Miksi olet valveilla tähän aikaan?
Kommentit (19)
Heräsin, enkä enää saa unta vaikka kovin toivoisinkin.
Olenko ainoa täällä tähän aikaan? Eikö kenenkään vauva ole aamuvirkku tai muuten vaan valvottanut?
Imetin juuri vauvaa istualteen, enkä saa heti unta.
Nälkä, vauva potki hereille. Raskaana siis vielä. :-)
Odotan, että teini palaa yöriennoistaan :(.
Pääsin töistä 0430, ja äsken saavuin vasta kotiin. Ipana heräs siihen ku tulin ja nyt ollaa hereillä hetki
2-vuotias heräsi puoli neljältä ja alkoi valvomaan. Tekee tuota silloin tällöin. Vieläkään ei nuku.. jospa mies antaisi mun nukkua aamulla
Olin bileissä ja vedin piriä. Nyt kotona ja jossain vaiheessa nukkumaan.
Heräsin mökillä jääkaapin surinaan tai joku meni moottoriveneellä tossa rannassa. Muksut ja mies nukkuu, juon kahvia ja karata aamulenkille ;)...
oon töissä. Työaikaa jäljellä 2 tuntia, sitten alkaa loma ja heti tänään lähdetään viikon lomamalle etelään :)
yritän saada unirytmiä kohdilleen valvomalla koko yön ja katselen samalla serranon perheen 4 tuottiksen jaksoja. ainakin illalla väsyttää ja pääsen aikaisin nukkumaan;)
Vauva heräs klo 5.00 normaalin 8.00 sijaan ja nukahti hetki sitten uudestaan. Nyt ei sit enää itelle uni vissiin tuu, mies ei ees yritä vaan jäi pelaa änäriä..
Onneks vauva enää harvoin tätä tekee, muuten posottaa unta yhteen putkeen kasista kasiin.:D
Koska kello on kaksi iltapäivällä.
Ja täällä kello on 1.13 aamuyöstä, joten olen vasta nukkumaan menossa. Netin käyttämisen kannalta tää aikaero on ihan kiva, kun aamulla herätessä Suomessa on jo päivä pitkällä ja yleensä (ei heinäkuussa) paljon uutisia luettavaksi.
Makkarissa oli niin kuuma, että tulin tänne alakertaan pari tuntia sitten, eikä enää nukuta.
Mies lähti aamuvuoroon ja mä heräsin kun tuli sanoo heipat, tajusin, et mul nälkä ja nyt syön rusleipää ja mehukeittoo. :)