Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalainen olisi unelmiesi mies?

Vierailija
28.07.2013 |

Jos sinulla olisi ulkomainen mies, minkä maalainen hän olisi? Minkä maalaiset miehet siis miellyttävät ulkonäöllisesti, käytöksellisesti yms.? Jos ihan yleisellä tasolla ajattelisi, koska yksilöiden erot on niin suuret. Itselläni ulkonäöllisesti miellyttää joku italialaisen näköinen, mutta luonteeltaan taas muut kuin sellaiset gigolot. :)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britin kokeneena, en suosittele ;) kanadalainen olisi jees.. sellainen komea kanadalainen lätkäpelaaja :D

Vierailija
22/38 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen. Rehti, luotettava ja perhearvoja kunnioittava. ;) Yhtä typeriä on nämä teidän yleistyksenne.

Vierailija
24/38 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impivaaralainen on paras, ehdottomasti.

Vierailija
25/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi ruotsalainen, komeita ja kulttuuri aika lähellä Suomea. 

Vierailija
26/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut suomenruotsalaiseen, aivan tarpeeksi eksoottinen minulle.

Jos olisin sinkku niin joku mies näistä lähikulttuureista, ruotsalainen, norjalainen ehkä virolainen.

Vierailija
27/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 21:10"]

Minun olisi ruotsalainen, komeita ja kulttuuri aika lähellä Suomea. 

[/quote]

Olin tulossa vastaamaan samaa. Ruotsalaiset miehet pitävät ulkonäöstään huolta ihan eri tavalla kuin suomalaiset. Ovat aina huolitellun näköisiä ja se komistaa paljon, vaikka muuten olisi piirteiltään tavallisen näköinen.

Brittimies olisi siitä ihana, että ensinnäkin rakastan brittiaksenttia ja toisekseen, olisi kiva puhua englantia miehen kanssa, niin oma englannin kielen taitonikin paranisi. Erityisen komeitahan britit eivät tosin ole...

Vierailija
28/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään galegoista, mutta ehkä miehessä kiinnostaa jokin muu enemmän kuin pelkkä etninen tausta...

Vierailija
29/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisista norjalainen. Muuten suomalainen.

Vierailija
30/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aasialainen mies ois niin ihana ;33 rakastan niitä, niin mukavia ja kilttejä. Komeita ja suloisia. (:

Vierailija
31/38 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotti tai irkku

Vierailija
32/38 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti,skotti tai irkku. Se aksentti ja puhetyyli ;) Suhteellisen komeitakin ovat. Brasilialainenkin kelpaisi kunhan ei olis kamalan karvainen. Pohjoismaista Norjalainen iso vaalea viikinki.

Vierailija
33/38 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison-Britannian alueelta. Ranskalainenkin käy. Mutta saarivaltion miehet on vaa jotenkin niin puoleensavetäviä. Terveisiä vaan Jimmylle ja Alanille.

Vierailija
34/38 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aussi. Hyvin koulutettu, kohtelias ja sosiaalinen.

Vierailija
35/38 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki <3

Vierailija
36/38 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on ykkönen. Yhdysvaltalainen tai kreikkalainen voisi tulla sitten ulkomaalaisista johtosijalla. OIkeastihan sitä etsii kuitenkin yksilöä eikä tietyn kansalaisuuden edustajaa. 

Vierailija
37/38 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen.

Vierailija
38/38 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakinlainen. Huumorintajuisia, kohteliaita ja älykkäitä, mitä tähän mennessä olen pannut merkille. Muslimi, ehdottomasti (ei alkon kanssa läträystä ollenkaan) mutta ei kovin vanhoillinen ja hyvästä perhestä (kunnioittaa naisia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme