Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla oli hutsun maine. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
07.08.2020 |

Vastailen avoimesti kaikkiin kysymyksiin ja mielellään jaan ajatuksia ja selvitän ihmisten kanssa että olenko oikeasti niin paha ihminen. Ansaitsinko tämän kaiken jne. Miten tästä voisi toipua jne. Menen ensiviikon maanantaina tapaamaan terapeuttia, joten sitten alkaa vähitellen itseni hoitaminen kuntoon ainakin siltä osin. :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut oikeasti sen arvoista? Mielestäni ihmisen silmistä näkee paljon. Kun on nähnyt paljon, häviää kirkkaus.

Tuo pitää oikeasti paikkansa.

Siitä on olemassa sellainen naisten rakastama termi kuin "thousand c*ck stare".

Vierailija
22/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut oikeasti sen arvoista? Mielestäni ihmisen silmistä näkee paljon. Kun on nähnyt paljon, häviää kirkkaus.

Monet Stadin yössä bilettävät lehtien palstoilla poseeraavat 25-vuotiaat näyttävät kymmenen vuotta ikäistään vanhemmilta ja muutenkin kuluneilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko neitsyt?

Olen edelleen. Traumatisoiduin niin pahasti hutsun maineesta ja kiusaamisesta etten ole uskaltanut kenenkään miehen tai naisen antaa itseeni koskea. :(

Vierailija
24/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toimit niin? Onko jotain huonoja kokemuksia nuorempana?

Vierailija
25/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alkanut pihtailemaan?

Vierailija
26/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko neitsyt?

Olen edelleen. Traumatisoiduin niin pahasti hutsun maineesta ja kiusaamisesta etten ole uskaltanut kenenkään miehen tai naisen antaa itseeni koskea. :(

:) Jos on jo hutsun maine, niin mitäs siinä sitten pihistelemään. 

Vierailija
27/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös! Bailasin niin Treen kuin Hgin yössäkin, olin kaunis, miehiä oli parisen sataa... maine oli kova! Mutta toiset olivat myös kateellisia vain joten ei haitannut. Nyt kun olen vanhempi kotihiiri jo niin ei kukaan enää näitä muista. Tai välitä.

Eli kun vanhenet ja rauhoitut niin ei kukaan enää välitä sun maineesta.

Voithan ottaa sen maineen niin että olet ainakin kiinnostava nainen kun susta jaksetaan puhua. Tai miettiä että jos olisit mies niin kukaan ei sanoisi susta niin.

Tai että jostain universumin näkökulmasta on ihan sama onko niitä miehiä ollut 2 vai 200.

Kerran täällä vain eletään.

Itse seurustelin tuollaisen kanssa, kun hän oli jo rauhoittunut. Harmitti vain, kun joskus harvoin lähdettiin viihteelle, niin aina oli kyselijöitä,jotka kysyi ihan suoraan mennäänkö panemaan. Minun läsnäolollani ei ollut mitään merkitystä. Ilmeisesti hän oli ollut todella yleinen jakorasia.

Tämän viestin perusteella misantropiani kasvaa jälleen kerran. Tulitko ajatelleeksi että vika ei ole naisessasi vaan näissä muissa miehissä jotka eivät välitä siitä että hänellä on poikaystävä ja silti tyrkyttävät itseään?

Vierailija
28/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kumpa olisin älynnyt jättää virheeni tekemättä. Ihmiset on hyvin raakoja ja rakastaa repiä toisen ihmisen miljooniin kappaleisiin. Elämältä paljon halusin ja paljon sain, mutta harmi kun suurin osa kokemuksista on negatiivisia... Mielestäni silmäni ovat lempeät, kun taas kiusaajillani on kylmä katse silmissä.

Vierailija
29/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös! Bailasin niin Treen kuin Hgin yössäkin, olin kaunis, miehiä oli parisen sataa... maine oli kova! Mutta toiset olivat myös kateellisia vain joten ei haitannut. Nyt kun olen vanhempi kotihiiri jo niin ei kukaan enää näitä muista. Tai välitä.

Eli kun vanhenet ja rauhoitut niin ei kukaan enää välitä sun maineesta.

Voithan ottaa sen maineen niin että olet ainakin kiinnostava nainen kun susta jaksetaan puhua. Tai miettiä että jos olisit mies niin kukaan ei sanoisi susta niin.

Tai että jostain universumin näkökulmasta on ihan sama onko niitä miehiä ollut 2 vai 200.

Kerran täällä vain eletään.

Ei se ole ihan sama, onko ollut miehiä / naisia 2 vai 200. Jokaisesta ihmisestä jää jälki. 

Tai tauti. Toivottavasti nykyinen miehesi osaa arvostaa menneisyyttäsi ja kokeneisuuttasi.

Miten pystyy tyytymään vain yhteen sen jälkeen, jos on ollut 200 kumppania? Aina löytyy joku, joka on parempi panemaan ja tuntuu ihanammalta ja jännemmältä. "Kiva" muistella menneitä, kun seurustelee toisen kanssa.

No juuri siksi onkin niin helppoa olla nyksän kanssa kun on kokenut ne 200 niin ei enää tosiaan jaksa kuvitella että bailaaminen ja uudet miehet olisivat jännempiä. On myös niin kova ihmistuntemus nykyään että alta pois. Näistä ajoista on jo yli 10 vuotta aikaa joten en niitä enää edes juurikaan muistele. Semmoista nuoruuden sekoilua ja samaa mitä miehet ovat ainaa tehneet.

Nykyään ooon jo sellainen semimummo :)

Vierailija
30/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpy örän maine ei kyllä mihinkään katoa :)

Vierailija
31/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mieltä ylentävää miehellesi kun kaikki vastaantulevat äijät moikkailee :D

Vierailija
32/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toimit niin? Onko jotain huonoja kokemuksia nuorempana?

Rikkinäinen lapsuuden perhe joo. Vanhemmat riiteli joka viikko, äiti sai sekopäisiä raivokohtauksia, isä kiusasi henkisesti äitiä ja joi joka ilta olutta. Isovanhemmat pakotti mummolaan ja löi. Mulla ei ollut mitään rajoja, oon 7-vuotiaana katsonut jo K18 leffoja ja imenyt ehkä niistä käytökseeni mallia jota sitten jäljitellyt myöhemmin... Ainoana lapsena sain kaiken minkä halusin niin ehkä se on ollut myös osasyy siihen että kasvanut jonkin verran narsistisia piirteitä ja ei sitä sitten osannut muidenkaan tunteita kunnioittaa pidemmän päälle, että kun halusin jonkun jätkän niin en välittänyt siitä onko hän varattu ja ihastuminen on kuin huumetta... sitä tunnetta oli todella vaikea ainakin minun hallita... Sitten päälle myös voimakkaasti seksuaalisuuteen taipuva ja vähän kierokin luonne niin soppa oli valmis...

Vierailija
33/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaako yhtään se fakta että olit vain miesten käytettävänä? Annoitko kenelle tahansa vai oliko sinulla mitään ns. tasoa?

Tuliko tauteja?

Vierailija
34/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko neitsyt?

Ihan oman mielenterveyden takia pihistelen. Haluan säilyttää siitä edes rippeet ja olen ajatellut myös niin että kun olen neitsyt niin voin todistaa tulevalle miehelleni etten ole oikeasti jakorasia.

Vierailija
35/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko neitsyt?

Ihmiset saavat ajatella mitä haluavat. Pääasia on, että itse tiedät, mitä teet. 

Vierailija
36/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko neitsyt?

Ihan oman mielenterveyden takia pihistelen. Haluan säilyttää siitä edes rippeet ja olen ajatellut myös niin että kun olen neitsyt niin voin todistaa tulevalle miehelleni etten ole oikeasti jakorasia.

Jossain viestissä sanoit, että biletit hulluna Stadin yössä. Pitelitkö kädestä miehiä sitten vain? Eikö se ole vähän hölmöä ja itsensä ja toisen kiusaamista?

Vierailija
37/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpy örän maine ei kyllä mihinkään katoa :)

Kyllä se on ainakin mun omasta päästäni kadonnut. En jaksa elää ikuisesti niissä ajoissa kun olin 11-12vee ja tein virheitä. Jaksatko itse elää esimerkiksi ikuisesti sitä aikaa kun olit 14-vuotias, oliko se niin ihanaa aikaa ja koet olleesi sillon ihmisenä parhaimmillasi että haluat jäädä jumittamaan niihin aikoihin? Kerrotko järkevän selityksen siihen miksi maineen pitäisi olla ikuinen jos ei käyttäydy enää sen mukaisesti?

Vierailija
38/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottaako yhtään se fakta että olit vain miesten käytettävänä? Annoitko kenelle tahansa vai oliko sinulla mitään ns. tasoa?

Tuliko tauteja?

Ei kaikki miehet ajattele naisesta niin, että on käytettävänä. Kyllä siinä kaksi on mukana. Yleensä tuollaiseen menevät miehetkin ovat aikamoisia huoripukkeja. Menneisyys on menneisyyttä, nyt on nyt ja tulevaisuus tarjoaa uusia ajatuksia ja mahdollisuuksia.

Vierailija
39/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tauteja?

Minua kuvottaa sillätavalla että pojat/miehet teki mulle semmosia temppuja että kun suutelin peiton alla sen aikaisen poikaystävän kanssa ja se peitto vähän liikkui niin jotkut kuvas salaa ja levitti videota ja väitti että harrastettiin seksiä mikä ei ollut todellakaan totta.

Mun per-settä on kuvattu myös salaa.

Ollessani 13-vuotias niin 19-vuotias halusi minulta seksiä.

Että kukaan ei välittänyt minusta tarpeeksi jotta nämä asiat ois jääny tapahtumatta...

Seksiä en ole vieläkään harrastanut mutta sillon kun seurustelin useiden kanssa niin heistä melkein kaikki tänäpäivänä vaikuttaa sellasille että mietin että mitä ihmettä noissa kundeissa näin. Ei näköjään ollut miesmaku oikeen kehittynyt ja en tiennyt minkälaisista miehistä tykkään niin sähelsin sitten sinne sun tänne.

Vierailija
40/46 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot. Anna hyvien kokemusten ja muistojen tulla ahdistavien tilalle. Jotenkin elämäänsä on kuitenkin elettävä ja sinäkin 200 ihmistä pannut mies/nainen olet parhaasi tehnyt niillä resursseilla, joita sinulla on käytettävänä. Enempää ei voi antaa, mitä on saanut. 

Kaikista ihmisistä voi oppia jotain. Oletkin saanut paljon oppia. Olet viisas.