Kaupan myyjätyttö haluaa FB-kaveriksi
Mitä tästä pitäisi ajatella?
Lähikaupan myyjätär haluaa FB-kaveriksi. Hymyilee aina herttaisesti kun olen asiakkaana, minkä olen olettanut tarkoittavan ei mitään koska olen varmaankin 15-20v vanhempi, ja en todellakaan komea.
Oletan yhä ettei tarkoita mitään.
Mutta aika erikoista että joku jota en tunne ja jonka kanssa ei ole ainuttakaan yhteistä tuttua haluaa facekamuksi.
Mitäpä sanotte? Ketju ei ole provo.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että Ap:lle oli myyjätär puhunut fuckbuddysta, mut olikin vain tylsästä facebookista.. Plääh..
Anteeksi.
Täytyy käydä ensi kerralla siellä Pirjon Valinnassa.
Sain vastaukseksi hymiön. Varmaankin uusi FB-kaverini lähetti sen huvittuneena ajatuksestani ettei kaveripyyntö ollut vitsi, ja ensi kerralla kaupan tytöt nauravat kippurassa vanhalle melkein nelikymppiselle papparaiselle joka kuvittelee jotain. Tämä olisi ainakin palstatulkinta.
-ap
Itse pitäisin todella urpona, jos joku randomi ottaisi todesta minun vahinkopyyntöni ja rupeaisi jotain kyselemään.
Vierailija kirjoitti:
Itse pitäisin todella urpona, jos joku randomi ottaisi todesta minun vahinkopyyntöni ja rupeaisi jotain kyselemään.
Älä nyt, ap yrittää pikkuhönössä kehittää rakkaustarinaa. Perjantai-iltana, vauvapalstalla. Tunnin päästä tyttö on jo apn luona ja seuraa ihania, maatajäristyttäviä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, ap yrittää pikkuhönössä kehittää rakkaustarinaa. Perjantai-iltana, vauvapalstalla. Tunnin päästä tyttö on jo apn luona ja seuraa ihania, maatajäristyttäviä kokemuksia.
Onhan se mahdollista.
Toivottavasti on ketterä tyttö sitten. Menen kohta nukkumaan ja asun kerrostalon neljännessä kerroksessa, eli joutuu kiipeämään seinää pitkin jos haluaa herättää kokemaan niitä maatajärisyttäviä kokemuksia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse vähän urpo, jos ihmisten kanssa keskustelu ja asioiden selvittäminen on niin kauhistuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla itse vähän urpo, jos ihmisten kanssa keskustelu ja asioiden selvittäminen on niin kauhistuttavaa.
Eihän tuossa olisi mitään selvitettävää :'D Normaali ihminen ei tarkoituksella lähettele kaveripyyntöjä tuntemattomille tai oleta muiden näin tekevän.
On noin minullekin käynyt.
Viime vuonna parikymppinen tyttö pyyteli FB-kaveriksi.
Meillä näkyi olevan yksi yhteinen tuttu. Laitoin viestiä että oliko vahinkoklikkaus ja tämä vastasi että oli nähnyt minut keikalla ja ajatteli että vaikutan mielenkiintoiselta joten pyysi kaveriksi.
Oletin että halusi vain kaveriksi joten hyväksyin, ollaan oltu FB-kavereita siitä asti ja tykkäilty joistain toistemme päivityksistä. Luulen että on melko yksinäinen tapaus, päivitysten perusteella vallan symppis ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa olisi mitään selvitettävää :'D Normaali ihminen ei tarkoituksella lähettele kaveripyyntöjä tuntemattomille tai oleta muiden näin tekevän.
Kukapa tietää tuntemattoman olevan ns. normaali?
Vierailija kirjoitti:
Ap pääsee sänkyyn huomenna.
Kyllä, olen kateellinen mies.
Toivottavasti et tule nykyistäkin kateellisemmaksi, mutta pääsen jo tänään. Menen nimittäin nukkumaan kohta, koska oli pitkä työpäivä ja väsyttää.
-ap
ap on ainakin hauskan ja sanavalmiin oloinen. Mistäpä sitä tietää.
Itse en kyllä ihan äkkiä lähestyisi asiakasta jota ehkä näen jatkossakin.
myyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En 2009 vuoden jälkeen kun aloin käyttämään facea ole onnistunut vahingossa lähettämään kaveripyyntöä kenellekään tuntemattomalle. Miten siinä onnistutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali? Vai sinäkö päätät mikä on normaalia ja mikä ei? Tuskin.
- eri vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En 2009 vuoden jälkeen kun aloin käyttämään facea ole onnistunut vahingossa lähettämään kaveripyyntöä kenellekään tuntemattomalle. Miten siinä onnistutaan?
Menemällä vahingossa jonkun tuntemattoman profiilia katsomaan ja klikkaamalla vahingossa "lähetä kaveripyyntö"-painiketta.
En muista oliko siinä "ehdota kavereita"-valikossa mahdollisuus klikata suoraan kaveripyyntöä menemättä profiilia katsomaan? Jos oli niin sitä kautta vahinkoklikkaus ehkä olisi uskottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menemällä vahingossa jonkun tuntemattoman profiilia katsomaan ja klikkaamalla vahingossa "lähetä kaveripyyntö"-painiketta.
En muista oliko siinä "ehdota kavereita"-valikossa mahdollisuus klikata suoraan kaveripyyntöä menemättä profiilia katsomaan? Jos oli niin sitä kautta vahinkoklikkaus ehkä olisi uskottavampi.
Kyllä siinä on se mahdollisuus. "Ihmisiä joita saatat tuntea" ja "lisää kaveriksi" heti näiden kuvan alla/vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa tietää tuntemattoman olevan ns. normaali?
Siitä ainakin tietää ettei hän ole, jos hän innostuu toisen tuntemattoman lähettämästä pyynnöstä. Useimpien mielestä tuo olisi varmasti friikkiä tai he ymmärtäisivät ettei ole tarkoituksella/tosissaan lähetetty.
Olen onnistunut laittamaan kaveripyynnön vahingossa vaikken ole käynyt koko ihmisen profiilissakaan. Olen avannut kommentista tykänneiden listan ja siitä klikannut vahingossa. Ja sitten ihmetellyt kun N.N. on hyväksynyt kaveripyyntöni.
Ap pääsee sänkyyn huomenna.
Kyllä, olen kateellinen mies.