Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita teet joiden perusteella sinua voidaan luulla mieheksi?

Vierailija
07.08.2020 |

Kiinnostaisi tietää kun minua luullaan usein naiseksi jos kirjoitan harrastuksistani kuten leipominen jne.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joistain luonteenpiirteitä varmaan...

Vierailija
2/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheisuus, kiroilu, viinan juonti, salitreeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiani luultiin kerran miehen kommentiksi. Kirjoitin siitä, etten voi ymmärtää tupperware-intoilua.

Vierailija
4/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsutan pallejani.

Vierailija
5/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastan. Enkä tiedä parempaa kuin kuukauden roadtrip teltalla, pohjoisen erämaissa ja merellä.

Vierailija
6/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan paskaa pellolle, kynnän, äestän ynnä muita peltotöitä.

Vierailija
7/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on joskus luultu mieheksi äänen perusteella.

Vierailija
8/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni ja koulutus

Vierailija
9/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on itse asiassa monesti luultu miekkoseksi, NETISSÄ. Ei ikinä livenä, en ole tippaakaan miekkosen näköinen XD. Enkä tarkoita tätä palstaa vaan nettiä ylipäätään. Kirjoittelen avoimesti lähes kaikesta, seksistä sun muusta. Kai se on joidenkin mielestä sitten niin miekkosmaista, ei kyllä minun mielestäni XD Samoin olen saanut kuulla USEIN esiintyväni jonkun toisen kuvalla, eli olevani feikki. Ihan omia tuoreita kuviani olleet XD. Tosi usein miekkosilla on hirveä hinku saada selfieitä, videopuheluja ja kaikkea mahdollista todistusaineistoa, että en ole feikki.

Vierailija
10/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan asuntoni/ kotimme. Ja mökkini / kesänviettopaikkamme. Sekä autoni/ automme. Ja tienaan enemmän.

Vierailija
11/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun aikoinaan ihmettelin, että mikä ihmeen hinku miekkosilla on soittaa HETI kun saavat numeroni netissä, minulta. Jossain vaiheessa tajusin, että he haluavat varmistaa minun olevan nainen.

P.s. Annan numeron vain, jos siitä ei ole mitään haittaa. Minulle on ihan normaalia vaihdella suht tiuhaan tahtiin numeroa, eikä sillä saa mitään tietoja minusta mistään. Että ei tarvitse siihen takertua XD.

Vierailija
12/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on itse asiassa monesti luultu miekkoseksi, NETISSÄ. Ei ikinä livenä, en ole tippaakaan miekkosen näköinen XD. Enkä tarkoita tätä palstaa vaan nettiä ylipäätään. Kirjoittelen avoimesti lähes kaikesta, seksistä sun muusta. Kai se on joidenkin mielestä sitten niin miekkosmaista, ei kyllä minun mielestäni XD Samoin olen saanut kuulla USEIN esiintyväni jonkun toisen kuvalla, eli olevani feikki. Ihan omia tuoreita kuviani olleet XD. Tosi usein miekkosilla on hirveä hinku saada selfieitä, videopuheluja ja kaikkea mahdollista todistusaineistoa, että en ole feikki.

Voi vdd tää stanan miekkostyyppi taas...

Vierailija
13/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätän perheemme, olen suorapuheinen ja pidän toimivaa seksiä parisuhteen ehtona.

Vierailija
14/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastan, retkeilen, työskentelen teknisellä alalla, vaihdan autooni renkaat ja öljyt, teen remontit, avaan viemärit, teen polttopuut ja mitä näitä kotiaskareita nyt perinteisesti miesten töiksi luetaan. Vähän pakkokin, kun olen yksinelävä, ei ole rahaa kaikkea ostaa palveluina ulkopuolelta ja ei kukaan tee puolestakaan.

Vierailija
15/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen seisaaltani ja ajan partani.

M53

Vierailija
16/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan jalkapalloa. Paljon. En nyt tarkoita pelkästään, että innostun MM-kisoista neljän vuoden välein. Seuraan kaikkia Euroopan isoimpia liigoja. Katson Afrikan mestaruuskisat ja Copa Américan. Olen myös kiinnostunut jalkapallokulttuurista. Bongailen stadioineita ja suunnittelen lomamatkoja jalkapallon ympärille. Pidän jalkapalloa ehkäpä kauneimpana ja kiehtovimpana asiana maailmassa.

En tunne itseni yhtäkään naista, joka olisi lähellekään yhtä kiinnostunut jalkapallosta.

Vierailija
17/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vdd tää stanan miekkostyyppi taas...

XDDDDD

Vierailija
18/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan jalkapalloa. Paljon. En nyt tarkoita pelkästään, että innostun MM-kisoista neljän vuoden välein. Seuraan kaikkia Euroopan isoimpia liigoja. Katson Afrikan mestaruuskisat ja Copa Américan. Olen myös kiinnostunut jalkapallokulttuurista. Bongailen stadioineita ja suunnittelen lomamatkoja jalkapallon ympärille. Pidän jalkapalloa ehkäpä kauneimpana ja kiehtovimpana asiana maailmassa.

En tunne itseni yhtäkään naista, joka olisi lähellekään yhtä kiinnostunut jalkapallosta.

Minäkin olin tosi hyvä futismamma vuosikausia. Eipä kukaan arvannut, että katselin lajia lähinnä miesten ulkonäön takia. Muut yksityiskohdat tulivat vähän niin kuin bonuksena.

Muutenkin pinnallinen suhtautumiseni miesten ulkonäköön saa monet epäilemään, etten olisi nainen. Minusta on outoa, että naisten ulkonäköä saa ja pitääkin kehua, mutta upeannäköisten miesten komeutta ei saa hehkuttaa.

Vierailija
19/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan miesaivot ja se määrittää tietty jonkin verran olemustani, mutta sen perusteella ei ole varsinaisesti luultu mieheksi, koska olen seksuaaliselta identiteetiltäni kuitenkin tyypillinen nainen, jonka vuoksi ihmisille ei jää helppoa nälvimisen aihetta, toki joskus olen sitäkin kohdannut lähinnä heikkoa itsetuntoa potevien miesten taholta, jos ovat jostakin muusta syystä sattuneet käämiytymään. 

Vierailija
20/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin tosi hyvä futismamma vuosikausia. Eipä kukaan arvannut, että katselin lajia lähinnä miesten ulkonäön takia. Muut yksityiskohdat tulivat vähän niin kuin bonuksena.

Muutenkin pinnallinen suhtautumiseni miesten ulkonäköön saa monet epäilemään, etten olisi nainen. Minusta on outoa, että naisten ulkonäköä saa ja pitääkin kehua, mutta upeannäköisten miesten komeutta ei saa hehkuttaa.

Lisään myös, että olen tuttavapiirissäni ainoa nainen, joka on oikeasti katsonut The Fast and the Furious-sarjan kaikki osat. Onhan se umpihuono sarja, mutta katsoin sen omien poikieni kanssa, muka suurena uhrauksena. Kiitos Paul Walker, RIP.