Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tosi paljon vanhempi ihminen sanonut sinulle ”meidän iässä” tms jolla viitannut että olisit yhtä vanha kuin hän?

Vierailija
07.08.2020 |

Miten kommentoit vai olitko vain hiljaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallaan. Puhuu minun ikäisistä ihmisistä ja toteaa että ne on "meidän ikäluokkaa". Tyyppi on paljon vanhempi kuin minä ja tietää ikäni, mutta ei tiedä että tiedän hänen ikänsä olevan yli 10v enemmän.

Vierailija
2/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuolla tavalla voi tehdä kiusaa, ilmeet on ikimuistoisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tavallaan. Puhuu minun ikäisistä ihmisistä ja toteaa että ne on "meidän ikäluokkaa". Tyyppi on paljon vanhempi kuin minä ja tietää ikäni, mutta ei tiedä että tiedän hänen ikänsä olevan yli 10v enemmän.

Toisaalta, jos olette vaikka 45 ja 55v, niin olettehan te nyt aika samaa ikäluokkaa, varsinkin jos vertaa johonkin 20 tai 80v :) Itse olen 47 ja koen kaikki n. 42-55 veet suunnilleen saman ikäisiksi.

Vierailija
4/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin päin, mutta 10 vuotta nuoremmat ovat usean kerran sanoneet.

Vierailija
5/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan puhuu itsestään me-muodossa, ap lienee erehtynyt, koska ei ole yleistä puheenpartta ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vieressä istuva mies mainitsi joskus "meidänikäiset", olettaen että ollaan saman ikäisiä. Minä olin 32, hän 55. 

Vierailija
7/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan puhua meidän iästä tarkoittaen itseäni ja omaa ikäluokkaani, en suinkaan kuulijan.

Vierailija
8/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran kollegan kanssa jonkun olevan meidän ikäluokkaa. Hän loukkaantui, koska on kolme vuotta nuorempi kuin minä (tiedämme toistemme iät)... olin silloin 38, hän 35. En kyllä tarkoittanut millään pahalla...

Vierailija
9/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kerran kollegan kanssa jonkun olevan meidän ikäluokkaa. Hän loukkaantui, koska on kolme vuotta nuorempi kuin minä (tiedämme toistemme iät)... olin silloin 38, hän 35. En kyllä tarkoittanut millään pahalla...

Eihän hän sitten ollutkaan samaa ikäluokkaa, kun oli noin lapsellinen?

Vierailija
10/10 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa oli 53 v haastattelija , olin ite 28v. Totes haastattelussa että "joo mäki opiskelin tällee varttuneemmalla iällä :)" (hän oli 50, mä 25-28v) :D

Pääsin (?) sinne töihin ja muut työntekijät oli toinen yli 50 v, ja 32 ja olin kuulemma "niin vanha".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan