Onko joku tosi paljon vanhempi ihminen sanonut sinulle ”meidän iässä” tms jolla viitannut että olisit yhtä vanha kuin hän?
Kommentit (10)
Naisille tuolla tavalla voi tehdä kiusaa, ilmeet on ikimuistoisia
Vierailija kirjoitti:
On tavallaan. Puhuu minun ikäisistä ihmisistä ja toteaa että ne on "meidän ikäluokkaa". Tyyppi on paljon vanhempi kuin minä ja tietää ikäni, mutta ei tiedä että tiedän hänen ikänsä olevan yli 10v enemmän.
Toisaalta, jos olette vaikka 45 ja 55v, niin olettehan te nyt aika samaa ikäluokkaa, varsinkin jos vertaa johonkin 20 tai 80v :) Itse olen 47 ja koen kaikki n. 42-55 veet suunnilleen saman ikäisiksi.
Ei noin päin, mutta 10 vuotta nuoremmat ovat usean kerran sanoneet.
Jotkut vaan puhuu itsestään me-muodossa, ap lienee erehtynyt, koska ei ole yleistä puheenpartta ollenkaan.
Töissä vieressä istuva mies mainitsi joskus "meidänikäiset", olettaen että ollaan saman ikäisiä. Minä olin 32, hän 55.
Saatan puhua meidän iästä tarkoittaen itseäni ja omaa ikäluokkaani, en suinkaan kuulijan.
Sanoin kerran kollegan kanssa jonkun olevan meidän ikäluokkaa. Hän loukkaantui, koska on kolme vuotta nuorempi kuin minä (tiedämme toistemme iät)... olin silloin 38, hän 35. En kyllä tarkoittanut millään pahalla...
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kerran kollegan kanssa jonkun olevan meidän ikäluokkaa. Hän loukkaantui, koska on kolme vuotta nuorempi kuin minä (tiedämme toistemme iät)... olin silloin 38, hän 35. En kyllä tarkoittanut millään pahalla...
Eihän hän sitten ollutkaan samaa ikäluokkaa, kun oli noin lapsellinen?
Edellisessä työpaikassa oli 53 v haastattelija , olin ite 28v. Totes haastattelussa että "joo mäki opiskelin tällee varttuneemmalla iällä :)" (hän oli 50, mä 25-28v) :D
Pääsin (?) sinne töihin ja muut työntekijät oli toinen yli 50 v, ja 32 ja olin kuulemma "niin vanha".
On tavallaan. Puhuu minun ikäisistä ihmisistä ja toteaa että ne on "meidän ikäluokkaa". Tyyppi on paljon vanhempi kuin minä ja tietää ikäni, mutta ei tiedä että tiedän hänen ikänsä olevan yli 10v enemmän.