Millaiset vanhemmat eivät hyväksy
edes 20-25 -vuotiaan lapsensa seurustelua itseään vanhemman kumppanin kanssa? Ymmärtäisin, jos kyse olisi alaikäisestä, mutta mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos esimerkiksi 21 -vuotias seurustelee 32 -vuotiaan kanssa tai 25 -vuotias 40 -vuotiaan kanssa.
Kommentit (4)
Jaa, ehkäpä vaikka sellainen joka on itse kokeillut niitä vanhempia miehiä nuorena ja naiivina, mutta tajunnut myöhemmin näiden miesten hyväksikäytön ja kusipäisyyden.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 11:52"]
Jaa, ehkäpä vaikka sellainen joka on itse kokeillut niitä vanhempia miehiä nuorena ja naiivina, mutta tajunnut myöhemmin näiden miesten hyväksikäytön ja kusipäisyyden.
[/quote]Eiköhän 20-25 -vuotias ole aikuinen ihminen, joka osaa itse suojella itseään hyväksikäytöltä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 11:52"]
[/quote]Eiköhän 20-25 -vuotias ole aikuinen ihminen, joka osaa itse suojella itseään hyväksikäytöltä.
[/quote]Ei, alle nelikymppinenkään ei välttämättä osaa suojella itseään, siinä viisastuu vasta 40+ kun tajuaa ettei enää kelpaa niille miehille, kun elähtäneet kurppamiehet hakevat kakskymppisiä näyttelyesineitä.
Tällä palstalla on joku, joka viljelee näitä "alle 25 vuotiaana" juttuja, muista en tiedä. Kannattaa vähän suodattaa tämän palstan juttuja.