Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita teet joiden perusteella sinua voidaan luulla mieheksi?

Vierailija
07.08.2020 |

Kiinnostaisi tietää kun minua luullaan usein naiseksi jos kirjoitan harrastuksistani kuten leipominen jne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan jalkapalloa. Paljon. En nyt tarkoita pelkästään, että innostun MM-kisoista neljän vuoden välein. Seuraan kaikkia Euroopan isoimpia liigoja. Katson Afrikan mestaruuskisat ja Copa Américan. Olen myös kiinnostunut jalkapallokulttuurista. Bongailen stadioineita ja suunnittelen lomamatkoja jalkapallon ympärille. Pidän jalkapalloa ehkäpä kauneimpana ja kiehtovimpana asiana maailmassa.

En tunne itseni yhtäkään naista, joka olisi lähellekään yhtä kiinnostunut jalkapallosta.

Minäkin olin tosi hyvä futismamma vuosikausia. Eipä kukaan arvannut, että katselin lajia lähinnä miesten ulkonäön takia. Muut yksityiskohdat tulivat vähän niin kuin bonuksena.

Muutenkin pinnallinen suhtautumiseni miesten ulkonäköön saa monet epäilemään, etten olisi nainen. Minusta on outoa, että naisten ulkonäköä saa ja pitääkin kehua, mutta upeannäköisten miesten komeutta ei saa hehkuttaa.

Eikö ole helpompaa vaan laittaa Googlen kuvahakuun että handsome men tai vastaavaa? Olisi aika ankeaa katsella jotain kahden ruman brittijoukkueen ottelua siinä toivossa, että kentän ainoa komistus vilahtaisi ruudussa.

Vierailija
22/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä luulla mieheksi, kun olen pieni, vaalea, kiharatukkainen olento. Mutta olen miesvaltaisella alalla töissä, harrastan pistooliammuntaa reserviläisissä sekä jousiammuntaa, olen kiinnostunut moottoriurheilusta, käyn vapaapäivänä kiertämässä Motonetissä enkä vaateliikkeissä. Pukeudun sporttivaatteisiin ja maastokenkiin mieluummin kuin hameeseen ja korkkareihin. Olen matemaattisesti lahjakas ja osaan peruuttaa autolla... Mutta tasapainona kyllä osaan myös monia naisjuttuja kuten kokata ja leipoa, meikkaan, laitan hiuksia, tykkään eläimistä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan jalkapalloa. Paljon. En nyt tarkoita pelkästään, että innostun MM-kisoista neljän vuoden välein. Seuraan kaikkia Euroopan isoimpia liigoja. Katson Afrikan mestaruuskisat ja Copa Américan. Olen myös kiinnostunut jalkapallokulttuurista. Bongailen stadioineita ja suunnittelen lomamatkoja jalkapallon ympärille. Pidän jalkapalloa ehkäpä kauneimpana ja kiehtovimpana asiana maailmassa.

En tunne itseni yhtäkään naista, joka olisi lähellekään yhtä kiinnostunut jalkapallosta.

Minäkin olin tosi hyvä futismamma vuosikausia. Eipä kukaan arvannut, että katselin lajia lähinnä miesten ulkonäön takia. Muut yksityiskohdat tulivat vähän niin kuin bonuksena.

Muutenkin pinnallinen suhtautumiseni miesten ulkonäköön saa monet epäilemään, etten olisi nainen. Minusta on outoa, että naisten ulkonäköä saa ja pitääkin kehua, mutta upeannäköisten miesten komeutta ei saa hehkuttaa.

Eikö ole helpompaa vaan laittaa Googlen kuvahakuun että handsome men tai vastaavaa? Olisi aika ankeaa katsella jotain kahden ruman brittijoukkueen ottelua siinä toivossa, että kentän ainoa komistus vilahtaisi ruudussa.

Ihailuni on kokonaisvaltaisempaa. Pelkkä kaunis pärstä ei riitä, vaan arvostan myös liikettä, pelisilmää ja miehekästä asennetta. Siksi itse asiassa brittijoukkueet miellyttävät enemmän kuin eteläeurooppalaiset, vaikka jälkimmäiset ovat ehkä kuitenkin keskimäärin geneettisesti onnekkaampia. Asenne vaan on usein liian naismainen.

Vierailija
24/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidettiin täällä miehenä, kun kirjoitin videopelaamisen tiimityöskentelystä ja miten hienoa se parhaimmillaan voi olla. Vain mies voi kuulemma kirjoittaa jotain sellaista. Naisellinen nainen ihan kumminkin olen, satun vaan tykkäämään videopelaamisesta.

Vierailija
25/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita joulua millään tavalla.

En edes ajatellut leipoa koulumyyjäisiin.

En osaa kiinnostua sisustamisesta.

Vierailija
26/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti vois olla sellanen.

Vierailija
27/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google pitää mua miehenä. 40-65 vuotiaana miehenä. Ihan hyvä asia, etteivät tajua, että muutkin voivat olla asioista kiinnostuneita.

Vierailija
28/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytyn vain yhdynnässä, en ajattele moraaliasioista tai poliittisista asioista tunteellisesti.

Netissä luullaan mieheksi.

Vierailija
29/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pippuripihvejä ja muuta rekkaruokaa, juon kolpakollisia oluita, harrastan irtosuhteita, puhun suoraan, olen superlooginen, en tykkää sisustuskrääsästä yms. Näitä piirteitäni on luonnehdittu miehekkäiksi - hauska kontrasti kun ulkoisesti olen todella naisellinen.

Vierailija
30/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on itse asiassa monesti luultu miekkoseksi, NETISSÄ. Ei ikinä livenä, en ole tippaakaan miekkosen näköinen XD. Enkä tarkoita tätä palstaa vaan nettiä ylipäätään. Kirjoittelen avoimesti lähes kaikesta, seksistä sun muusta. Kai se on joidenkin mielestä sitten niin miekkosmaista, ei kyllä minun mielestäni XD Samoin olen saanut kuulla USEIN esiintyväni jonkun toisen kuvalla, eli olevani feikki. Ihan omia tuoreita kuviani olleet XD. Tosi usein miekkosilla on hirveä hinku saada selfieitä, videopuheluja ja kaikkea mahdollista todistusaineistoa, että en ole feikki.

Voi vdd tää stanan miekkostyyppi taas...

XDDDDD

Anteeksi että synnyin. Yritin kyllä panna hanttiin, vannon XD. Siksi synnyin lasketun ajan jälkeen.

Vierailija
31/31 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä luulla mieheksi, kun olen pieni, vaalea, kiharatukkainen olento. Mutta olen miesvaltaisella alalla töissä, harrastan pistooliammuntaa reserviläisissä sekä jousiammuntaa, olen kiinnostunut moottoriurheilusta, käyn vapaapäivänä kiertämässä Motonetissä enkä vaateliikkeissä. Pukeudun sporttivaatteisiin ja maastokenkiin mieluummin kuin hameeseen ja korkkareihin. Olen matemaattisesti lahjakas ja osaan peruuttaa autolla... Mutta tasapainona kyllä osaan myös monia naisjuttuja kuten kokata ja leipoa, meikkaan, laitan hiuksia, tykkään eläimistä jne.

Ai osaat ihan peruuttaa autolla XDDDDDD