla, niin ajattelen silloin tuota lausetta.

Kun kerran firma X:n meklari sijoittaa asiakkaiden varat samalla lailla, kuin omansa, niin ei tule sitä kuvaa, että minua kiinnostaa omat rahani enemmän. Ainakaan taito-kiinnostamissuhde ei ois kohdillaan, jos itse sijoittaisin.

Niin että sellaisia ajatuksia tässä tänään.

Ap

Vierailija
265/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä jo ap anna periksi ja myönnä olevasi urpo jonka kannattaa säilyttää kaikki varat säästötilillä?

Vierailija
266/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä jo ap anna periksi ja myönnä olevasi urpo jonka kannattaa säilyttää kaikki varat säästötilillä?

No koska en ole. Ei kannata, en usko, että ammattivarainhoitaja kämmää varat, jos sijoitushorisonttini on vähintään 10v, kuten se on. Käytännössä en ole koskemassa pesämunaan koskaan. Se voi olla sijoitettuna vielä vuosia.

Ap

Vierailija
267/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska en ole. Ei kannata, en usko, että ammattivarainhoitaja kämmää varat, jos sijoitushorisonttini on vähintään 10v, kuten se on. Käytännössä en ole koskemassa pesämunaan koskaan. Se voi olla sijoitettuna vielä vuosia.

Ap

Jo se että edes ajattelet jotain ammattivarainhoitajaa kertoo että olet täysin urpo. Ei ne muuta tee kun häviä asiakkaitten rahoja.

Vierailija
268/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jo se että edes ajattelet jotain ammattivarainhoitajaa kertoo että olet täysin urpo. Ei ne muuta tee kun häviä asiakkaitten rahoja.

Sun kommenttisi osoittaa, että sinä olet urpo.

Ap

Vierailija
269/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisit hankkia vaikka ystäviä, aika surullista että käytät lauantai-iltasi yksinäiseen jankkaamiseen vauvapalstalla.

Vierailija
270/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

https://www.salkunrakentaja.fi/2018/01/varainhoito-vaihtoehto-sinulleki…

Tuskinpa asiasta kirjoitettaisiin tähän sävyyn, jos SÄ olisit oikeassa.

Ap

Vierailija
271/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisit hankkia vaikka ystäviä, aika surullista että käytät lauantai-iltasi yksinäiseen jankkaamiseen vauvapalstalla.

Voisin hankkia, mutta en tiedä haluaako kukaan olla kanssani, se on ihan siitä kiinni. Itse en ala ketään miellyttää, se ei ole ystävän määritelmä. Haluan olla oma itseni ja sillä sipuli.

Ap

Vierailija
272/272 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä asia mulla oli palstalaisille, riippumatta siitä, kenen kanssa vietän muuten aikaani. Koska kuinka moni voi teistä rikastua samaa tahtia kuin mä, tekemättä itse sen eteen mitään. Ei kovin moni, jos kukaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi