Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käytännössä teen jos lapseni saa nuhan?

Vierailija
07.08.2020 |

Enpä olisi uskonut, että tällaistakin pitää kysyä... Jos lapseni saa nuhan ja se kestää vaikka kaksi viikkoa, niin häntä ei oteta päiväkotiin. Minä siihen perään saan nuhan ja se kestää myös sen kaksi viikkoa vaikkapa ja lasta ei oteta päiväkotiin, koska hänen äidillään on nuha. Olen siis kuukauden palkattomalla? Vielä kauemmin jos isä ja sisaruksetkin saa nuhan. Tai jos heille tulee yskää muista syistä, tai ihan mitä vain flunssankaltaisia oireita.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodeissa ollaan nyt innoissaan kun työt vähenee. Saavat soittaa vanhemmat hakemaan lapsen pois joka aivastuksesta. Kiva kun päiväkoti saa sanella työn määrän, ei se vaan joka alalla onnistu.

Noinhan se onkin juu!

Ainakin meillä on koko ajan pelko perseessä että lapset vähenee liikaa , jolloin vaarana lomautukset tai siirto muihin hommiin. Joten Mä en ainakaan yhdestä yskäisystä soita mihinkään. Ihan on maalaisjärki vielä tallella.

Vierailija
62/62 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, aivastusprovoilija luovutti. :( Provo oli ihan 7/10, mutta kirjoittaja tajusi ehkä jääneensä kiinni siitä, ettei voi samaan aikaan väittää asuvansa niin pienellä paikkakunnalla, ettei tällä pähkähullulle yhdestä aivastuksesta joka viikko kotiin lähettävälle päiväkodille olisi mitään vaihtoehtoa, ja että testit olisivat olleet tällä pienellä paikkakunnalla KESÄKUUSSA yhtä ruuhkautuneet kuin nyt elokuussa isoilla paikkakunnilla. (Jos juttu olisi totta, aikuisten oikeesti olisin itse jo kesäkuussa alkanut etsiä toista paikkaa, kun olisi käynyt selväksi, ettei tästä päiväkodista saa hoitoa kumminkaan. :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi