Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen oli päiväsi?

Vierailija
07.08.2020 |

Kävin kaupassa, söin, katsoin netflixiä. Siinä se

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin fileahvenet onkimassa, sitten keräsin ämpärillisen mustia torvisieniä, kävin suolla katsomassa olisiko vielä hilloja, ei ollut. Paistelin ahvenet ja söin. Kävin saunassa ja katsoin Poirotin. Siinä se.

Vierailija
2/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vietin tunnin laatuaikaa lapsen kanssa. Sitten etätöitä 7,5h. Lounaalle ei ollut aikaa joten söin palaverin aikana siinä sivussa. Töiden jälkeen taas tunti laatuaikaa lapsen kanssa, lenkille, iltapalaa ja nyt lasi viiniä ja hyvä sarja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin keskipäivällä painajaisee ja valittamiseen. Söin banaanin ja omenan hetki sitten ja pesin hampaat.

Sellainen valkoisen ja harmaan väliltä päivä on ollut. Huono päivä koska en jaksanut hyödyntää hellepäivää. Olen ollut palstalla koko päivän ja näin on kulunut monta päivää.

Vierailija
4/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varsin tyytyväinen aamuun. Keitin kaksi kuppia kahvia. Olin saanut nukuttua yöt hyvin. Minulla on ollut univaikeuksia ja olen rauhoittunut hyvin nukutuista öistä. Oma mieli on saanut levätä. Tarvitsin pari yötä syvää unta. En murehdi niin paljoa.

Vierailija
5/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähipiirilleni helpompi ihminen kun saan nukuttua ja levätä.

Vierailija
6/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä oli normaali. Telkkarin tuijottelua ja netissä surffailua. Käväisin Roomassa raitsikka-ajelulla (

). Kävin kaupassa eikä kassaneiti yrittänyt iskeä, eli sinänsäkin normaali päivä. Tylsä, voisi joku luonnehtia. Jopa.

7/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tunnin lenkki koiran kanssa, koira sai myös uida. Vadelmien poimimista. Iltapäivätorkut. Illalla viinimarjapensaiden kitkemistä nokkosista ja luumupuun vesojen karsimista. Katson kohta uusimman Hercule Poirot -leffan ja neulon samalla villasukkaa.

Vierailija
8/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivä oli. Heräsin ilman päänsärkyä, sain äidiltä paketin ja siinä oli villasukat talveksi ja kirja kasveista. Tein ruokaa valmiiksi moneksi päiväksi. Helle vähän ärsyttää kun on monta päivää ollut hiostava ja painostava ilma.

Vierailija
9/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 4.30 lääkitsemään sairasta kissaa. Ulkoilutin ja ruokin koiran. Lähdin töihin. Tulin aamupäivällä kotiin, ruokin koiran ja kissapolon, söin. Kävin kaupassa. Lääkitsin kissan. Söin, ulkoilutin ja ruokin koiran. Lähdin töihin. Tulin töistä puoli kahdeksan. Ruokin koiran ja kissapolon. Kävin suihkussa, söin. Lääkitsin kissan ja myöhemmin oli toisen lääkkeen vuoro. Otin itsekin Buranan. Nyt odottelen, että voin ulkoiluttaa ja ruokkia koiran kerran vielä. Sitten vihdoin, ehkä, pääsen nukkumaan, ellei kissa järkkää jotain uutta ja jännää.

Huomenna sama uusiksi, bonuksena viikkosiivous.

Vierailija
10/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä meinasi heittää stressin puolelle kiireen ja henkilökuntavajeen vuoksi mutta onnistuin tsemppaamaan itseni ja pienen tiimini loistovireeseen ja päästiin viikonlopun viettoon voittajina! Kolme rakastani kehuivat tekemäni kalakeiton maailman parhaaksi taas, esikoisen kanssa tuumailtiin viikonloppu-road trippiä, sukelsin Pullip-nukkien maailmaan ja kävin huikealla pyöräilylenkillä ihastelemassa lämpimän oranssinpunaisena hehkuvan auringon laskua veden syvyyksiin. Kaunista.❤

11/11 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä olin töissä. Nyt illalla tein 25 km:n pyörälenkin ja työhön liittyvä murheinen mieli muuttui iloksi. Oli aivan ihana ilta ja mahtava ilma. Kävin yhdellä rannalla. Kävelin rantakallioilla ja kahlasin vedessä. Vesi oli aika lämmintä ja olisi tehnyt mieli mennä uimaan. Nyt valvon vielä hetken ja menen sitten nukkumaan.