Minkä maalainen olisi unelmiesi mies?
Jos sinulla olisi ulkomainen mies, minkä maalainen hän olisi? Minkä maalaiset miehet siis miellyttävät ulkonäöllisesti, käytöksellisesti yms.? Jos ihan yleisellä tasolla ajattelisi, koska yksilöiden erot on niin suuret. Itselläni ulkonäöllisesti miellyttää joku italialaisen näköinen, mutta luonteeltaan taas muut kuin sellaiset gigolot. :)
Kommentit (38)
Suomalainen. Rehti, luotettava ja perhearvoja kunnioittava. ;) Yhtä typeriä on nämä teidän yleistyksenne.
Impivaaralainen on paras, ehdottomasti.
Minun olisi ruotsalainen, komeita ja kulttuuri aika lähellä Suomea.
Olen rakastunut suomenruotsalaiseen, aivan tarpeeksi eksoottinen minulle.
Jos olisin sinkku niin joku mies näistä lähikulttuureista, ruotsalainen, norjalainen ehkä virolainen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 21:10"]
Minun olisi ruotsalainen, komeita ja kulttuuri aika lähellä Suomea.
[/quote]
Olin tulossa vastaamaan samaa. Ruotsalaiset miehet pitävät ulkonäöstään huolta ihan eri tavalla kuin suomalaiset. Ovat aina huolitellun näköisiä ja se komistaa paljon, vaikka muuten olisi piirteiltään tavallisen näköinen.
Brittimies olisi siitä ihana, että ensinnäkin rakastan brittiaksenttia ja toisekseen, olisi kiva puhua englantia miehen kanssa, niin oma englannin kielen taitonikin paranisi. Erityisen komeitahan britit eivät tosin ole...
Tykkään galegoista, mutta ehkä miehessä kiinnostaa jokin muu enemmän kuin pelkkä etninen tausta...
Ulkomaalaisista norjalainen. Muuten suomalainen.
Joku aasialainen mies ois niin ihana ;33 rakastan niitä, niin mukavia ja kilttejä. Komeita ja suloisia. (:
Britti,skotti tai irkku. Se aksentti ja puhetyyli ;) Suhteellisen komeitakin ovat. Brasilialainenkin kelpaisi kunhan ei olis kamalan karvainen. Pohjoismaista Norjalainen iso vaalea viikinki.
Ison-Britannian alueelta. Ranskalainenkin käy. Mutta saarivaltion miehet on vaa jotenkin niin puoleensavetäviä. Terveisiä vaan Jimmylle ja Alanille.
Mun mies on aussi. Hyvin koulutettu, kohtelias ja sosiaalinen.
Suomalainen on ykkönen. Yhdysvaltalainen tai kreikkalainen voisi tulla sitten ulkomaalaisista johtosijalla. OIkeastihan sitä etsii kuitenkin yksilöä eikä tietyn kansalaisuuden edustajaa.
Irakinlainen. Huumorintajuisia, kohteliaita ja älykkäitä, mitä tähän mennessä olen pannut merkille. Muslimi, ehdottomasti (ei alkon kanssa läträystä ollenkaan) mutta ei kovin vanhoillinen ja hyvästä perhestä (kunnioittaa naisia).
Britin kokeneena, en suosittele ;) kanadalainen olisi jees.. sellainen komea kanadalainen lätkäpelaaja :D