Kaupan myyjätyttö haluaa FB-kaveriksi
Mitä tästä pitäisi ajatella?
Lähikaupan myyjätär haluaa FB-kaveriksi. Hymyilee aina herttaisesti kun olen asiakkaana, minkä olen olettanut tarkoittavan ei mitään koska olen varmaankin 15-20v vanhempi, ja en todellakaan komea.
Oletan yhä ettei tarkoita mitään.
Mutta aika erikoista että joku jota en tunne ja jonka kanssa ei ole ainuttakaan yhteistä tuttua haluaa facekamuksi.
Mitäpä sanotte? Ketju ei ole provo.
Kommentit (37)
Tuollaista ei ikinä tapahdu minulle.
T. Vetreä hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa Pirjon Valinta?
No ei ollut.
Pirjon Valinnassa 19v lukiolaistyttöjen lauma repisi vaatteet päältäni kassalta.
Ihan oikea kauppa on, paikkakuntaa en kerro.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut iltalääkkeesi?
Söin juuri pussillisen salmiakkiaakkosia. Niitä alkuperäisiä.
-ap
Ei halua. Valehteleminen on rumaa, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista ei ikinä tapahdu minulle.
T. Vetreä hopeakettu
No ehkä olet liian nuorekas.
Ei tapahdu minullekaan.
-ap
No mitäs jos vaikka kysyisit? Ei täällä kukaan voi tietää, mitä joku yksilö ajattelee. Hän on tehnyt tietynlaisen liikun johon sun on helppo vastata vaikka viestillä, eiköhän se juttelemalla selviä mistä on kyse.
Vaikea tietää haluaako vain ystävyyttä vai onko lesbo.
Koska aloittaja on nainen.
Jos nyt oletetaan, ettei tämä ole provo. Kyllähän se pyyntö kaiken todennäköisyyden mukaan on lähtenyt vahingossa. Olet pyörinyt ehdotuksissa jostain syystä (ei siihen yhteisiä kavereita tarvita), plärännyt niitä ja hups. Älä reagoi mitenkään. Tai korkeintaan hylkää pyyntö, niinkuin joku ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Koska aloittaja on nainen.
Pitää paikkansa, olen nainen. Mitä sitten?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt oletetaan, ettei tämä ole provo. Kyllähän se pyyntö kaiken todennäköisyyden mukaan on lähtenyt vahingossa. Olet pyörinyt ehdotuksissa jostain syystä (ei siihen yhteisiä kavereita tarvita), plärännyt niitä ja hups. Älä reagoi mitenkään. Tai korkeintaan hylkää pyyntö, niinkuin joku ehdotti.
En muuten hylkää.
Hyväksyin jo.
Katsotaan mitä tapahtuu :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aloittaja on nainen.Pitää paikkansa, olen nainen. Mitä sitten?
-ap
No ehkä se on hyvä tuoda selkeämmin esiin.
Joku voisi luulla että mies muka kirjoittaa noin. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olen kuin olenkin mies.
Kirjoitustyylistä on valitettu aikaisemmin, kuulemma liian epämiehekäs tapa kirjoittaa. Pitäisi olla suoraviivaisempaa, ja ei hymiöitä.
Sain heti vastauksen "kiitokset kaveruudesta :)"
Vastaan siihen että kuin myös. Ja perään hymiö tietysti.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tämä on minun fantasiani, kirjoitan kuten haluan. Juon vähän lisää ja kerron myöhemmin kuuman lesbotarinan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten hylkää.
Hyväksyin jo.
-ap
Nolaat itsesi, niin siinä tapahtuu. Ei kai kukaan lähetä ekana kaveripyyntöä jos on kiinnostunut. Kyllä sitä varmaan viestin pistäisi, jos ei muutakaan edeltävää kommunikaatiota ole ollut. Paitsi ehkä "Hei" ja "kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten hylkää.
Hyväksyin jo.
-ap
Nolaat itsesi, niin siinä tapahtuu. Ei kai kukaan lähetä ekana kaveripyyntöä jos on kiinnostunut. Kyllä sitä varmaan viestin pistäisi, jos ei muutakaan edeltävää kommunikaatiota ole ollut. Paitsi ehkä "Hei" ja "kiitos".
Kerrankos sitä vain eletään.
-ap
Luulin että Ap:lle oli myyjätär puhunut fuckbuddysta, mut olikin vain tylsästä facebookista.. Plääh..
Vahinkoklikkauksia välillä tulee. Poista pyyntö.