Olen 37-vuotias, 161cm pitkä nainen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (57)
Antasitko panna perseeseen ekalla tapaamisella?
Kiinnostus herasi!
Menee tosi fiksuksi keskustelu taas täällä...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 09:29"]
Kysyn oletko itse tyytyväinen tähän mennessä kokemaan ja aikaansaamaasi elämän tilanteeseesi johon olet tähän mennessä tullut?
Entä mitä haluaisit vielä saavuttaa ja unelmaksi matkakohde jossa haluaisit käydä?
Ulksesti olet kauniin muodokas naisellinen kysyä ihminen-:)
t.M42
[/quote]
Onko sulla diagnosoitu lukihäiriö? Haittaako paljon esim. työelämässä vai oletko työttömänä?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 10:52"]
Olisitko valmis matkustamaan unelmamatkalle ikäisesi herras miehen kanssa. Joka kustantaisi elantosi tuolla matkalla. Mahdollisesti myös auttaisi lasten saamisessa?
t:M42
[/quote]
Aika törkeetä. Kalasteletko netissä useinkin hyväkisikäytettäviä huono-itsetuntoisia naisia?
AP on taas paikalla hetkisen vastailemassa kysymyksiin (en anna anaaliseksiä, sitä on turha kysellä).
Voisitko kuitenkin harkita sitä persepanoo? en usko et sun äijäs suuttuis jos antaisit sillekin, voisin vaiks kattoo
Persepanoon kuuluu ATM, joten miten on? Miehesi voisi kuvata?
On se ihme, ettei asioista voi puhua asiallisesti!
Okey okey, jos ei hanuriin ekalla kerralla, niin otatko suihin? Ja nielet kans?
Ap lle.
Täällä näyttää vierailevan ja käyttävän minun ninimerkkiäni joku "kusipää" kirjoittaen minun nimimerkilläni. Pahoittelen noiden Loisten osalta.
t. M42
Pahoittelut sulle nimimerkin "lainaamisesta". Ihmettelinkin että miten noi fiksun oloisen kirjoittajan näppikseltä lähti tuollainen ehdotus.
"Ap lle.
Täällä näyttää vierailevan ja käyttävän minun ninimerkkiäni joku "kusipää" kirjoittaen minun nimimerkilläni. Pahoittelen noiden Loisten osalta.
t. M42"
Tuulipukuja jotka syntyneet vuonna 42 tai ovat 42-vuotiaita on joka paikka taynna kysynnan vahyyden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 10:42"]
Haluaisin ehkä oman lapsen, mutta mitään kovaa vauvakuumetta mulla ei ole. On kuitenkin jätetty ehkäisy pois ja ilmoittauduttu adoptioneuvontajonoon, joten periaatteessa se lapsi on tavalla tai toisella tulossa jo. Työni on ihan mukavaa ja helpotan sitä tehdessäni varmaan usean päivää mutta se on liian helppoa ja palkka ei ole kovin hyvä. En tiedä luitko kovin tarkkaan vastaustani, mutta mainitsin ettei minulla ole kovin ihmeellisiä matkustustoiveita. New Yorkista pidän koska pidän suurkaupungeista ylipäänsä.
[/quote]
aika lapsellinen kyl oot 37vuotiaaks. etkä tajuu et ei lapsii tehä enää mummoiässä, niist ei tuu terveitä jos edes voit tulla raskaaks ja sule ei oo varaa adoptioon se on kallista tarvii tienaa jotain 5000 euroo kuussa että saa adoptin (tiedän kun tuttavaperhe yritti saada kun halusivat auttaa köyhiä maita mut ei saaneet kun oli ite liia vähän tienaavia eikä ollu asuntoo mökkii yms)