Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä maalainen olisi unelmiesi mies?

Vierailija
28.07.2013 |

Jos sinulla olisi ulkomainen mies, minkä maalainen hän olisi? Minkä maalaiset miehet siis miellyttävät ulkonäöllisesti, käytöksellisesti yms.? Jos ihan yleisellä tasolla ajattelisi, koska yksilöiden erot on niin suuret. Itselläni ulkonäöllisesti miellyttää joku italialaisen näköinen, mutta luonteeltaan taas muut kuin sellaiset gigolot. :)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen, irkku, skotti. Komeita yksilöitä löytyy, vaikka pääasiassa ei komeita oliskaan. Se on se puhetyyli..;P 

Vierailija
2/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanskalainen tai ruotsalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanskalainen tai ruotsalainen

Vierailija
4/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albanialainen

Vierailija
5/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli alunperin toive että mies olisi suomalainen. No, espanjalaiseen kuitenkin päädyin ja ennakkoluulot ovat vuosien varrella osoittautuneet ihan turhiksi. Nykyisin en osaa ajatella että joku tietty kansalaisuus voisi olla tärkeä ominaisuus ihmisessä, koska yksilöitä kaikki ovat. Esim. jos ap tykkää italialaisista, niin eihän ne kaikki varmasti mitään tietynluonteisia gigoloita ole.

Vierailija
6/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen. Jos ulkomaalainen, niin mieluiten norjalainen.

Vierailija
7/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen ehdottomasti. Ei sellainen juoppotapaus, vaan ihan kunnollinen mies.

Vierailija
8/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen.

Halle Berryn mies on ehkä komein, mitä lehtien palstoilla olen koskaan nähnyt, joten kaipa noita sitten Ranskassa kasvaa. Ovat romanttisiakin kuulemma, ainakin sen pari viikkoa ennen kuin vaihtavat kohdetta.

Vierailija
9/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen, älykkäitä, sivistyneitä ja osaavat petihommat.

Vierailija
10/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somali, ehdottomasti. Rehellisiä, työteliäitä, toiset huomioonottavia ja naista kunnioittavia herrasmiehiä poikkeuksetta.

Vierailija
11/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suhteellisen läheltä, ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen, saksalainen, virolainen tai venäläinen. Parisuhteen saaminen pysymään hyvänä ja intohimon säilyttäminen arjessa on ihan riittävän vaikeaa ilmankin kulttuurieroja vaikeuttamassa entisestään, nimim. kokemusta on.

Vierailija
12/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on bulgarialainen ja olen kyllä häneen todella tyytyväinen :) En vaihtaisi pois. Raitis, luotettava, rauhallinen ja komeakin tuo on.

Noin yleistäen, tunnen oloni eniten kotoisaksi itäeurooppalaisten seurassa joten jos joskus ero tulisi, niin katselisin varmaankin uuden miehen sieltä suunnilta.

Vierailija
13/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on irlantilainen. En vaihda. Fiksu, mukava, hauska ja perhekeskeinen ihminen, postiviinen ja puhelias, ja myös luotettava. Ja olen löytänyt raittiin irlantilaisen, joka on vielä uskonnoton, eli ei ole katolista taakkaakaan.

Vierailija
14/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on irlantilainen. En vaihda. Fiksu, mukava, hauska ja perhekeskeinen ihminen, postiviinen ja puhelias, ja myös luotettava. Ja olen löytänyt raittiin irlantilaisen, joka on vielä uskonnoton, eli ei ole katolista taakkaakaan.

Vierailija
15/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen.

Ihan siksi, että minä haluan keskustella vakavia, jutella arkipäiväisiä ja vitsailla älyttömiä, leikitellä kielellä aamuin illoin kumppanini kanssa. Suomen kielellä tämä sujuu vaikka unissaankin päällään seisten loistavasti -- englannilla en läheskään samaan pääsisi mutta jotakuinkin tyydyttävään kommunikointitulokseen.

En mä millään muulla kielellä -- vähiten sillä pakkoruotsilla -- osaisi lätistä mun rakkaan kanssa. Siispä valinta on ehta britti, vähänkään pidempää suhdetta ajatellen...

Seksikkyys kun ei nääs ole mun mielestä ulkonäössä vaan ihan jossain muussa: miten tyyppi ajattelee ja kertoo siitä muille. ;)

Vierailija
17/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantilainen.

Ihan siksi, että minä haluan keskustella vakavia, jutella arkipäiväisiä ja vitsailla älyttömiä, leikitellä kielellä aamuin illoin kumppanini kanssa. Suomen kielellä tämä sujuu vaikka unissaankin päällään seisten loistavasti -- englannilla en läheskään samaan pääsisi mutta jotakuinkin tyydyttävään kommunikointitulokseen.

En mä millään muulla kielellä -- vähiten sillä pakkoruotsilla -- osaisi lätistä mun rakkaan kanssa. Siispä valinta on ehta britti, vähänkään pidempää suhdetta ajatellen...

Seksikkyys kun ei nääs ole mun mielestä ulkonäössä vaan ihan jossain muussa: miten tyyppi ajattelee ja kertoo siitä muille. ;)

Vierailija
18/38 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki tai saksalainen, norjalainenkin voisi mennä. Ja ihan mielikuvien perusteella tämä valinta =)

Vierailija
19/38 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen, ehdottomasti. Rakastan Ruotsia.

Vierailija
20/38 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkki tai kanukki. Ulkonäön puolesta ei kovin yhtenäisiä kansoja, joten vaikea sanoa onko paikallinen "perusmies" ihanteeni, mutta mua miellyttäviä yksilöitä joka tapauksessa löytyy. Sama koskee toki monta muutakin maata, mutta noissa etuna natiivi englanninkielisyys ja ennen kaikkea itseäni miellyttävä aksentti/murre. Lisäksi Atlantin takainen passi on iso etu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi