Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Firman bileet = Pakkopulla

Vierailija
07.08.2020 |

Olen töissä yrityksessä, jossa juhlitaan tämän tästä.

On "kevätkauden aloittajaiset", "syyskauden lopettajaiset", tietysti pikkujoulut ja ties mitä useita kertoja vuodessa.
Firma maksaa kaiken, piikki auki.
Syödään ja juodaan, jutellaan.

Kaiken kaikkiaan on oikein mukavaa.

Mikä minua häiritsee, on se tyyli, jolla kutsutaan viikkoa aiemmin:

"25.4. on sitten kesäkauden avajaiset alkaen klo 18.30 ravintolassa X! Pistä kalenteriin!"

Sinne on PAKKO mennä, jos ei keksi äkkiseltään tekosyytä olla menemättä tai satu olemaan ihan oikeasti sairaslomalla.

Katsottaisiin hyvin kieroon, jos sanoisin, että minä en yksinkertaisesti työpäivän jälkeen jaksa muuta kuin kotiini raahautua ja tehdä pakolliset iltakuviot.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme tukiaistyöpaikkoja teillä on kun riittää rahaa törsättäväksi?

Vierailija
22/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tykkää näistä ja heille mikäs sen mahtavampaa sen kun osallistuu. Mutta osa ei tosiaan suostu ilmaiseksi seuralaiseksi yhtään mihinkään firman bileisiin. Ja se pitää hyväksyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te ketkä näitä kannatatte MIKSI???

Vierailija
24/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö ei sinne ole PAKKO mennä.

Ei ole pakko, mutta onko firmassa lähestyminen että kannattaisi mennä? Esimies kyselee, ettenkö olekaan menossa ja kauttarantain utelee syytä. Onko vaikutusta tuleviin tehtäviin, jos ei pelaakaan muiden peliä?

WTF...? jos työpaikka on tuollainen, mä olisin lähtenyt jo meneen.. jos se ei riitä että annan ammattitaitoni firmalle ja hoidan asiallisesti työni, en kyllä pystyisi siellä kauaa olemaan....meillä ainakin kaikki duunin ulkopuolinen toiminta on täysin vapaaehtoista, eikä vaikuta työkuvioihin mitenkään..

Vierailija
25/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työetikettiin kuuluu ettei ihmisten vapaa ajan menoista udella. Eli luottamushenkilölle vaan ilmoitus näistä.

Vierailija
26/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö ei sinne ole PAKKO mennä.

Ei ole pakko, mutta onko firmassa lähestyminen että kannattaisi mennä? Esimies kyselee, ettenkö olekaan menossa ja kauttarantain utelee syytä. Onko vaikutusta tuleviin tehtäviin, jos ei pelaakaan muiden peliä?

WTF...? jos työpaikka on tuollainen, mä olisin lähtenyt jo meneen.. jos se ei riitä että annan ammattitaitoni firmalle ja hoidan asiallisesti työni, en kyllä pystyisi siellä kauaa olemaan....meillä ainakin kaikki duunin ulkopuolinen toiminta on täysin vapaaehtoista, eikä vaikuta työkuvioihin mitenkään..

Kukapa ei lähtisi menemään, jos leipä ei ole kiinni työpaikasta.

Vierailija
27/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mikään pakko mennä ole?

HYVÄ, KUN TIEDÄTTE.

ap

Vierailija
28/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työetikettiin kuuluu ettei ihmisten vapaa ajan menoista udella. Eli luottamushenkilölle vaan ilmoitus näistä.

Milleköhän luottamushenkilölle asiasta sanoisin? Missä? Kuka?

Minä itse vissiin?

Vierailija
29/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihan jees, kunhan saa olla ns. omalla porukalla, ja ei ole jotain hemmetin yhteisleikkejä. Tosin nekin menee, jos on riittävästi juomaa tarjolla.

Vierailija
30/31 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisbileet. Tiedän työpaikkoja joissa meno on tosi villiä. Nyt on hiljaista kaikki peruttu. Ihmiset etätöissä.

Vierailija
31/31 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Meillä on ihan mukava työporukka, mutta itteeni ei vois vähempää kiinnostaa mitkään illanistujaiset etenkään kun en käytä alkoholia. Mutta jos kieltäydyt, niin herne vedetään nokkaan ja syvälle. Alkaa jo valmiiksi taas ahistamaan, kun kohta on pikkujoulukausi käsillä ja niistä bileistä ei meidän työpaikalla ole lupa kieltäytyä edes koronan varjolla :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi