Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli hutsun maine. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
07.08.2020 |

Vastailen avoimesti kaikkiin kysymyksiin ja mielellään jaan ajatuksia ja selvitän ihmisten kanssa että olenko oikeasti niin paha ihminen. Ansaitsinko tämän kaiken jne. Miten tästä voisi toipua jne. Menen ensiviikon maanantaina tapaamaan terapeuttia, joten sitten alkaa vähitellen itseni hoitaminen kuntoon ainakin siltä osin. :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tornituuletin?

Vierailija
2/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko maine aiheesta eli kunnia on mennyt, mutta maine kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Li Andersson mielestäsi ruma?

Vierailija
4/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko p.illua?

Vierailija
5/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tornituuletin?

Huutonaurut tuli, kiitos tästä 😂

Vierailija
6/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "oLI"?

Vierailija
7/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi ansainnut sen?

Vierailija
8/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olitko oikeasti? Jos 20 miestä on sinun peräreikää kirnunnut, niin ei se vielä homoksi tee.

Vierailija
9/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko maine aiheesta eli kunnia on mennyt, mutta maine kasvaa.

Ei mielestäni, koska olin kuitenkin lapsi kun tein virheeni, alle ylä-aste ikäinen. Seurustelin useiden poikien kanssa ja iskin varattuja. Sitten minua alettiin kiusaamaan ylä-asteella raa'asti, jopa niin tehtiin että lyötiin ja muut nauroi ja taputti ympärillä.

Vierailija
10/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko p.illua?

Voisin antaa sellaiselle miehelle joka mua oikeasti kiinostaa. Kyllähän 99% aikuisista seksiä tarvitsee.

Vierailija
11/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös! Bailasin niin Treen kuin Hgin yössäkin, olin kaunis, miehiä oli parisen sataa... maine oli kova! Mutta toiset olivat myös kateellisia vain joten ei haitannut. Nyt kun olen vanhempi kotihiiri jo niin ei kukaan enää näitä muista. Tai välitä.

Eli kun vanhenet ja rauhoitut niin ei kukaan enää välitä sun maineesta.

Voithan ottaa sen maineen niin että olet ainakin kiinnostava nainen kun susta jaksetaan puhua. Tai miettiä että jos olisit mies niin kukaan ei sanoisi susta niin.

Tai että jostain universumin näkökulmasta on ihan sama onko niitä miehiä ollut 2 vai 200.

Kerran täällä vain eletään.

Vierailija
12/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko neitsyt?

Vierailija
13/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "oLI"?

Koska olen mennyt elämässä eteenpäin ja parantanut tapani niin se maine ei oman pääni sisällä kosketa enää minua. Pikemmin säälin ihmisiä jotka ei nää eroa 11-12vuotiaan murrosikäisen ja aikuisen välillä, että siinä tapahtuu henkistä kypsymistä ja ihminen ei käyttäydy enää samalla tavalla kuin kakarana. Nykyään mulla on moraali se tuli kiusaamisen aiheuttaman kivun kautta, opin sillon mitä ei kannata tehdä ja muutenkin sellainen elämäntyyli että hyppisi miehestä toiseen on pidemmän päälle henkisesti kuluttavaa... Ei se anna kunnolla mitään. Rakkaudella on oikeasti eniten merkitystä. Nyt vaan mietin että kelpuuttaako kukaan aikuista neitsyt naista jolla on kiusaamisen takia mt-ongelmia, elämä luisunut pahasti raiteiltaan ja olen todella halveksittu/vihattu joidenkin silmissä!

Vierailija
14/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös! Bailasin niin Treen kuin Hgin yössäkin, olin kaunis, miehiä oli parisen sataa... maine oli kova! Mutta toiset olivat myös kateellisia vain joten ei haitannut. Nyt kun olen vanhempi kotihiiri jo niin ei kukaan enää näitä muista. Tai välitä.

Voithan ottaa sen maineen niin että olet ainakin kiinnostava nainen kun susta jaksetaan puhua. Tai miettiä että jos olisit mies niin kukaan ei sanoisi susta niin.

Tai että jostain universumin näkökulmasta on ihan sama onko niitä miehiä ollut 2 vai 200.

Ei se ole ihan sama, onko ollut miehiä / naisia 2 vai 200. Jokaisesta ihmisestä jää jälki. 

Vierailija
15/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelin tuollaisen kanssa, kun hän oli jo rauhoittunut. Harmitti vain, kun joskus harvoin lähdettiin viihteelle, niin aina oli kyselijöitä,jotka kysyi ihan suoraan mennäänkö panemaan. Minun läsnäolollani ei ollut mitään merkitystä. Ilmeisesti hän oli ollut todella yleinen jakorasia.

Vierailija
16/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ihan sama, onko ollut miehiä / naisia 2 vai 200. Jokaisesta ihmisestä jää jälki. 

Tai tauti. Toivottavasti nykyinen miehesi osaa arvostaa menneisyyttäsi ja kokeneisuuttasi.

Vierailija
17/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielestäsi ansainnut sen?

En. Minä osittain aika lapsellisena ja ymmärtämättömänä tein virheitä, en osannut ajatella pidemmällä tähtäimellä että mihin ne johtaa, huom. olin 11-12vuotias. Ja vaikka 11-12vuotias myisi oikeasti seksiä niin sekään ei oikeuta käyttämään hänestä h-nimikettä vaan sillon meidän täytyy puhua seksuaalisesti hyväksikäytetyistä lapsista vaikka seksin ostajakin olisi ala-ikäinen. Mikään mitä ala-ikäinen tekee ei saisi leimata koko hänen loppuelämää. Kukaan ei myöskään ansaitse kiusaamista. Minä jouduin koko ylä-asteen ajan joka päivä kuuntelemaan sitä h-sanaa ja että kuinka ruma oon ja nolo ja mulkoillaan ja nauretaan kun kävelen ohi. Sitten harvemmin oli fyysistä väkivaltaa. Kiusaamisen takia tehdään koulusurmia.

Vierailija
18/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut oikeasti sen arvoista? Mielestäni ihmisen silmistä näkee paljon. Kun on nähnyt paljon, häviää kirkkaus.

Vierailija
19/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olitko oikeasti? Jos 20 miestä on sinun peräreikää kirnunnut, niin ei se vielä homoksi tee.

Homoudessakaan en näe mitään väärää, semmoista että sitä pitäisi välttää tai että olisi jotenkin noloa, olen itse bi :)

Vierailija
20/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tauti. Toivottavasti nykyinen miehesi osaa arvostaa menneisyyttäsi ja kokeneisuuttasi.

Miten pystyy tyytymään vain yhteen sen jälkeen, jos on ollut 200 kumppania? Aina löytyy joku, joka on parempi panemaan ja tuntuu ihanammalta ja jännemmältä. "Kiva" muistella menneitä, kun seurustelee toisen kanssa.